TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת עזריאלי מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2023


עזריאלי
ה-Same Property NOI גדל ברבעון בכ-6%; ה-FFO (ללא דיור מוגן) גדל ברבעון בכ-14% והסתכם בכ-367 מיליון ש"ח. סך ה-FFO גדל בכ-21% והסתכם בכ-398 מיליון ₪
לאחר תאריך הדו"ח, השלימה הקבוצה את העסקה למימוש החזקותיה בקומפאס בתמורה ברוטו של כ-3.2 מיליארד ש"ח. התזרים נטו (אחרי הפרשה למס והוצאות עסקה) עומד על כ-2.7 מיליארד ש"ח והרווח החשבונאי צפוי לעמוד על כ-0.9 מיליארד ש"ח

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה, וקבוצת עזריאלי נרתמה כולה למאמץ ולסיוע אזרחי בכל החזיתות. במסגרת זו, גיבשנו מתווה סיוע לשוכרי הקניונים ויצאנו עם תוכנית תמיכה רחבת היקף המשלבת בין חיזוק העורף הכלכלי בכל הארץ, שנועד לחזק את הכלכלה ולהניע את גלגלי המסחר, לבין סיוע ישיר למשפחות שפונו ולעסקים מהדרום ומהצפון.

בתקופה זו, המחויבות של הקבוצה להמשיך לפתח ולבנות את הארץ, כפי שעשינו כל השנים - מקבלת משנה תוקף, ונותרת עקרון יסוד של פעילות הקבוצה. נמשיך בדרכנו תוך שמירה על איתנות פיננסית והתנהלות אחראית בתקופה מאתגרת שמייצרת סביבת עסקים מורכבת וגם הזדמנויות".

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "לצד ההתגייסות והעמדת המשאבים, קבוצת עזריאלי מסכמת רבעון טוב נוסף עם המשך צמיחה בכל הפרמטרים. פעילויות הקבוצה במגזרי הקניונים והמשרדים הציגו תוצאות יפות ותפוסות גבוהות. מגזר הקניונים פועל באופן מלא, כאשר יותר מ-99% מהחנויות נפתחו, שעות הפתיחה הינן כמעט כבימי שגרה וכך גם תנועת המבקרים. מובן כי תוצאות מגזר הקניונים ברבעון הרביעי יושפעו עקב המלחמה אך בצורה מתונה יחסית, והאיתנות הפיננסית שלנו מאפשרת להתמודד בהצלחה עם ההשלכות הצפויות.

תחום ה-Data Centers ממשיך לצבור תאוצה במסגרת חברת הבת Green Mountain, ולהוות מנוע צמיחה משמעותי.

כולנו בקבוצת עזריאלי משתתפים בצערם הכבד של משפחות הנופלים והנרצחים, מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים, מחזקים את כוחות הביטחון ומייחלים לשובם במהרה של כל החטופים והנעדרים".



דגשים פיננסיים לרבעון השלישי לשנת 2023
ה-NOI ברבעון הסתכם בכ-535 מיליון ש"ח לעומת כ-513 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-4%. הגידול נובע בעיקר מעליה בשכ"ד בקניונים ובמשרדים. הגידול קוזז בחלקו עקב אי הכללת תוצאותיה של Compass כבר ברבעון הנוכחי.
ה-Same Property NOI גדל ברבעון בכ-6%.
ה-FFO ללא תרומת הדיור המוגן הסתכם ברבעון בכ-367 מיליון ש"ח לעומת כ-321 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14%. סך ה-FFO הסתכם ברבעון בכ-398 מיליון ש"ח לעומת כ-330 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-21%.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון לכ-352 מיליון ש"ח לעומת כ-330 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל הסתכם ברבעון לכ-575 מיליון ש"ח לעומת כ-208 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון נרשמו רווחי שערוך של כ-177 מיליון ש"ח, בעיקר בחברת הבת (100%) Green Mountain הפועלת בתחום ה-Data centers. ברבעון המקביל אשתקד נרשמו רווחי שערוך דומים בהיקף של כ-174 מיליון ש"ח אשר נבעו בעיקר מעליית המדד ושכר דירה.

שעורי תפוסה ופדיונות
שיעור התפוסה הממוצע (בנטרול נכסים באכלוס) במגזר הקניונים עמד על 99%, במגזר המשרדים בישראל עמד על 98%, ובדיור המוגן עמד על 97%.
פדיונות – בחודשים ינואר-ספטמבר 2023 נרשמה עליה של 5.8% בפדיונות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (הגידול לא כולל את פדיונות קניון מול הים באילת ושטחי המסחר בטאון תל אביב). בחודשים יולי-ספטמבר 2023 נרשמה עליה של 1.5% בפדיונות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

התפתחויות עסקיות אחרונות
לאחר תאריך המאזן, בתחילת חודש אוקטובר, הקבוצה השלימה את העסקה למכירת החזקות המיעוט שלה בחברת Compass האמריקאית. בחודש יוני השנה הודיעו שותפיה של עזריאלי כי התקשרו בהסכם למכירת החזקותיהם ב- Compass בסכום המשקף לה שווי ברוטו (Enterprise Value) של 5.7 מיליארד דולר, ושווי נטו (Equity Value) של 2.7 מיליארד דולר. בהתאם למנגנונים הקבועים בהסכם עם השותפים, החברה הצטרפה לעסקת המכירה. העסקה משקפת שווי של כ-3.2 מיליארד ש"ח לחלקה של קבוצת עזריאלי. עם השלמת העסקה, התזרים נטו (אחרי הפרשה למס והוצאות עסקה) יעמוד על כ-2.7 מיליארד ש"ח והרווח החשבונאי המשוער יעמוד על כ-0.9 מיליארד ש"ח. מימוש החזקות המיעוט של הקבוצה בחברת Compass משקף תשואה ברוטו של פי 2.5 על ההשקעה (בסה"כ השקיעה קבוצת עזריאלי בחברת Compass כ - 1.3 מיליארד ש"ח) במח"מ של 2.3 שנים. ההשפעה החשבונאית של העסקה תבוא לידי ביטוי בדוחות הרבעון הרביעי לשנת 2023. הנתונים התפעוליים של Compass לא נכללו בתוצאות כבר ברבעון הנוכחי.

מאזן ליום 30.09.2023
לקבוצה מזומנים, פיקדונות והשקעות לטווח קצר בהיקף של כ-1.3 מיליארד ש"ח, וכולל מניות בנק לאומי, מזומנים ושווה מזומנים וני"ע סחירים בהיקף של כ-2.4 מיליארד ש"ח.
החוב נטו (כולל לאומי) הסתכם בכ-18.4 מיליארד ש"ח.
שווי נדל"ן להשקעה ונדל"ן להשקעה בהקמה הסתכם בכ-43.5 מיליארד ש"ח.
יחס הון עצמי למאזן של כ-44%, ויחס חוב נטו למאזן של כ-38%.
נכסים לא משועבדים בהיקף של כ-35 מיליארד ש"ח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il