TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסטארט אפ הישראלית Torii מגייסת 50 מיליון דולר בסבב B בהובלת Tiger Global


מייסדי טורי: צילום לנס הפקות
Torii, החלוצה בפיתוח פלטפורמה לניהול תוכנות SaaS, השיגה גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות
מערכת טלנירי | 3/2/22, 16:31
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ניו יורק, NY – Torii, הפלטפורמה המובילה לניהול SaaS באופן אוטומטי, הכריזה על גיוס של 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את Torii לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע בעקבות צמיחה היפר מואצת שהציגה Torii עם גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות, הודות ללקוחות כגון: Instacart, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות רבות, ביניהן: Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer, ועוד. מצבת העובדים צמחה במקביל ב-600%.

מלבד Tiger Globalהשתתפו בסבב הגיוס גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- Scopus Ventures.

סבב הגיוס של Torii ישמש על מנת להרחיב את צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל, שכולם ממוקדם בחזון הייחודי של Torii: ליצור תוכנה אחת לניהול כל התוכנות. תחומי ההשקעה המרכזיים בעקבות סבב הגיוס יכללו: מיקסום ערך הנתונים של Torii, העלאת הרף בתעשיית פתרונות לניהול אוטומטי של תוכנות ה-SaaS, בנייה על האינטגרציה הרחבה של בפתרון של Torii ויצירת אקוסיסטם סביב הפלטפורמה והרחבת תרחישי השימוש ב- Torii עבור צוותים שונים בתוך הארגון.

Torii הביאה לשוק הבינלאומי גישה שונה לחלוטין לניהול תוכנות ענן, אשר סללה את הדרך לאימוץ מהיר של הפלטפורמה בקרב חברות בשוק. בשונה מכלי ניהול SaaS מסורתיים, Torii מאפשרת לחבר את הפעילות העסקית כולה אל תוכנות הענן, תוך שמירה על סנכרון מושלם בניהול היישומים – גם כאשר הפתרונות הטכניים מתרחבים באופן מבוזר לרוחב הארגון. לא רק שלקוחות Torii יכולים לאתר ולזהות בקלות את כל תוכנות ה- SaaS שלהם, הם גם יכולים לבצע פעולות שיתרמו לעסקים שלהם, במהירות ובאופן אוטומטי.

בין היתר, פעולות אלה מאפשרות למנוע בזבוז של מיליוני דולרים ברישיונות מיותרים, להפחית מאות שעות של הפעלה ידנית ולהגן על מידע רגיש הזורם במאות יישומי SaaS חיצוניים – מוכרים ושאינם מוכרים.
יכולות הזיהוי והמיפוי של Torii מסוגלת להצליב מספר מקורות מידע בו זמנית. מיפוי התוכנות באמצעות מערכות פיננסים, מערכות משאבי אנוש, כלי הזדהות ארגונים (Google Workspace, Azure-AD, Okta, Onelogin ועוד) ויכולת זיהוי על הדפדפן, מאפשרת ל- Torii למפות את כל התוכנות בארגון תוך מספר דקות, ובכך להציף תוכנות Shadow-IT וליצור שקיפות מלאה למקבלי ההחלטות.


"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי כבר אינה עובדת כשמדובר בענן. כיום העובדים יכולים בקלות - לנסות, להפעיל, להטמיע ולרכוש - כל תוכנה חדשה בענן", אמר אורי הרמתי, מייסד ומנכ"ל Torii. "ההשקעה של Tiger בנו מהווה חיזוק אדיר לתפיסת העולם הייחודית שלנו – גישה שתומכת ביכולת של צוותי IT להעצים עובדים ולהאיץ חדשנות, במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחר Shadow IT".

על פי נתוני הלקוחות של Torii, ארגונים מוסיפים בממוצע 18-19 תוכנות ענן למערך הטכנולוגי שלהם בכל חודש – 75% מן התוכנות פועלות ללא מגבלות, מבלי שנבדקו, ועלולים שלא לעמוד במדיניות האבטחה של הארגון. על פי The ITAM Review יותר מ- 33% אחוז מרישיונות התוכנות אינם נמצאים בשימוש או מתבזבזים.
"ההשקעה ב- Torii היתה החלטה קלה", אמר ג'ון קירטיואוס, שותף ב- Tiger Global, "לא רק שהם חלוצים בשוק בעל צמיחה גבוהה, גם הגישה עתירת החזון שלהם, ושביעות רצון הלקוחות, מראים שיש להם את מה שנדרש כדי להפוך לפלטפורמת הניהול הנבחרת עבור ארגונים גדולים ועד קטנים כאחד. אנו נרגשים לסייע ל- Torii במסע שלהם".
סבב הגיוס יאפשר לנו להרחיב את מרכז הפיתוח בישראל ולהשקיע בלקיחת הפתרון שלנו לשלב הבא של ניהול, בקרה ואוטומציה של תוכנות ה- SaaS", הוסיף אורי נתיב, מייסד משותף וסמנכ"ל המוצר של Torii.

לדברי נתיב: "לקוחות טורי יכולים ליצור בקלות, בעזרת ממשק no-code, תהליך אוטומטי לניהול תוכנות הענן. לדוגמא, ניתן להגדיר תוך פחות מ-5 דקות, תהליך אוטומטי המתריע על רישיונות של Zoom שאינם בשימוש ושינוי הרישיון לרישיון חינמי. בנוסף לכך, צוות הפיתוח של טורי בחר בארכיטקטורה של 100% Serverless. ארכיטקטורה זו, מאפשרת לצוותי הפיתוח פיתוח מהיר מאוד, תוך כדי התמודדות עם כמויות מידע גדולות אשר היא מעבדת במהירות מכל תוכנות הענן הארגוניות".

אודות Torii
Torii היא הפלטפורמה מספר.1 לניהול SaaS אוטומטי (SMP) לסביבה המבוזרת של עסקים כיום. בשונה מכלים מסורתיים, Torii מעצימה את היכולת של עסקים לעבוד עם תוכנות ענן, ולשמור על סנכרון מלא גם כאשר מערך הטכנולוגיות הולך ומתרחב. הדבר מאיץ חדשנות, תוך חיסול בזבוז של מיליוני דולרים המושקעים ברישיונות, מאות שעות עבודה ידנית, והגנה על דליפת נתונים רגישים ביישומים מוכרים ו- Shadow IT. בין לקוחות Torii: Instacart, Athletic Greens, Palo Alto Networks ו- Payoneer. החברה זכתה למימון מצד קרנות הון סיכון מובילות, בהן Tiger Global Management, Wing Venture Capital, Global Founder Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- LocalGlobe. למידע נוסף בקרו ב: www.toriihq.com ועקבו בטוויטר אחר @Torii_hq וב- LinkedIn.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il