TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הכלכלה והתעשייה מסכם מחצית ראשונה מצוינת לשנת 2021 בענף היהלומים


אילוסטרציה
גידול של עשרות אחוזים בכל המדדים. בחודש האחרון עמד יצוא יהלומי הגלם לאיחוד האמירויות על סך של כ-18 מיליוני דולרים, שמהווים כ-7% מיצוא יהלומי הגלם הכללי של ישראל ביוני
מערכת טלנירי | 7/7/21, 10:29
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב


אופיר גור, מנהל מינהל יהלומים, אבני חן ותכשיטים והמפקח על היהלומים במשרד הכלכלה והתעשייה: "ענף היהלומים העולמי נמצא בנסיקה וגם התעשייה הישראלית נהנית מכך. מחירי היהלומים ממשיכים לעלות בכל העולם והמלאי של חברות הכרייה הגדולות מצטמצם. אלו בשורות מצוינות לתעשייה הישראלית"

גם חודש יוני שהסתיים לאחרונה המשיך את המגמה החיובית שנרשמה בענף היהלומים מאז סוף שנת 2020 וחתם חציון ראשון מצוין לענף, עם עליות משמעותיות בכל ארבע קטגוריות הסחר המרכזיות, בסיכום חציוני שפרסם הפיקוח על היהלומים במשרד הכלכלה והתעשייה.
בסה"כ בחציון הראשון של השנה, היבוא נטו של יהלומי גלם לישראל עמד על סך של כ-1.02 מיליארדי דולרים, עלייה של 165% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר בחודש יוני לבדו נרשמה עלייה של 284% לעומת חודש יוני 2020. יצוא נטו של יהלומי גלם באותה התקופה עמד על סך של כ-910 מיליוני דולרים, עלייה של 228% לעומת החציון הראשון בשנת 2020, כשבחודש יוני לבדו נרשמה עלייה של 925% לעומת חודש יוני אשתקד.

יבוא היהלומים המלוטשים נטו בחציון הראשון של השנה עמד על סך של כ- 1.38 מיליארד דולרים, עלייה של 150% לעומת החציון המקביל בשנת 2020 (כשבחודש יוני לבדו נרשמה עלייה של 172% לעומת יוני אשתקד) ואילו ביצוא היהלומים המלוטשים נטו, שעמד על סך של כ-1.7 מיליארדי דולרים, נרשמה עלייה של 70% לעומת החציון המקביל בשנת 2020 (כשבחודש יוני 2021 נרשמה עלייה של 75% לעומת יוני אשתקד).

בחודש האחרון עמד יצוא יהלומי הגלם לאיחוד האמירויות על סך של כ-18 מיליוני דולרים, שמהווים כ-7% מיצוא יהלומי הגלם הכללי של ישראל ביוני. בחודש זה יובאו מאיחוד האמירויות לישראל יהלומי גלם בסך של כ- 56 מיליוני דולרים, שמהווים כ-23% מסך יהלומי הגלם שיובאו לישראל ביוני.

אופיר גור, מנהל מינהל יהלומים, אבני חן ותכשיטים והמפקח על היהלומים במשרד הכלכלה והתעשייה: "חודש יוני האחרון המשיך את המגמה החיובית שאנו רואים מתחילת השנה. ענף היהלומים העולמי נמצא בנסיקה וגם התעשייה הישראלית נהנית מכך. מחירי היהלומים, הן הגלם והן המלוטשים, ממשיכים לעלות בכל רחבי העולם, במקביל לעלייה במכירות התכשיטים המשובצים, בדגש על ארה"ב וסין. המלאי של חברות הכרייה הגדולות מצטמצם ואלו בשורות מצוינות לחודשים הקרובים מבחינת התעשייה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il