TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תאגיד מלונות הייאט מתקשר בהסכם שיתוף פעולה בלעדי עם Lindner Hotels AG, כדי להגדיל משמעותית את טביעת הרגל של המותג


שיתוף הפעולה ממשיך את אסטרטגיית הצמיחה הקלה בנכסים של הייאט ומסמן את כניסתו של JdV על ידי המותג הייאט בגרמניה
מערכת טלנירי | 6/10/22, 19:51
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

Corporation - תאגיד מלונות הייאט (NYSE: H) הודיע היום כי חברת הייאט התקשרה בהסכם שיתוף פעולה בלעדי עם Lindner Hotels AG, עסק אירוח גרמני בניהול משפחתי, המתמקד בפיתוח מלונאות, ניהול והשקעות.


הצפי הוא שיותר מ-30 מלונות בשבע מדינות באירופה יצטרפו לפורטפוליו המותגים של הייאט וישולבו בתוכנית הנאמנות World of Hyatt בעתיד הקרוב. רוב הנכסים אמורים לעבור למותג JdV של הייאט, אוסף של מלונות עצמאיים עם אישיות ייחודית והשתקפות אמיתית של מיקומם.

Lindner Hotels AG, חברת אירוח גרמנית בבעלות משפחתית שנוסדה בשנת 1973 על ידי האדריכל אוטו לינדנר, מפעילה מגוון נכסים תחת Lindner Hotels & Resorts ומותגי me וכל המלונות בערי מפתח ברחבי גרמניה ובמרכז ומזרח אירופה. ההסכם ירחיב את טביעת הרגל של המותג של הייאט ל-15 שווקים חדשים וירחיב את ההפצה ביעדי מפתח כמו דיסלדורף, פרנקפורט והמבורג.

"אנו נרגשים להמשיך את מסע הצמיחה של הייאט באירופה באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי משמעותי זה עם לינדנר", אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ"ל הייאט.


"התוספת של פורטפוליו המלונות הנחשק של לינדנר תגדיל באופן משמעותי את טביעת הרגל של המותג של הייאט בגרמניה ותביא את האורחים שלנו ובסופו של דבר את חברי World of Hyatt שלנו למגוון יעדים חדשים ברחבי אירופה כולל קיל, לייפציג, סילט, ברטיסלבה ואינטרלאקן.


אנו אסירי תודה על האמון שצוות לינדנר נותן בנו ונרגשים לחזק את היצע האורחים הקולקטיבי שלנו באמצעות השקעות הון אסטרטגיות של לינדנר לתוך הפורטפוליו".

הפורטפוליו של לינדנר יגדיל עוד יותר את טביעת הרגל של הייאט בסגנון החיים עם תוספת של כ-5,500 חדרים, מה שיגדיל משמעותית את טביעת הרגל של הייאט בגרמניה, ויביא עוד יותר אפשרויות לאורחי הייאט ולחברי הנאמנות של World of Hyatt.

"אנו שמחים שיש לנו מותג בינלאומי כה חזק לצידנו בהייאט, עם ההתמקדות המשותפת שלנו באיכות גבוהה ובגישה הוליסטית לאירוח", מוסיף ארנו שוואלי, מנכ"ל לינדנר.


 "סוג זה של שיתוף פעולה הוא באמת ייחודי בשוק הגרמני. כחלק מהמותג JdV של הייאט, לינדנר נותר מותג חזק עם זהות משלו ועצמאות תאגידית, הנעזר כעת בכוחה של מודעות המותג העולמית של הייאט ויכולות המכירות והשיווק מהשורה הראשונה".

כחלק מהסכם זה, למלונות לינדנר תהיה גישה לתמיכה מבוססת נתונים סביב איתנות המותג, חוויות אורחים ואופטימיזציה של הכנסות מקבוצת הזכיינות ויחסי הבעלים הגלובלית של הייאט, צוות ייעודי המתמקד בביצועים של מלונות בזכיינות, ובעלים ומפעילים.

המונח "Hyatt" משמש בהודעה זו לנוחות כדי להתייחס לתאגיד מלונות הייאט ו/או לאחת או יותר מהחברות המסונפות אליו.

אודות Hyatt Hotels Corporation
תאגיד המלונות הייאט, עם מטה שממוקם בשיקגו, הוא חברת אירוח גלובלית מובילה המונחית על ידי מטרתה – לדאוג לאנשים כדי שיוכלו להיות במיטבם. נכון ל-30 ביוני 2022, הפורטפוליו של החברה מכיל יותר מ-1,150 מלונות ונכסים המציעים שירות ב'הכל כלול' ב-72 מדינות ברחבי שש יבשות.


 ההיצע של החברה כולל את Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, מועדון Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® ו- UrCove; מותגי נופש ומלונאות תחת אוסף Boundlessהכוללים את Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® ו- Caption by Hyatt; אתרים עצמאיים בהם האתרים הלא מאוגדים של Hyatt®, Destination by Hyatt™ ו- JdV by Hyatt™; מותגים כוללים Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Breathless Resorts & Spas®, Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts®, ו- Sunscape® Resorts & Spas. חברות בנות של החברה מפעילות את תוכנית הנאמנות World of Hyatt®, ALG Vacations® , Unlimited Vacation Club®, שירותי ניהול יעדים של Amstar DMC ושירותי טכנולוגיה של Trisept Solutions®. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.hyatt.com

אודות JdV by Hyatt
המותג JdV by Hyatt, המהווה קהילה לרוחניים, קלילים וצעירי לב, מציע אוסף של מלונות תוססים ועצמאיים שהם השתקפות אמיתית של השכונות העירוניות שאנו מכנים בית.


 המותג JdV של הייאט, החובק את שמו (שמחת חיים), מזמין את האורחים והמקומיים כאחד להתחבר, לחיות את הרגע ולחגוג את שמחת החיים.


כל מלון מספק חוויה מכילה ברוח ובמרחב, ומזמינה את כולם להפוך כל שהייה לשלך באמת. עקבו אחר @JDVHotels בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר לקבלת חדשות ועדכונים. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.jdvbyhyatt.com

אודות Lindner Hotels AG
הנאה, משכנעות ותשוקה לחיים - במשך 50 שנה אלה היו סימן ההיכר של 31 המלונות של Lindner Hotels AG בשבע מדינות באירופה.


עם העיצוב מעורר ההשראה שלהם, הכישרון הלא פורמלי וההתמקדות בקיימות, מלונות הבוטיק העירוניים של המותג אני וכל המלונות, התופסים מיקומים מרכזיים בערים מרגשות, פונים לא רק לעיר ולנוסעי עסקים, אלא גם למקומיים שרוצים לשלב בין מגורים, עבודה וחגיגה.


שותפים מקומיים מאוכל, מוזיקה, אמנות וסטארט-אפים מספקים זמזום מתמיד של חוויות חדשות באמצעות מטבחי פופ-אפ, אירועים ומוצרים בני קיימא. המלונות ואתרי הנופש Lindner עטורי הפרסים משלבים מסורת וחדשנות.


החל ממלונות עסקיים עם מתקני כנסים מודרניים ועד מלונות על פי נושא, אתרי ספא וגולף מפוארים, מקומות בעיר ומלון גרנד (Grand Hotel) ההיסטורי - כולם, ללא יוצא מן הכלל, משלבים אירוח עם חום, תשוקה ספורטיבית ושאיפה לשלמות.


 ארנו שוואלי התמנה ליו"ר ומנכ"ל Lindner Hotels AG במאי 2022. החברה נוסדה בשנת 1973 על ידי האדריכל אוטו לינדנר והיא עדיין בבעלות משפחתית עד היום.

הצהרות צופות פני עתיד

הצהרות צופות פני עתיד בהודעה לעיתונות זו, שאינן עובדות היסטוריות, הן הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995. במקרים מסוימים, ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד על-ידי שימוש במילים כגון "עשוי", "יכול", "יכול", "מצפה", "מתכוון", "מתכנן", "מבקש", "צופה", "מאמין", "מעריך", "מנבא", "פוטנציאלי", "ממשיך", "סביר", "יהיה", "יהיה" ווריאציות של מונחים אלה וביטויים דומים, או את השלילי של מונחים אלה או ביטויים דומים.


הצהרות צופות פני עתיד כאלה מבוססות בהכרח על הערכות והנחות, שאמנם נחשבות סבירות כאשר הן נעשות, אך אינן ודאיות מטבען, והן כפופות להנחות רבות ולחוסר ודאות, שרבות מהן אינן בשליטתן של לינדנר או הייאט, מה שעלול לגרום לתוצאות, לביצועים או להישגים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה המובעים בהצהרות כאלה או משתמעות מהן.


הצהרות צופות פני עתיד הנאמרות בהודעה לעיתונות זו נעשות רק נכון למועד פרסומן הראשוני, ואף אחד מהצדדים אינו מתחייב לעדכן בפומבי אף אחת מהצהרות צופות פני עתיד אלה עם התפתחות האירועים בפועל, למעט במידה הנדרשת על פי החוק החל.


אם עדכון הצהרה צופה פני עתיד אחת או יותר, אין להסיק כי יבוצעו עדכונים נוספים כלשהם ביחס להצהרות צופות פני עתיד אלה או אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il