TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנייני העיר הלבנה נכנסת לפעילות מלונאית ברומא בהיקף השקעה של למעלה מ-1.7 מיליארד שקל


מלון סבוי - קרדיט צילום - גוליו טיסני
בשותפות עם הפניקס וחברות מלונאות מובילות. החברה תרכוש ותשפץ 6 בתי מלון ברומא שיופעלו על ידי ישרוטל, פתאל וחברות ניהול בינלאומיות נוספות.
מערכת טלנירי | 18/10/22, 14:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב


חברת בנייני העיר הלבנה (White City Group) נכנסת לפעילות בתחום המלונאות באיטליה. בשבועות האחרונים נחתמו שני הסכמים לרכישה ושיפוץ של בניינים למלונות במרכז רומא.


בגין מלונות אלו, ייחתמו הסכמי ניהול עם החברות ישרוטל ופתאל, אשר תהיינה שותפות גם בבעלות על הנכסים.

במקביל, מצויה החברה בטיוטות חוזים לרכישת 4 מלונות נוספים, ביניהם בניין בשטח בנוי של כ-24 אלף מ"ר בסמוך למדרגות הספרדיות ולפונטנה די טרוי, אשר עתיד להירכש בעלות של כ- 160 מיליון אירו.
היקף העסקאות הכולל עומד על כחצי מיליארד אירו.

החברה חתמה במהלך חג הסוכות על עסקה משותפת עם ישרוטל והפניקס, לרכישת מלון סאבוי (Savoy Rome) הממוקם בויה ונטו (Via Veneto), מול השגרירות האמריקאית.


המלון בנוי על שטח כולל של כ- 7,600 מ"ר ובו 122 חדרים. המלון נרכש ממספר יורשים במחיר של כ- 62 מיליון אירו.


מדובר בבניין היסטורי בן 7 קומות אשר שימש כבית פרטי והוסב בשנת 1920 למלון ששמר על סגנונו. הבניין ממקום בשדרת מלונות יוקרה בעיר ונחשב להיסטורי בעל חשיבות.


 בכוונת החברות להשקיע בשיפוץ סכום נוסף של כ- 15 מיליון אירו ולהפוך אותו למלון יוקרה, שיהיה מלון מוביל ברומא.

בנוסף, החברה רכשה את בניין המשרדים VIA IN ARCIONE, בשותפות עם חברת לאונרדו מרשת פתאל.

הבניין יוסב למלון דירותextended stays והוא נמצא במיקום מרכזי בצמוד למזרקת טרווי (Fontana di Trevi) המפורסמת. הבניין אשר בנוי סביב חצר פנימית, יעבור שיפוץ יסודי ויוסב למלון דירות ייחודי בנוף.

היקף העסקה עומד על כ- 13 מיליון אירו ומתוכננת השקעה נוספת של 7 מיליון אירו עבור הסבתו למלון דירות.

לעבודת תכנון ועיצוב המלונות, שכרה חברת בנייני העיר הלבנה את שירותיו של משרד בר אוריין אדריכלים הישראלי, המתמחה בתכנון מבנים מורכבים לשימור, וכן משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל ממילאנו. לצד זאת, החברה מעסיקה צוות מקומי מנוסה אשר מנהל את פעילות החברה באיטליה.

עם רכישת המלונות, נחתמו הסכמי ניהול לטווח ארוך עם ישרוטל ופתאל. עבור הבניינים האחרים ייחתמו הסכמים עם חברות ניהול בינלאומיות נוספות.

לדברי איציק בן שוהם, יו"ר ובעלים של החברה: "ישנה מורכבות רבה במימוש עסקאות נדל"ן ברומא, שכן מדובר בבניינים לשימור מחמיר בני 200-400 שנה.


הרכישות לא היו פשוטות וסגירתן חייבה תכנון, הבנת השוק והפוטנציאל שבו, גיוס צוות מקומי, וכן שימוש ביועצים מובילים בתחום המשפטי, השימור והמלונאי והבנת המורכבויות השונות מול הרשויות.

לחברה 20 שנות ניסיון ופעילות בפרויקטים מובילים בתחום השימור בתל אביב, דבר המסייע בהתמודדות עם הכניסה לשוק הנדל"ן ברומא ובימים אלה אנו נמצאים במו"מ לביצוע רכישות נוספות ותרים אחר הזדמנויות לפרוייקטים מלונאים בערים מרכזיות ברחבי איטליה.


 ברומא קיים מחסור מהותי במלונות חדשים ובעיקר במלונות יוקרה זאת ביחס לערי בירה אחרות.


משבר התיירות בתקופת הקורונה הציף את השוק בהזדמנויות לרכישת מלונות במחירים אטרקטיביים ושוק הנדל"ן למלונאות באיטליה, אשר סבל מאז משבר החובות באירופה לפני כעשור, מתחיל כעת להתאושש עם כניסתן של רשתות בינלאומיות מובילות".

חברת בנייני העיר הלבנה החלה כיזמית חלוצה בתחום המבנים לשימור בתל אביב ומאז התרחבה לתחומי התחדשות עירוני וכן פרויקטים גדולים של עירוב שימושים .


בחמש שנים האחרונות החברה פועלת באופן משמעותי בתחום המלונאות עם פיתוח של חמישה מלונות בשותפות עם חברת ישרוטל במיקומים מרכזיים בתל אביב, דוגמת דיזינגוף 99, כיכר בזל, מונטיפיורי 7-9-11 פנסקר 2 וכן מלון נופש יוקרתי בערד, בשותפות עם חברת פתאל מלונות וקבוצת 7מיינדס , ובסך הכל 800 חדרי מלון בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il