TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אאורה נרתמת למאמץ המלחמתי:


אאורה ONLY הריסה. תמונה: דביר אינדיג, פיקוד העורף
תאפשר לפיקוד העורף להתאמן בפרויקט של החברה שהחל הריסה
לאחר מספר ימי אימון תשלים אאורה את ההריסה ותחל בהקמת הפרויקט

טקס ההריסה התקיים השבוע במעמד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה מחדשים את ישראל ומושיק גולדשטיין, משנה לראש עיריית גבעתיים
במתחם תקים אאורה מגדל בן ה-25 קומות שיכלול כ-168 יח"ד בנות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז ו-400 מ"ר שטח מסחרי
עד כה נמכרו 44 יח"ד, כ-41% מכלל יח"ד לשיווק בפרויקט # השלמת הבנייה ואכלוס צפויים במהלך שנת 2027

יעקב אטרקצ'י: "הסכמנו לדחות את המשך ההריסה במספר ימים על מנת לאפשר לפיקוד העורף להתאמן במתחם ואנו גאים מאוד על כך שנוכל לסייע ליחידה מצילת חיים. התחדשות עירונית מקבלת כיום משנה תוקף מאחר ואנו מספקים לדיירים יחידות דיור מודרניות וחדשות, שבעיקר מהוות מקום בטוח ומוגן, זאת בהשוואה לבניינים הישנים הקיימים שאין בהם מיגון וחלקם אף מסוכנים למגורים. אנו מאמינים שמצווה עלינו לעסוק בבניין הארץ - דווקא בתקופה זו מתחדדת החשיבות לחדש את ישראל ולהמשיך לבנות את הארץ. אנו גאים להיות חברת ההתחדשות העירונית המובילה את התחום בישראל."

מושיק גולדשטיין משנה לראש עיריית גבעתיים: "במיוחד בימים קשים אלו, חשוב להתחדש ולבנות. לא לעצור. כמעט שני עשורים של המתנה ועבודה מאומצת תמו היום עם תחילת הריסת מתחם ההסתדרות הוותיק. אלפי פגישות וישיבות עם תושבים וגורמי המקצוע הביאו לכך שהמתחם החדש יהיה מודל להתחדשות עירונית אחראית וחכמה שגם משדרגת את איכות חיי התושבים, מספקת להם לראשונה ממ"דים וגם שומרת על אופייה המיוחד של העיר."

חברת אאורה, החברה המובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מדווחת על אירוע הריסה והתחלת הבנייה בפרויקט אאורה Only בגבעתיים. מעמד ההריסה ותחילת הבנייה התקיים בנוכחות יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה, מושיק גולדשטיין, משנה לראש עיריית גבעתיים, עו"ד יריב בר דיין, בא כוח הדיירים והדיירים הוותיקים שבאו בהמוניהם לצפות בטקס המרגש.

פרויקט "אאורהOnly גבעתיים" ברחוב המאבק 15-17 בגבעתיים, נמצא בקרבת קניון גבעתיים, פארקים, תיאטרון גבעתיים ומוסדות חינוך. המגדל ממוקם בקצה הצפוני והמבוקש ביותר של מתחם וכולל פיתוח סביבתי עשיר עם שטחים ירוקים ושטחי מסחר. אדריכלית הפרויקט הינה דנה אוברזון יחד עם משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, שתכנן פרויקטים מרהיבים בישראל, אירופה ודובאי. כמו כן, החברה התקשרה עם חברת אלקטרה בניה בע"מ לביצוע "פאושלי" של כלל עבודות הבנייה בפרויקט בהתאם להסכם בין החברות שנחתם בחודש ינואר 2023. עוד יצוין כי לפרויקט הסכם ליווי חתום עם בנק מזרחי טפחות בע"מ.

במתחם ייהרסו 60 דירות וייבנו 168 דירות במקומן, במגדל בן 25 קומות וכ-400 מ"ר שטחי מסחר, פיתוח סביבתי ומבני ציבור, כאשר 108 יח"ד דיור מיועדות לשיווק ו- 60 יח"ד יימסרו לבעלי הקרקע. החברה השלימה פריסייל של 44 יח"ד בפרויקט, שמהווים כ-41% ממלאי הדירות למכירה.

תמהיל הדירות באאורה Only גבעתיים כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות בנות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז, הכוללות מרפסות אירוח ענקיות וחללים מרכזיים מרווחים במיוחד. בפרויקט נשארו דירות 3 ו- 4 חדרים ומיני פנטהאוזים, כאשר מחיר דירה 3 חדרים הינו החל מ- 3.68 מיליון שקל.



חברת אאורה
'אאורה מחדשים את ישראל', היא מהחברות הגדולות והמובילות בענף הנדל"ן בישראל, והחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. אאורה הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה במדד ת"א 90.
חברת אאורה בעלת כ-101 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ עם 48,000 יחידות דיור. אאורה רואה את תחום ההתחדשות העירונית כשליחות לאומית וציונית ואמונה בכך שהתחדשות עירונית היא הדרך לחדש את ישראל, המאפשרת יצירה של סביבת מגורים איכותית לדיירים הוותיקים והחדשים כאחד. ערכים אלו עומדים מאחורי הצמיחה יוצאת הדופן שלה בשנים האחרונות, ומקנים לה השפעה מהותית על שוק הדיור בישראל.
אאורה מדורגת במקום הראשון בתחום ההתחדשות העירונית בכל המדדים הנחשבים: מקום ראשון במדד ההתחדשות העירונית בשיתוף אתר מדלן, דירוג סיטי סקוור של קבוצת הארץ, ומקום ראשון בתחום הפינוי בינוי של מדד דן אנד ברדסטריט היוקרתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il