TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיוס ענק לדוראל בארה"ב: דוראל ארה"ב מגייסת 500 מיליון דולר מ Apollo


קרדיט טל שחר
בנק אוף אמריקה הביע נכונות לשמש כשותף מס עבור כלל פרויקט אינדיאנה בהיקף מוערך של כ- 600 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 18/10/22, 14:13
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

דוראל מדווחת היום כי חברת הבת בארה"ב, Doral Renewables LLC ("Doral LLC"), התקשרה בהסכם עם קרנות בניהולה של ענקית ההשקעות הבינלאומית Apollo לגיוס של עד 500 מיליון דולר באמצעות הנפקת שטרות המירים.

השטרות המירים למניות רגילות של Doral LLC לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר לפני הכסף
(כ-5.25 מיליארד ש"ח). בכוונת Doral LLC להשתמש בכסף למימון פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ואגירת אנרגיה, אשר היא יוזמת בארה"ב.

Bank of America, אשר היה מעורב בגיבוש העסקה, הביע נכונות לשמש כשותף מס עבור כלל פרויקט אינדיאנה, בהיקף כולל המוערך על ידי החברה בכ-600 מיליון דולר, זאת בכפוף לעמידה באבני דרך, בדיקת נאותות, חיתום וקבלת האישורים הרלוונטיים מצד החברות.


כזכור, ביוני 2022 דיווחה החברה כי נחתם הסכם שותף מס עם הבנק בסך של כ-175 מיליון דולר עבור פרויקט אינדיאנה צפון המהווה את חלקו הראשון של פרויקט אינדיאנה וצפוי להגיע להפעלה מסחרית בשנה הבאה.


 בנוסף, העמיד הבנק לטובת Doral LLC, ערבויות מסוג Standby Letters of Credit בסך של כ-75 מיליון דולר, באמצעות הסדר back-to-back עם בנק אחר.

יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "הסכם זה הוא צעד חשוב ומשמעותי במימוש האסטרטגיה של דוראל בשוק האמריקני.


 זו עסקת ענק לחברת אנרגיה מתחדשת בבעלות ישראלית בארצות הברית והבעת אמון בחברה ובפעילותה מצד המוסדות הפיננסיים המובילים בתחומם.


ל Doral LLCיתרון משמעותי בשוק האמריקני בכך שהיא יוזמת, מפתחת ומפעילה את הפרויקטים בעצמה מתחילתם באמצעות איתור ויצירת קשר ישיר עם בעלי הקרקעות ועד השלמת עבודות הקמת הפרויקטים והפעלתם לטווח ארוך ובכך שולטת בכל שרשרת הערך.


הסכום המשמעותי שגויס יאפשר את הקמת צבר הפרויקטים הבשל של החברה ופרויקטים נוספים אשר החברה צופה שיבשילו בקרוב לכדי מוכנות להקמה ובנוסף יתמוך בהמשך צמיחתה המואצת של החברה בארה"ב."

דני רינות, סמנכ"ל פיתוח עסקי – צפון אמריקה, בדוראל: "העסקה מספקת עדות נוספת לאיכות הפעילות והצוות של דוראל ארה"ב. החבירה לגופים פיננסיים בסדר גודל כזה תהווה קטליזטור משמעותי להמשך הצמיחה של החברה בשוק זה."

קורין סטיל, שותפה מנהלת באפולו: "ההשקעה בדוראל מייצגת הזדמנות לשיתוף פעולה עם יזמית סולארית מובילה ומדגישה את המחויבות של אפולו להשקיע בחברות המאפשרות את מעבר לאנרגיה נקיה.

אנו מאמינים כי ההתמקדות של דוראל בפרויקטים רחבי היקף, הקשרים הטובים שלה עם בעלי הקרקעות ויכולותיה להוציא לפועל פרויקטים ממצבים אותה כאחת החברות המובילות בשוק".

צבר הפרויקטים של דוראל בארה"ב עומד על כ- 12,000 מגה-וואט (DC) + 6,860 מגה-וואט שעה אגירת אנרגיה.

פרויקט הדגל של החברה, Mammoth Solar, מוקם בצפון אינדיאנה על שטח של כ-50,000 דונם וצפוי לייצר עם השלמתו כ-1,600 MW (DC) של אנרגיה נקייה.

היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט הינו כ-1.6 מיליארד דולר, והוא מחולק לשלושה שלבים: אינדיאנה צפון, שהספקו מוערך בכ-480 מגה-וואט (DC) והוא צפוי להגיע להפעלה מסחרית בשנת 2023, אינדיאנה דרום שהספקו מוערך בכ-400 מגה-וואט (DC) ואינדיאנה מרכז שהספקו מוערך בכ-720 מגה-וואט (DC).

Doral LLC השלימה התקשרויות בהסכמי PPA למכירת החשמל עבור כל הפרויקט, בהיקף של כ-1,600 מגה-וואט ל-15 שנים.

אודות Doral LLC
Doral LLC היא חברה אמריקנית בבעלות דוראל, תאגיד בבעלות מגדל חברה לביטוח בע"מ ושותף מקומי.
Doral LLC פועלת בשווקי החשמל האמריקניים הבולטים ומחזיקה צבר פרויקטים בשטח מצטבר של כ-405,000 דונם ב- 18 מדינות בארה"ב.


הספק צבר הפרויקטים הכולל של דוראל בארה"ב עומד על כ- 12,000 מגה-וואט (DC) + 6,860 מגה-וואט שעה אגירת אנרגיה.

אודות קבוצת דוראל
דוראל היא חברה יזמית גלובלית מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, הפועלת משנת 2007 ונסחרת בבורסה לני"ע בת"א.


 צבר הפרויקטים של החברה ברחבי העולם עומד על כ-16,000 מגה-וואט (DC) + קיבולת אגירה בהספק כ- 9,000 מגה-וואט שעה.


לצד פעילותה הענפה בארה"ב ובאירופה, לדוראל מאות מתקנים מניבים בישראל והיא ממשיכה להקים ולהוציא לפועל פרויקטים רבים וגדולים המשלבים אנרגיה סולארית ואגירת אנרגיה במסגרת זכייתה הגדולה במכרזי סולאר בשילוב אגירה בהיקף של כ-714 מגה-וואט (DC) וקיבולת אגירה של כ-1,443 מגה-וואט שעה לפחות.

אודות Apollo
Apollo הוא תאגיד גלובלי מוביל לניהול השקעות אלטרנטיביות, הנסחר בבורסה לניירות ערך בניו-יורק
(NYSE: APO). נכון ל-30 ביוני 2022, Apollo מנהלת נכסים בשווי של כ-515 מיליארד דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il