TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות הקורונה עליית מחירים של 30% עד 50% במחירי הדיור בארה"ב


PEXELS
משבר הקורונה השפיע על הכלכלה הישראלית באופן משמעותי ומחירי הנדל"ן כאן ממשיכים ועולים אך מסתבר שהשפעתו היא גם על מחירי הדיור בארה"ב, לדברי חיה רוזנצוויג מנכלית חברת C&A Investments העוסקת בשיווק נדל"ן בארה"ב
מערכת טלנירי | 24/5/21, 09:17
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הקורונה יצרה עליית מחירים משמעותית ביותר במדינות שונות בארה"ב, עליות שעשויות להגיע במקרים חריגים ל 30% עד 50% ! הסיבה לעליות מחירים החדות בארה"כ היא כי בעקבות הקורונה בנקים שבשגרה מוציאים צווי פינוי בקלות יחסית עצרו בשנה האחרונה את הפינוי הדירות של המאחרים בתשלומי המשכנתא והקטינו את מספר הדירות היוצאות אל השוק.

בשגרה מי שאינו עומד בתשלום המשכנתא מפונה בזמן קצר (חודשים בודדים של עיכוב) . לפני עידן הקורונה היה פער בין מדינות דמוקרטיות ומדינות רפובליקניות ביחס למי שאיננו עומד בתשלומים אבל בעקבות הקורונה הבנקים בארה"ב הפסיקו כמעט לחלוטין את פינוי אלו שלא משלמים והם הרבה יותר סלחנים (בינתיים).

המדיניות במדינות רפובליקניות היה להגן על בעלי ההון ודייר שלא עומד בתשלומים ומפגר בחודש חודשיים בתשלומים הבנק נוהג לממש את המישכון ולהוציא את הבית למכירה במדינות דמוקרטיות ההליך לוקח יותר זמן וקיימת יותר התחשבות בדייר שבמצוקה אבל בעקבות הקורונה הבנקים מגלים גמישות הרבה יותר רבה וממעטים לפנות בתים מלווים שמאחרים בתשלום.

המצב שבו הבנקים מקטין את המלאי הדירות בשוק גרם לעליות מחירים חריגות ומחירי הבתים עלו ב 30% עד 50% מדובר ברווח נאה למשקיעים מצד אחד אבל הקטנת הסיכוי למצוא נכס מניב טוב בתקופה הקרובה מהצד השני.

לדברי חיה רוזנצוויג בעידן של ריבית 0 בשור הישראלי ומיעוט באלטרנטיבות להשקעה השוק האמריקאי מהווה אלטרנטיבה מצויינת, גם אם לוקחים בחשבון הוצאות ואת העובדה שיש בתים שלפעמים לא מושכרים הרי שתשואה של כ 10% שנתי היא תשואה מאוד מקובלת בארה"ב. זאת לצד העובדה שמי שרכש נכס טרם הקורונה הרוויח מעליית המחירים והנכס שברשותו שווה היום הרבה יותר.

חברת C&A Investments היא חברה אמריקאית בבעלות 2 יזמיות נדל"ן ישראליות הגרות בארה"ב . החברה מאפשרת למשקיעים ישראליים לרכוש נכסים להשקעה בארה"ב בליווי ישראלי הכולל עו"ד ורוא"ח בארץ . החברה ביצעה עד היום למעלה מ 100 עיסקאות נדל"ן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il