TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאחר שפוצלה מ IBM בחודש נובמבר נשיא קבוצת Kyndryl אלי קינן מגיע לישראל


אלי קינן ודרור פרל קרדיט יחס"צ
מאז הספין-אוף הרחיבה החברה את פעילותה וחתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ענק כגון מיקרוסופט, גוגל, VMware, Lenovo, SAP ועוד וכן הרחיבה את מעגל לקוחותיה בישראל ובעולם
מערכת טלנירי | 15/2/22, 10:39
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
אלי קינן, נשיא קבוצת קינדריל (Kyndryl) והבכיר הישראלי בחברה, הגיע השבוע לביקור בישראל להפגש עם עובדי החברה ולקוחותיה בישראל. זהו ביקורו הראשון בארץ לאחר פיצולה של החברה מ IBM בנובמבר האחרון.
Kyndryl (NYSE: KD) היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בניו יורק והינה ספקית תשתיות ה-IT הגדולה בעולם עם מיקוד בשירותי ענן. בחברה כ-90,000 עובדים שמשרתים למעלה מ-4,000 לקוחות ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, כולל 75% מחברות Fortune 100.
החברה מתמחה בתכנון, בנייה, ניהול ומודרניזציה של מערכות מידע מורכבות וקריטיות. מאז הספין-אוף הרחיבה החברה את פעילותה וחתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ענק כגון מיקרוסופט, גוגל, VMware, Lenovo , SAP ועוד וכן הרחיבה את מעגל לקוחותיה בישראל ובעולם.
במהלך ביקורו נפגש קינן עם עובדי החברה בישראל, במשרדים הנמצאים בבניין בפתח תקוה ואשר כוללים מרכז מו"פ הפועל לצד מרכזי המו"פ של החברה. את הפעילות בישראל מנהל דרור פרל, בעבר מוותיקי IBM. בנוסף, נפגש קינן עם לקוחות ישראליים מתוך מטרה לחזק את הקשר ולהעביר את המסר כי ישראל הינה שוק אסטרטגי וחשוב עבור החברה הגלובלית.
אלי קינן, נשיא קבוצת קינדריל: "זה מרגיש נפלא להיות שוב בישראל ולהיפגש עם לקוחות ועמיתים לעבודה. לצוות המקומי של קינדריל מומחיות עשירה באספקת שירותים קריטיים לכמה מהמוסדות המובילים בישראל במגזר הציבורי והפרטי. היתרון התחרותי שלנו נובע מההון האנושי, הידע והקניין הרוחני שלנו. אני גאה בעבודת הצוות הישראלי, המפתח פתרונות שיסייעו ללקוחותינו לשפר את מערכות הליבה הארגוניות ולהניע את הגל הבא של חדשנות שירותים טכנולוגיים. אנחנו סומכים על המרכז שלנו בישראל שיניע ערך וצמיחה חדשים, הודות למאגר הכישרונות החזק וליכולות המחקר המתקדמים שלו".
דרור פרל, מנהל פעילות קינדריל ישראל: "קינדריל כבר תומכת הלכה למעשה בשוק הישראלי, בהנעת האג'נדה הטכנולוגית הלאומית שלה, על ידי כך שהיא מסייעת לממשלה ולעסקים לשפר יעילות, תוך מתן אפשרות לתוצאות עסקיות טובות יותר באמצעות חדשנות, טרנספורמציה וטכנולוגיות בינה מלאכותית. אנו עושים זאת על ידי היכולת להגדיל במהירות ולהתמקצע סביב תחומי הידע הבאים: Cloud, Data and AI, Enterprise Operation, Digital Workplace , Resiliency & Security, Networking".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il