TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

דניה סיבוס ממשיכה להציג רווחיות גבוהה ברצף של רבעונים גם במחצית הראשונה של 2019


דניה סיבוס
החברה רשמה במחצית הראשונה של השנה רווח נקי מאוחד המיוחס לבעלים של כ-42 מיליון ₪

הרווח מפעילות הביצוע והייזום במחצית לא כולל חלקה של אפריקה ישראל מגורים הסתכם בכ- 22 מיליון ₪

ההון העצמי הסתכם ל כ-766 מיליון ₪

♣ הרווח הנקי מביצוע וייזום פרויקטי הבנייה בישראל ובחו"ל במחצית הראשונה של שנת 2019 הסתכם בכ- 22 מיליון ₪ בהשוואה לסך של כ- 23 מיליון ₪ בתקפה המקבילה אשתקד.


♣ צבר ההזמנות של החברה צמח בכ-6% לכ- 6.8 מיליארד ₪. (כולל חלקה של החברה בפרויקט קריית התקשוב בסך של 800 מיליון ₪ המבוצע באמצעות חברה כלולה).


♣ החברה ממשיכה לשמור על איתנות פיננסית: יתרת המזומנים ושווי מזומנים (לרבות פיקדונות מוגבלים ובטוחות סחירות) שומרת על רמתה הגבוהה והסתכמה ליום 30 ביוני 2019 בכ-879 מיליון ₪.


♣ המחצית הראשונה של 2019 המשיכה לעמוד בסימן שיא בהיקף פעילות הביצוע, הייזום והפיתוח של פרויקטים קיימים וחדשים בלמעלה מ-70 אתרים פעילים: מתוכם 63 בישראל ו-7 במדינות רומניה, פולין וארה"ב. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים בארץ ובעולם מתוכם 450 זרים.


♣ החברה נכנסה לתחומי פעילות חדשים שיהוו מנועי צמיחה בשנים הבאות: כניסה לתחום המערכות האלקטרו מכניות באמצעות הקמת "דניה מערכות". בנוסף, בתחום היזמות למגורים החברה מבססת את מעמדה כשחקן מוביל בתחום מחיר למשתכן ומחזיקה בבעלותה למעלה מ 2,000 יח"ד בשיתוף עם אפריקה ישראל מגורים וקבוצת לוזון ובאופן עצמאי בפרויקטים בראש העין, ראשל"צ ואשקלון.


♣ רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס: "אנו גאים להציג במחצית הראשונה של השנה את תוצאות החברה המעידות על מגמת רווחיות גבוהה מתמשכת על פני מספר רב של רבעונים ברצף. הרווח הנקי המאוחד של החברה עומד על כ-50 מיליון ₪ הרווח מפעילות הביצוע והייזום במחצית לא כולל חלקה של אפריקה ישראל מגורים שעמד על כ- 22 מיליון ₪. ההון עצמי הסתכם ל כ- 766 מיליון ₪. התוצאות הטובות בולטות במיוחד על רקע הסביבה העסקית המאתגרת ואנו רואים בכך עדות נוספת לעוצמתה ומעמדה של דניה סיבוס. לצד מנועי צמיחה בהן ביססה דניה סיבוס את אחיזתה בשנים האחרונות כדוגמת, תכנית מחיר למשתכן וכניסה לתחום המערכות האלקטרו מכניות, אנו מתאימים עצמנו לסביבה העסקית בענף הנדל"ן, ובוחנים בהתאם מנועי צמיחה חדשים בתחומי פעילות ובאזורים בהם אנו לא פעילים.


אנו ממשיכים לשמור על רמת צבר הזמנות גבוהה, עובדה המסייעת לנו רבות בתכנון נכון ויעיל של קצב הכניסה של פרויקטים חדשים. במקביל לפיתוח העסקי, אנו מקדישים מאמצים רבים לשמירה על חוסנה הפיננסי של החברה וזאת על מנת לשמור על מעמדנו כאחת מחברות הבניה החזקות, היציבות והצומחות בשוק התחרותי בארץ. השמירה על מאזן חזק עם איתנות פיננסית גבוהה מאפשרת לנו לשמור על מגמת הצמיחה בפעילות הבינלאומית אשר תתרום ביתר שאת לתוצאות ככל שנתקדם עם הפרויקטים."

דניה סיבוס, חברת הבנייה והתשתיות הגדולה בישראל, מדווחת היום (יום חמישי 29 באוגוסט 2019) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה לשנת 2019.

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון בכ- 1,081 מיליון ₪ לעומת כ- 1,043 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות במחצית הסתכמו בכ- 2,126 מיליון ₪ לעומת כ- 2,182 מיליון ₪ במחצית המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השני בכ- 63 מיליון ₪ לעומת כ- 70 מיליון ₪ אשתקד. הרווח הגולמי ללא מגזר פיתוח מקרקעין בישראל (פעילות חברת הבת אפריקה מגורים) הסתכם בכ -17 מיליון ₪.
הרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון השני בכ- 23 מיליון ₪ לעומת כ- 30 מיליון ₪ אשתקד. הירידה נובעת מפעילות הביצוע והייזום בדניה ללא אפריקה מגורים. הרווח הנקי המיוחס לבעלים במחצית הראשונה הסתכם בכ- 42 מיליון ₪ לעומת כ- 45 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

צבר ההזמנות של החברה לביצוע עבודות בניה ותשתיות ליום 18 באוגוסט 2019 גדל ועמד על כ- 6.8 מיליארד ₪ (כולל חלקה של החברה בפרויקט קריית התקשוב בסך של כ-800 מיליון ₪ המבוצע באמצעות חברה כלולה).הצבר נכון ל- 30 ביוני 2019 כולל פרויקטים בהיקף של כ- 77 מיליון ₪ ברומניה, של כ- 31 מיליון ₪ בפולין וכ- 46 מיליון ₪ בארה"ב.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בתקופת הדו"ח, ללא תחום פיתוח המקרקעין בישראל ובנטרול עלייה בסעיף המקרקעין ותזרים הנובע מפעולות שוטפות בגין פרויקטים משותפים עם אפריקה מגורים, מסתכם בתזרים שלילי של כ- 83 מיליוני ₪ בדו"ח המאוחד.
יתרת המזומנים ושווי מזומנים (לרבות פיקדונות משועבדים וניירות ערך סחירים) הסתכמה ליום 30 ביוני 2019 לסך של כ- 879 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il