TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכמים ראשונים בארה"ב לזרוע היזמות של קבוצת נקסטקום

חברה אמריקאית, בה שותפות נקסטקום וחברה ישראלית נוספת, חתמה על הסכמים ראשונים לרכישת זכויות בעלות על שלוש חוות סולאריות בפיתוח בארה"ב
מערכת טלנירי | 11/10/22, 13:24
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת כי חברה אמריקאית, בה מחזיקה חברה בת של החברה באמצעות שותפות עם חברה ישראלית נוספת, חתמה על הסכמים ראשונים לרכישת יחידות השתתפות בשלושה פרויקטים לפיתוח והקמה של חוות סולאריות בארה"ב בהספק כולל מוערך של כ-13 מגה וואט (MWdc).

ההתקשרות לרכישת הפרויקטים הסולאריים בארה"ב מתבצעת על ידי חברת פיוז'ן האמריקאית, בה מחזיקות, נקסטקום וחברה ישראלית נוספת, ב-36.25% מהון המניות וזאת באמצעות שותפות אמריקאית שהקימו בהחזקה שווה.


. עפ"י דיווחי החברה, השותפות האמריקאית תשלים החזקה ל-40% מפיוז'ן עם השלמת אבן דרך המוגדרת בהסכם בין הצדדים.

פיוז'ן רוכשת את מלוא יחידות ההשתתפות של שתי שותפויות אמריקאיות (LLC) אשר כל אחת מהן מחזיקה בזכויות לפיתוח והקמה של פרויקט חווה סולארית במדינת וורמונט, ארה"ב (הספק כולל מוערך של כ-6 MWdc) ואת מלוא יחידות ההשתתפות של שותפות אמריקאית (LLC) המחזיקה בזכויות לפיתוח והקמה של פרויקט חוות סולארית במדינת קליפורניה, ארה"ב (הספק מוערך של כ-7 MWdc).

הפרויקטים מצויים בשלבי פיתוח סופיים ולהערכת החברה שלב ההקמה בכל אחד מהם יחל במהלך החציון הראשון של שנת 2023, וזאת בכפוף להשלמת הליכי הפיתוח והשגת כל ההיתרים והאישורים הנדרשים להקמתם.

בכפוף למיצוי מלוא הפוטנציאל של הפרויקטים הנ"ל, עלות הרכישה ביחד עם עלויות ההקמה והפיתוח מוערכת בסך של כ-25 מיליון דולר ארה"ב.


כפי שנמסר לחברה מפיוז'ן הפרויקטים צפויים להיות ממומנים במבנה המקובל של פרויקטים מסוג זה בארה"ב, לפיו מרכיב ההון העצמי יהיה בשיעור של כ-20%-30% מעלויות הקמת הפרויקט והיתרה באמצעות חוב בכיר ושותף מס.

מכירת החשמל בפרויקטים תיעשה במסגרת של התקשרויות ארוכות טווח למכירת חשמל (PPA)
חברת נקסטקום צברה בשנים האחרונות ניסיון רב ומיצבה עצמה כשחקן מוביל בישראל בהיקפים משמעותיים בתחום הקמה ותחזוקה של מתקנים פוטו-וולטאיים על גגות, מאגרי מים וחוות קרקעיות .


בין היתר, החברה השלימה בשנים האחרונות פרויקטים עבור שיכון ובינוי אנרגיה, אנרגי'קס, EDF ומשק אנרגיה להקמת מערכות סולאריות צפות וקרקעיות בהיקף מצטבר של כ-200 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il