TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת נבחרה על ידי Sencinet לספק קישוריות לוויין בפרויקט תשתית לתעשיית הנפט והגז של Petrobras

הפתרונות של גילת יפרשו בכדי לאפשר מודרניזציה והרחבת קישוריות בפלטפורמות, ספינות, ותחנות יבשה של חברת הנפט והגז הגדולה בברזיל
מערכת טלנירי | 20/10/22, 22:37
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

פתח-תקווה, ישראל, 20 באוקטובר 2022 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Sencinet לספק קישוריות לוויין בפרויקט תשתית לתעשיית הנפט והגז של Petrobras.

Petrobras, חברת הנפט והגז הגדולה בברזיל, עוברת הליך מודרניזציה ומרחיבה את יכולות התקשורת שלה בתשתיות היבשה והים באמצעות פתרונות קישוריות לווין אשר יסתמכו על רשת ה-SkyEdge II-c הלוויינית של גילת.

Sencinet תפרוש את ה- SkyEdge II-cשל גילת בפלטפורמות בים, בספינות ובתחנות יבשה כחלק מהפרויקט החדשני לשירותי קישוריות אותו היא מספקת ל-Petrobras.

"פלטפורמת ה- SkyEdge II-cמרובת היישומים של גילת מציעה יתרונות רבים, ובהם רשת תקשורת וירטואלית מבוססת תוכנה על פני אלומות רבות, עובדה המאפשרת לנו לעמוד בדרישות השירות המחמירות של Petrobras, תוך ביצוע פרישה באיכות גבוהה ואופטימלית, לצד ביצוע מעבר חלק של Petrobras מהפלטפורמה הישנה שלה לפלטפורמה חדשה," אמר ג'יימי ריביירו, מנהל שיווק ומכירות ב-Sencinet.

"ברחבי ברזיל כולה קיים שוק רחב לפתרונות כאלו וביחד עם גילת אנו מתכננים להאיץ את הצמיחה בקרב חברות המספקות שירותים ל-Petrobras, וכן בקרב חברות נפט וספינות אספקה פרטיות הקשורות לפעילויות אקספלורציה ולוגיסטיקה ברחבי המדינה."

"אני שמחה על ההזדמנות לביצוע הרחבה ומודרניזציה של הרשת הקיימת של Petrobras, אשר יאפשרו ל-Petrobras לספק מענה לאתגרי התקשורת העסקיים התובעניים והמורכבים ביותר שקיימים היום," אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית פעילות מסחרית בגילת.


 "באמצעות העבודה עם Sencinet, שותפה מוערכת שלנו באזור, אנו יכולים לפרוש את פלטפורמת ה-SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת ולספק מגוון רחב של יתרונות לתעשיית הנפט והגז, כמו גם לשווקים חשובים אחרים באמריקה הלטינית."

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין בע"מ (בורסת ת"א: GILT, נאסד"ק: GILT), היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין.

עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור קישוריות לוויין, קרקע וחלל, ומספקים פתרונות כוללים ושירותי קצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו.

אנו מאמינים כי לכל בני האדם מגיעה הזכות להיות מחוברים למידע, ואנו נחושים בהחלטתנו לספק פתרונות תקשורת לכל רחבי העולם.

כחברה המספקת פתרונות בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמה מבוססת ענן ומסופי רשת תקשורת לוויינית שנועדו לעבוד בהרמוניה עם קבוצות לוויינים, כולל לוויינים בקיבולת גבוהה מאוד (VHTS), לוויינים מוגדרי-תכנה (SDS) במספר מסלולים; אנטנות תקשורת לוויינית בתנועה (SOTM) בעלות ביצועים גבוהים; Solid State Amplifiers (SSPA) וממירי תדרים (BUC) בעלי יעילות גבוהה.

הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר.


 יישומים אלו כוללים קישוריות בפס רחב, תקשורת ניידת בפס רחב, תמסורת סלולרית, קישוריות לכוחות צבא, ממשל וארגונים. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.gilat.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il