TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ציון דרך נוסף ל-WeSure בארה"ב

קיבלה שני רישיונות נוספים – לפעילות במדינות אילינוי ופנסילבניה
מערכת טלנירי | 1/7/21, 10:24
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בחודש שעבר קיבלה החברה רישיון ראשון במדינת "הבית" בארה"ב,
על פיו היא תוכל לפעול כגוף הפצה וחיתום של מוצרי ביטוח בניו ג'רזי

בכוונת החברה לפעול לקבלת רישיונות גם במדינות נוספות

השבוע הודיעה ווישור על חתימת הסכם לרכישת השליטה (50.4%) בחברת הביטוח איילון תמורת כ-354 מיליון שקל

יוחנן דנינו, יו"ר החברה: "היום דיווחנו על קבלת רישיונות לפעול בשתי מדינות נוספות בשוק בארה"ב, וזאת בהמשך לרישיון הראשון שקיבלנו בחודש שעבר להתחלת פעילות בניו ג'רזי שהינה מדינת "הבית" של החברה (Resident state). אנו ממשיכים לפעול במרץ, בהתאם לתוכנית העבודה, להכנת התשתיות להתחלת פעילות בארה"ב, ובמקביל ממשיכים את הפעולות הנדרשות כדי לקבל רשיונות במדינות נוספות בשוק האמריקאי.
במקביל, חתמנו השבוע על ההסכם לרכישת השליטה בחברת איילון, במטרה להאיץ את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שתביא ליצירת גוף עם היקף פרמיות שנתי של למעלה מ-3 מיליארד שקל במגוון תחומי פעילות, אשר יהווה בסיס איתן יותר בתהליך הכניסה לשוק האמריקאי, באופן שנוכל להציע מגוון רחב של מוצרי ביטוח לצרכן האמריקאי הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות ומיזוגים".

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech ממשיכה להיערך לקראת התחלת הפעילות בשוק בארה"ב. חודש לאחר שקיבלה רישיון ראשון לפעול במדינת ניו ג'רזי שהינה מדינת הבית בארה"ב (Resident state), מדווחת היום החברה, כי היא קיבלה שני רישיונות נוספים, לפעילות במדינות אילינוי ופנסילבניה.
בכל המדינות מדובר על רישיוןMGA / Insurance producer – שהינו גוף הפצה וחיתום של מוצרי ביטוח. הפעילות בארה"ב, מרוכזת תחת חברת הבת ,Holdings Ltd WeSure USA, המרכזת את כלל פעילות הקבוצה בארה"ב ומוחזקת אפקטיבית בשיעור של 100% על ידי החברה. הרישיונות החדשים בארה"ב הינם נדבך נוסף בתהליך יישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, על פיה היא פועלת כדי להיכנס לפעילות בתחום מוצרי הביטוח והפיננסיים הדיגיטליים גם בשוק האמריקאי כגורם רב ענפי ורב ערוצי. ווישור מציינת, כי היא ממשיכה לפעול לקבלת רישיונות דומים במדינות נוספות בארה"ב.

עם ההתרחבות המתוכננת של weSure לשוק הביטוח האלמנטרי בארה"ב, עשויה הקבוצה להצטרף לחברות ביטוח דיגיטליות נוספות הפועלות בארה"ב (חלקן הוקמו על ידי יזמים ישראלים), וביניהן: HIPPO, Next Insurance, Lemonade, Metromile,Root ואחרות. בשונה מחברות אחרות, קבוצת weSure מציגה, כבר לאחר שנתיים ראשונות של פעילות, רווח מתחום פעילות הביטוח בישראל, נתון תקדימי גם ביחס לזירה העולמית. עם השלמת רכישתה של איילון יהיה מדובר על קבוצת טכנולוגיה וביטוח שלה היקף פעילות במונחי פרמיות ברוטו ( GWP ) של כ- 1 מיליארד דולר.

בתחילת השבוע חתמה ווישור על הסכם משמעותי לרכישת השליטה (50.4%) בקבוצת הביטוח איילון, וזאת תמורת סכום של כ-354 מיליון שקל. בכוונת ווישור להטמיע תהליכים של טרנפורמציה דיגיטלית באיילון. יצויין, כי העסקה עדיין כפופה לאישורים שונים, כמקובל.

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח Wesure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית לקראת סוף שנת 2018, ונמצאת בשליטת אמיל וינשל וניצן צעיר-הרים, שניהם בכירים בענף הביטוח הישראלי עם ניסיון של למעלה משני עשורים בתעשיית הביטוח והפיננסים. יו"ר הקבוצה הנו יוחנן דנינו, יו"ר קבוצת הביטוח מגדל לשעבר ולשעבר מפכ"ל משטרת ישראל.
החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח השמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב. מטרת הקבוצה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון. המטרה היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il