TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ חתמה על חוזה רב-שנתי עם חברת התקשורת העצמאית הגדולה בבריטניה - CityFibre, בהיקף של כ- 3.5 מיליון דולר

באטמ, LSE: BVC; TASE: BVC חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה
מערכת טלנירי | 18/10/22, 14:17
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

באטמ, LSE: BVC; TASE: BVC)) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חתמה על חוזה רב-שנתי עם CityFibre, הספק העצמאי של פלטפורמת הסיבים הגדול ביותר בבריטניה בהיקף של כ- 3.5 מיליון דולר.


מדובר בהזמנה ראשונה במסגרתה החברה בחרה לפרוס את פתרון הרשתות הווירטואליות ומחשוב הקצה של Edgility.


הקבוצה צופה כי הזמנה זו תורחב בעקבות התרחבות משמעותית בפריסות כאשר CityFibre תתקדם להפצת Edgility לרשת המלאה שלה.

בהמשך לדיווח מיולי 2022, שבו דווח כי CityFibre מבצעת פיילוט ל-Edgility כדי לבחון את הקליטה והטמעה אצל השותפים של CityFibre.


בהתבסס על התקדמות משמעותית וההצלחה בשלב הפיילוט, CityFibre ממשיכה כעת להטמעה ארצית, שתיושם לצד פרויקט הפיילוט שממשיך לאסוף תובנות לתמיכה בהשקה הלאומית.

CityFibre מחליפה את ציוד הניתוב מבוסס-החומרה בפתרון וירטואלי המבוסס על מכשירי קופסה לבנה (מכשיר רב-תכליתי שאיננו ממותג) המופעלים על ידי תוכנת ה-Edgility.


עבור ההזמנה הראשונית, במסגרת תחילת התהליך של CityFibre, הקבוצה תקבל דמי רישוי חוזרים (SaaS) לתקופה של חמש שנים בתוספת מסויימת של מכירות חומרה המוערכות בשווי כולל של כ-3.5 מיליון דולר.


 הקבוצה צופה שמספר פריסות נקודות הקצה יורחב במהירות לעשרות אלפים בשנה, ומאמינה שהערך הפיננסי של שותפות זו לקבוצה יגדל באופן משמעותי בטווח הקרוב ככל שהיקף הרישיונות יגדל.

CityFibre מקימה ומפעילה תשתית סיבים איכותית המאפשרת למפעילים לספק רשת בפס רחב, שירותי את'רנט ודור 5.


 CityFibre משרתת למעלה מ-1,500 שותפים המספקים שירותים לעסקים ולצרכנים פרטיים.


החברה השלימה לאחרונה את אחד מסבבי המימון הגדולים ביותר באירופה בתחום הסיבים, במסגרתו היא גייסה חוב של 4.9 מיליארד ליש"ט למימון תוכנית המיועדת לספק עד שנת 2025 תשתית סיבים לעד 8 מיליון יעדים ב-285 ישובים - כשליש מהשוק הבריטי.


הקמת הרשת מתבצעת כעת ביותר מ-60 ערים והיא פעילה כבר מעל -45 ישובים לרבות לונדון.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל BATM מסר כי, "בכל הנוגע לשדרוג רשתות, ארגונים עוברים יותר ויותר מפתרונות מבוססי חומרה לפתרונות מבוססי תוכנה כדי ליהנות מהיתרונות המשמעותיים הן ביעילות, בעלות והקטנת השפעתם הסביבתית. האימוץ המסחרי של Edgility על ידי CityFibre הוא אימות מעולה של הטכנולוגיה שלנו, שלדעתנו תוביל להזמנות נוספות.


 לחוזה זה יש גם פוטנציאל הכנסות משמעותי עם סיכוי להתרחב לכיסוי כל התשתית של CityFibre. אנו נרגשים מאוד לתמוך במסע של CityFibre בעודם ממשיכים להפיץ את רשת הסיבים המלאה שלהם ברחבי בריטניה ומצפים לעבוד יחד כדי לספק שורה של שירותים חדשניים."

דיוויד טומלין, מנהל הטכנולוגיה הראשי של CityFibre, הוסיף כי, "כדי לתמוך ביוזמת הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו, בחרנו ב-BATM, שותפה מהימנה במחשוב קצה ללקוחות, המשלבת תרבות חדשנות חזקה עם עבר מוכח של ניהול מכשירי קצה וירטואליים בקנה מידה גדול.


בהתבסס על חוזק השותפות, הבדיקות ומשובי השוק מהשותפים שלנו, אנו מצפים למסע החדשנות ושיפור חוויית הלקוח ביישום פלטפורמת מחשוב קצה וירטואלית זו".

מידע צופה פני עתיד
מסמך זה מכיל מידע צופה פני עתיד. מידע זה משקף את הדעות, האומדנים וההערכות הנוכחיים של הנהלת הקבוצה, והוא מבוסס על הנתונים העדכניים לגבי עסקי הקבוצה כפי שמפורטים במסמך זה ובדוחות התקופתיים, דוחות הביניים והדוחות המיידיים של הקבוצה.


מידע זה עשוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, עקב שינויים בעסקי הקבוצה, בשווקים בהם היא פועלת, בתחרות, בביקוש למוצרי הקבוצה ו/או שירותיה, בשל גורמים כלליים (כלכליים או אחרים) שיש בהם כדי להשפיע על עסקי הקבוצה ותוצאותיה, ובשל מידע וגורמים שאינם ידועים כיום להנהלת הקבוצה ושאם היו ידועים היה בהם כדי להשפיע על הדעות, האומדנים וההערכות של ההנהלה.
הקבוצה תדווח על התוצאות והאירועים בפועל בהתאם לחובותיה המשפטיות, החשבונאיות והרגולטוריות, ואינה לוקחת על עצמה כל מחויבות אחרת לדווח עליהם או על חריגותיהם מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהמידע הצופה פני עתיד לא התממש, כולו או חלקו, או התממש באופן שונה מכפי שנצפה; או שהוא צפוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה; או לעדכן חלק כלשהו מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהוא אינו תקף עוד; או כל חובה אחרת שאינה מוטלת עליה על-פי כל דין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il