TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רימון מיישמת את אסטרטגיית ההתרחבות לחו"ל


יוסי אלמלם - צילום דוד מוסקוביץ
תרכוש חברה ספרדית העוסקת בתחומי המנהור והדחיקה ברחבי העולם תמורת כ-67.5 מיליון יורו
מערכת טלנירי | 6/2/22, 10:39
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
יוסי אלמלם, מנכ"ל קבוצת רימון: "רכישת החברה הספרדית, ככל שתושלם, תהווה צעד משמעותי בתוכניות ההתרחבות של רימון לחו"ל. יש לנו היכרות רבה וארוכת שנים עם החברה הנרכשת מתוקף פרויקטים משותפים שאנו מבצעים, מדובר בחברה איכותית מאוד ובעלת מומחיות ייחודית וניסיון רב בתחום הדחיקה והמנהור שהינו תחום משלים וסינרגטי לפעילותינו. אנו רואים פוטנציאל עסקי רב ברכישה זו שתהווה מנוע צמיחה נוסף עבור רימון לשנים הבאות"

קבוצת התשתיות והאנרגיה רימון מדווחת היום כי התקשרה במזכר הבנות לרכישת חברת ספרדית העוסקת בתחום הדחיקה והמנהור (יבשתי וימי) ברחבי העולם וזאת תמורת כ-67.5 מיליון יורו, לפני הורדת חוב פיננסי קיים וביצוע התאמות נדרשות. מדובר בתחום משלים וסינרגטי לפעילותה של רימון, והרכישה הצפויה תואמת את אסטרטגיית ההתרחבות של רימון לחו"ל.

מזכר ההבנות נחתם עם חברת Europea De Hincas Teledirigidas, שהינה חברה פרטית שמשתייכת לקבוצת Terratest הספרדית וכן עם Terratest וזאת לרכישת מלוא מניותיה של החברה הפרטית וכן את כלל פעילות הדחיקה, על נכסיה הרלוונטיים, של Terratest.

לחברה הנרכשת יש ניסיון של מעל 20 שנים בתחום הדחיקה, והיא בעלת מומחיות לביצוע מנהור בסוגי קרקע שונים, מובילה עולמית בפרויקטים מורכבים במיוחד של תשתיות ימיות למתקני התפלה ומתקני חוף אחרים ומתמחה בתחום המנהור והדחיקה היבשתית והימית ברחבי העולם, שהינו תחום משלים וסינרגטי לפעילות החברה. פעילות הדחיקה של Terratest, לרבות באמצעות החברה הנרכשת, מתבצעת ב-5 יבשות שונות- דרום אמריקה, מרכז אמריקה, אסיה, אפריקה ואירופה.

חתימה על הסכם מפורט בין הצדדים וכן השלמת עסקת הרכישה מכוחו, כפופים לבדיקת נאותות שתבצע רימון וכן קבלת אישור דירקטוריון החברה.

בנוסף, לאחרונה זכתה 'אופק-אתרים 10', חברת בת של קבוצת רימון במכרז של מקורות לביצוע רכש והנחת קווי פלדה בקוטר של 80 צול, לחיבור מתקן התפלה בגליל המערבי לרשת המים הארצית, בתמורה לכ- 200 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).

קבוצת רימון, שנוסדה בשנת 1997, הינה חברת תשתיות מובילה בישראל בפרויקטים תת קרקעיים ייחודיים, ספקית המים הפרטית הגדולה בישראל ושחקנית בולטת בייזום פרויקטים בתחום האנרגיה. לרימון ארבעה מגזרי פעילות: תשתיות ישראל, תשתיות חו"ל, יזמות מים ויזמות אנרגיה. בעלי השליטה בחברה הם: גרנות, התאגיד הקיבוצי הגדול במדינה הכולל 41 קיבוצים שותפים; ויוסי אלמלם, שהינו מייסד ומנכ"ל החברה מאז הקמתה. החברה השלימה הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב בשנת 2021.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il