TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

נפתח הקניון הראשון בעיר חריש


קניון מור חריש קרדיט מור שקיפי
קבוצת MORE, מהיזמיות המובילות בעיר, השקיעה 76.5 מיליון ₪, על שטח של כ-10 אלף מ"ר בתמהיל מגוון של חנויות, חניות ועסקים

העיר חריש, שתוכננה כפרויקט לאומי של מדינת ישראל, עושה היום צעד משמעותי בתחום המסחרי לטובת איכות החיים של תושביה, עם פתיחת קניון MORE החדש, בכניסה לעיר.


רבות דובר על האתגרים שאיתם מתמודדת העיר, אך ניכר כי כולם מסכימים שתושביה רואים עצמם כחלוצים בעיר מתפתחת, שצפויה על פי התחזיות להגיע ל100 אלף תושבים בחמש השנים הקרובות. כעת, במקביל להתקדמות בקצב הבנייה למגורים, לאיכלוס והתפתחות מערכות התשתית והחינוך, מקבלים התושבים את הבשורה על הקניון החדש והראשון בעיר בציפייה והתרגשות ניכרת.

קניוןMORE חריש התאים את עצמו לתושבי העיר, מספרם ואפיונם. כך, יעניק הקניון מענה לצרכים של משפחות עם ילדים בגילאים צעירים בהתאם לאופייה של העיר בשלב זה. במקביל, העסקים בקניון יביאו איתם פתרונות קמעונאיים מתקדמים – כדוגמת עגלות חכמות וקופות תשלום עצמי בשופרסל, תקשורת דיגיטלית של עסקים במועדוני לקוחות דרך הרשתות החברתיות, ובעתיד אף יופעל יישומון שיאפשר קבלת משוב מתושבי העיר בדבר העדפות של פעילויות חברתיות, תכנים ומבצעים.

הקניון החדש יהווה נקודת מפגש לא רק לתושבי חריש, אלא גם לעשרות אלפי התושבים במעגלים הקרובים מצפון השומרון ועד מבואות חדרה. הקניון סמוך מאד ליציאה מחריש לכביש 6 בכניסה ויכיל חנויות בתמהיל מגוון סביב רחבה פתוחה, על שטח של כ-10 אלף מ"ר שטחי

מסחר מותאמים לעסקים בגדלים שונים, וכ-300 מקומות חנייה. בקניון פועלות כבר היום הרשתות הבאות: קבוצת פוקס עם חנויות הביגוד ומותג "פוקס הום", שופרסל עם חנות דגל בשטח של כ-3,500 מ”ר, מקדונלדס, דור אלון, Bיגוד, גלידת גולדה, ביגוד, רשת האופנה

"קיווי", מצעים יפים, גרעיני עפולה ותחנת הדלק דור אלון. בהמשך צפויות להיפתח גם רשתות ספור פארם, יין בעיר, קפה גרג, סטימצקי, אניפט והפיראט האדום.


בעתיד, יציע כאמור הקניון מגוון פעילויות, הטבות ומבצעים מוכווני משפחות וילדים, לצד חוויה אינטראקטיבית מתקדמת.

העיר חריש מונה כיום כ13 אלף תושבים, ועתידה להמשיך ולהתרחב בשנים הקרובות. קצב הבנייה למגורים בה הוא מהגבוהים בארץ וכבר כיום קיימות עוד 11,669 דירות בהיתרי בנייה. 56 אחוז מתושבי העיר הם בעלי דירות (מהאחוזים הגבוהים בארץ) בעוד 44% גרים בשכירות. בחריש פועלים 43 גני ילדים, 5 בתי ספר יסודיים ותיכון אחד.


על אף נתונים אלו, המענה הצרכני לתושבים הקיימים התבסס עד היום בעיקר על ישובי האזור. מעגל ראשון של יישובי עמק חפר, צפון השומרון ושער מנשה ומעגל שני של יישובי פרדס חנה-כרכור, חדרה, גן שמואל והאזור. בין אם מדובר על קניות מזדמנות, רכישות מרוכזות, בילוי ופנאי – תושבי חריש נאלצו עד היום למצוא פתרונות בישובים הסמוכים ולעיתים אף להרחיק עד 50 דקות נסיעה מביתם.

הקניון החדש מדגיש את האסטרטגיה והעקרונות של קבוצת MORE: שילוב של מסחר, בילוי ופנאי לצד חיי קהילה ומגורים משולבים כולם יחד. על פי תוכניות משרד הבינוי והשיכון, העיר צפויה לאכלס כ- 100,000 תושבים בחמש השנים הקרובות. יחד עם התפתחות התשתיות, הגברת קצב הבניה, הקמת מוסדות חינוך לצד שטחי פנאי ומרכזי קניות מרכזיים, וכן הקרבה למקומות תעסוקה מרכזיים - צפוי להוות אבן שואבת לתושבי האזור בעתיד, אך לא רק. צמיחתה של חריש מאפשרת הזדמנויות כבר היום הן בתחומי הדיור והן בתחום המסחר ועדות לכך ניתן למצוא בקצב הבנייה וההצטרפות של תושבים ורשתות קמעונאיות כאחד.

מטעם סופר- פארם נמסר: "כרשת בתי המרקחת של המדינה – אנחנו מזהים צורך הולך וגדל בשירותים של סופר-פארם בחריש ושמחים להגיע לראשונה לעיר. לעיר חריש פוטנציאל מסחרי גבוה ואנו בטוחים כי הסניף יזכה להצלחה".

הראל ויזל, יו"ר קבוצת FOX: "מעבר לקשר המיוחד עם חנן מור, והאמון רב שאני נותן בקבוצה, אני יכול להעיד על כך שבפעם הראשונה כאשר קיבלתי את התוכניות של המרכזים המסחריים בחריש - לא היו לי כל הערות על תוכניות עבודה והתכנון, מאחר שניכר והושקעה מחשבה רבה ואסטרטגיה נכונה. מבחינתי זה היה מדד ראשוני להצלחה של הקניון והקבוצה".

חנן מור, יו"ר קבוצת מור: "כשהחלטנו להקים את הקניון בחריש בכניסה לעיר, הבנו שהוא הולך להיות אחד המרכזים העמוסים והמצליחים ביותר באזור הצפון. אין ספק שכניסתן של הרשתות המובילות מוכיחה את מה שזיהנו כבר בתחילת הדרך. אנחנו שמחים לספק מענה כולל לצורכי ה מסחר, התעסוקה והפנאי של התושבים והנוסעים בכביש 6. בחריש ישנה שדרה אחת מרכזית החוצה את העיר לכל אורכה והמרכז המסחרי MORE ממוקם בתחילתה של השדרה. בהמשך שלה אנו נערכים בקבוצה לבניית מרכזים מסחריים נוספים לרווחת התושבים".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il