TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תוספת בנייה משמעותית למתחם העסקים "מטרופולין" בנתניה:


פרוייקט מטרופולין בנתניה של איציק תשובה 3dvision
לראשונה מגדל משרדים בן 40 קומות, ותוספת 3 קומות למבנה המשרדים שבבנייה
הוועדה המקומית נתניה אישרה את תוספת הבנייה לפרויקט, שישלב מרכז עסקים חדשני מהגדולים שהיו בעיר, בהיקף כולל של כ-100,000 מ"ר במגדל בן 40 קומות ובניין בן8 קומות משרדים מעל קומת מסחר בקרקע הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים
קבוצת איציק תשובה, הבונה את מתחם העסקים "מטרופולין" בנתניה, מדווחת כי קיבלה את אישור הוועדה המקומית נתניה להגדלה משמעותית של זכויות הבנייה בפרויקט: אושר לחברה להוסיף מגדל משרדים בן 40 קומות עם שימושי מסחר ושטחי ציבור, ו-3 קומות למבנה המשרדים הקיים שכבר נמצא בבנייה.
מתחם העסקים מטרופולין "Tshuva Business Center" (TBC) הוא אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת איציק תשובה בנתניה הנבנה ברחוב גיבורי ישראל, העורק הראשי של אזה"ת החדש פולג. מיקום זה הוא הבולט ביותר באזה"ת ונמצא בסמיכות להצטלבות גשר הארי טרומן וכביש 2, עובדה ההופכת את המתחם לנגיש ביותר מבחינה תחבורתית.
המתחם ישלב מרכז עסקים חדשני מהגדולים שהיו בעיר, בהיקף כולל של כ-100,000 אלף מ"ר לאחר הגדלת הזכויות–בשלבי תכנון. לפרויקט ליווי בנקאי מבנק מזרחי טפחות. היקף הפרויקט לאחר תוספת הזכויות יעמוד על כ-1.4 מיליארד שקל. על התכנון אמון משרד "רמי וימר אדריכלים". תיאום תיכנון ופיקוח על בניית המגדל יעשה ע"י המהנדסים גיא שם טוב ומשרד אפרתי מדפיס.
לדברי איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, "אנו שמחים ומודים על החלטת הוועדה המקומית לאישור תוספת הבנייה בפרויקט, ובטוחים כי התועלת ממנו תגבר – הן לעיריית נתניה והן לחברות ותאגידים המחפשות משרדים ברמת A קלאס מחוץ לתל אביב העמוסה. מדובר בפרויקט מדהים שזכה להבעת אמון מובהקת של המערכת הפיננסית בישראל, שהכירה באיכות הפרויקט כמו גם ביכולותיה ובעוצמתה של החברה. מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים והמרשימים שהיו בנתניה, והוא זוכה לביקושים גבוהים מצד המגזר העסקי".
סטנדרט הבנייה בפרויקט גבוה ומוקפד, המפרט עשיר ורמת הגימור גבוהה בכל המבנה ובחללים המשותפים. המתחם הוא פתוח עם נוף פנורמי וללא בניינים סמוכים, המשלב שטחים ירוקים נרחבים, ומאפשר לדיירים חלוקת חללים ועיצוב בהתאמה אישית. התכנון יהיה מודולרי ויאפשר לחברות גדולות להתפרש על פני קומה שלמה, או לחלופין לחלק את הקומות לשטחים בגדלים שונים בהתאמה אישית ודינמית. בין החללים מרפסות גדולות הצופות אל נוף פתוח וגג ירוק ורחב.
בפרויקט תיבנה שדרת מסחר בקומת הקרקע ובה שלל חנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה תחת כיפת השמיים, שביניהם יעבור מעין רחוב פנימי. מעל קומת המסחר תוקם גינה ירוקה לשימוש הדיירים והמבקרים במתחם, וכן מתוכננים מרתפי חנייה רחבי ידיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il