TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שליש מהמנהלים האמריקאים מעוניינים לחזור לשבוע עבודה מלא מהמשרד כדי שיוכלו לפקח על עובדיהם

מנהלים מאמינים שהמוטיבציה של עובדים גוברת בשעה שמנהליהם נמצאים בסביבתם, ושהם נוטים לקחת הפסקות קצרות יותר
מערכת טלנירי | 6/10/22, 19:09
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ניו יורק, 6/10/22, חברת Fiverr (NYSE: FVRR), שעושה מהפכה בדרך בה העולם עובד יחד, גילתה מה עומד מאחורי החזרה ההדרגתית למשרדים בעולם.

לפי תוצאות סקר שנערך עבור Fiverr Business - הפלטפורמה של חברת Fiverr המיועדת לעסקים בינוניים וגדולים, ובוצע בקרב אלף מנהלים בכירים במשק האמריקאי, ואלף עובדים מחברות בגדלים שונים עולה כי מנהלים מאמינים שהמוטיבציה של עובדים גוברת בשעה שמנהליהם נמצאים בסביבתם, ושהם נוטים לקחת הפסקות קצרות יותר.

לפי תוצאות הסקר השני, שנערך בקרב אלף עובדים אמריקאים, 42% מהעובדים אמרו שהם ישקלו להתפטר אם יאולצו לחזור לעבוד מהמשרד 5 ימים בשבוע.

"הסקר של Fiverr מחזק את התפיסה שעובדים מעוניינים בגמישות ובאוטונומיה", אמרה שני מלבין, מנהלת Fiverr Business. "העובד האמריקאי הממוצע לא מעוניין שהמנהל שלו יפקח עליו כל הזמן או שזמני ההפסקה שלו ימדדו. לכן אנו ממשיכים לראות יותר ויותר עובדים אמריקאים שעוברים לעבוד כפרילנסרים במשרה מלאה. פרילנסרים יכולים למצוא גמישות ועניין ב-Fiverr Business, הפלטפורמה אשר מחברת עסקים עם טאלנטים מובילים".

כמה מהממצאים הבולטים העולים מהמידע שנאסף בסקר:

מנהלים מעדיפים שעובדיהם יעבדו מהמשרד, כדי לדעת היכן הם נמצאים.

שליש מהמנהלים שהשיבו על הסקר (33%) מעוניינים שעובדיהם יחזרו למשרד למשך כל שבוע העבודה, מכיוון שהם חושבים שהמוטיבציה שלהם גבוהה יותר כשהם יודעים שההנהלה נמצאת בסביבתם.

כ-1 מתוך 4 מנהלים (24%) אומר שהוא מעוניין שעובדיו יחזרו למשרד למשך כל שבוע העבודה, מכיוון שבמצב זה קיימת סבירות גבוהה יותר שיצאו להפסקות קצרות יותר.
מנהלים בחברות גדולות הם המעוניינים העיקריים בכך שעובדיהם יחזרו למשרד למשך כל שבוע העבודה

· 67% ממנהלי החברות הגדולות (500+ עובדים) שנסקרו ו-57% מהמנהלים בחברות המרוויחות מעל ל-500 מיליון דולר בשנה, הצהירו שהיו מעוניינים שעובדיהם יעבדו מהמשרד 5 ימים בשבוע.

מנהלים רבים מעוניינים שעובדיהם יחזור למשרד כדי להצדיק את ההוצאות הקבועות שלהם.

· אחד מארבעה מנהלים שהשיבו על הסקר (25%) היה מעוניין שעובדיו יחזרו לעבוד במשרד כדי להצדיק את ההוצאה עליו.

· 42% מהמנהלים הנסקרים אומרים שעובדיהם מתקשרים בקלות רבה יותר עם תשתיות המיחשוב (מחשבים, תוכנות, IT, מדפסות וכו') כשהם עובדים במשרד.

העובדים אומרים שהטבות מינוריות לא יחזירו אותם לעבוד מהמשרד.

· 61% העובדים האמריקאים שהשיבו על הסקר ואמרו שהם מעוניינים לעבוד מרחוק, אומרים שהם ישובו לעבוד במשרד בתנאי שיקבלו העלאה בשכר. 21 % הצהירו ששום תמריץ לא יגרום להם לרצות לחזור לעבוד מהמשרד.

· 42% מהעובדים שהשיבו על הסקר אומרים שישקלו להתפטר אם יאולצו לחזור לעבוד מהמשרד במשרה מלאה.

הסקר נערך בשיתוף עם Censuswide.

אודות Fiverr:
משימתה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד, לספק לעולם גישה גמישה לאנשי מקצוע מעולים ולפתוח עבורם הזדמנויות גלובליות, כך שכל אחד יוכל להצמיח את העסק שלו, ולהגשים את חלומותיו.


 מעסקים קטנים ועד לתאגידי ענק, מעל ל-4 מיליון לקוחות ברחבי העולם עבדו בשנה החולפת עם הפרילנסרים של Fiverr ונהנו מכוח אדם גמיש ומוכשר - לפי דרישה.


iverr מאפשרת לחברות לצמוח בהתאמה לצרכיהן, ולשכור את שירותיהם של טאלנטים מיומנים מ-160 מדינות בעולם, ב-550 קטגוריות מקצועיות, ביניהן תכנות, עיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבת תוכן, אנימציה, ואדריכלות.


למידע נוסף בקרו ב-fiverr.com, קראו את הבלוג, ועקבו אחר הרשתות החברתיות בטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il