TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית התשתיות האיטלקית A2A תשקיע בישראל בהיקפים המוערכים במיליארדי אירו בעשור הקרוב

הקשר עם החברה האיטלקית, אשר מצויה בבעלות משותפת של עיריות מילאנו וברשיה (51%) לצד הציבור (49%), נוצר ביוזמת הנספחות הכלכלית במילאנו
מערכת טלנירי | 26/10/22, 19:48
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

הקשר עם החברה האיטלקית, אשר מצויה בבעלות משותפת של עיריות מילאנו וברשיה (51%) לצד הציבור (49%), נוצר ביוזמת הנספחות הכלכלית במילאנו אשר שמה לה למטרה למשוך השקעות איכותיות בתחומים חדשניים לישראל.


החברה האיטלקית מעסיקה למעלה מ-13,000 עובדים ובעלת מחזור של כ-11.5 מיליארד אירו בשנה.

במהלך פיתוח הקשר עם החברה, חשפה בפניה הנספחות הכלכלית במילאנו, באמצעות ראש הנספחות הכלכלית מר יוני הדר וצוותו, את היכולות הישראליות בתחום אנרגיה מתחדשת, תשתיות עירוניות (איסוף ומחזור פסולת, שירותים לתושב, אנרגיה ועוד), מים ותחבורה ותיאמה מספר רב של פגישות עם חברות ישראליות רלוונטיות.


לאחר התהליך הממושך, החליטה החברה להקים מרכז חדשנות בישראל, אשר יהווה חוליה מרכזית בתהליך הפיתוח האסטרטגי שלה לעשור הקרוב.

על פי תכניות החברה, לה פעילות ענפה באירופה, היא תשקיע כ-18 מיליארד אירו בעשר השנים הקרובות בתחומי כלכלה מעגלית, אנרגיה מתחדשת וקיימות.


לחברה תשתיות קיימות בתחום האנרגיה (גז, חשמל, סולאר), סביבה (מחזור, איסוף, ניקיון), תשתיות חכמות (רשתות טעינה לרכבים חשמליים, רשתות הולכת חשמל לצרכנים, מערכות הפצת מים) ועוד.

החברות הישראליות עמן תתקשר החברה צפויות להשתלב בתשתיות הקיימות, לצד פיתוחים עתידיים שתוביל החברה באיטליה ובאירופה בהתאם לתוכניות האיחוד האירופי בנושא.

אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ: "מטרות מינהל סחר חוץ הנן קידום היצוא הישראלי, באמצעות הגדלתו וגיוונו, לצד משיכת השקעות איכותיות לישראל. באמצעות פעילויות ממוקדות וארוכות טווח כאלו אנו מצליחים להגשים את כולן.


 זוהי דוגמא למשיכת חברה איכותית, בתחום עם הווה ועתיד טכנולוגי מובהק אשר ללא מעורבות ונחישות הנספח הכלכלי, ספק אם הייתה מגיעה לישראל בהיקפים אלו.


 אני מקווה כי חברות נוספות מתחומים אלו ואחרים ילכו בעקבותיה הודות ליכולות המתקדמות של החברות הישראליות ולפעילות הנספחים הכלכליים ברחבי העולם".

יוני הדר, ראש הנספחות הכלכלית במילאנו: "מדובר באירוע משמעותי של כניסת חברת תשתיות מהגדולות והחדשניות ביותר באיטליה ובאירופה, עם פעילות ממוקדת בתחומי הקיימות, אך רחבה ומגוונת מאוד.

במהלך השנתיים האחרונות, חיברנו לחברה למעלה מ-50 חברות ישראליות מתוכן עם כ-15 נרקמו קשרים עסקיים משמעותיים. הצלחות אלו הובילו את החברה לבחון הקמת פעילות קבע בישראל ולשמחתי הרבה, החיבור עם השותף הישראלי SIBF התממש לרווחת כל הצדדים.


פתיחת מרכז החדשנות של A2A בישראל, באמצעות השותף SIBF, מהווה הזדמנות ייחודית לחברות ישראליות לקחת חלק בפעילות רחבת היקף בעשור הקרוב באירופה, ישראל ושווקים נוספים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il