TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

G סיטי לשוכרים במתחמי G: שכר הדירה לאוקטובר ייגבה על בסיס פדיון


קרן כליפה מנכלית ג'י סיטי ישראל צילום אופיר אבהמוב
לחברה 13 מרכזים מסחריים ברחבי הארץ בהם כ-780 שוכרים בתמהיל מגוון
G City, המפעילה את מתחמי G ברחבי ישראל, באה לקראת השוכרים על רקע מלחמת חרבות ברזל, ומעניקה הטבות בתשלומים השוטפים. החברה הודיעה לשוכריה כי שכר הדירה בגין חודש אוקטובר ייגבה על-בסיס הפדיון של העסקים, וכי, בשלב זה, לא יבוצע חיוב בגין חודש נובמבר.

דמי הניהול בגין החודשים אוקטובר-נובמבר ישולמו כרגיל, והחלטה באשר לאופן חיוב שכר הדירה בגין חודש נובמבר תתקבל על בסיס המדיניות שתתגבש בהמשך, בין היתר לפי מדיניות הסיוע הממשלתי. ההטבה לא חלה על רשתות שיווק מזון, חנויות פארם, משרדים, בנקים, קופ"ח, מרפאות ואנטנות.

G סיטי מפעילה 13 מרכזים מסחריים בפריים לוקיישן ברחבי הארץ, ובינהם G צמרת תל אביב, G כוכב הצפון תל אביב, G מיקדו תל אביב, G סביון, G CITY ראשון לציון, G רוטשילד ראשון לציון, G כפר סבא, G יקנעם, ומרכז חורב חיפה. במרכזי החברה כ-780 שוכרים מתמהיל מגוון, ובו רשתות שיווק, חנויות פארמה, חנויות אופנה, קופות חולים, בנקים, מסעדות ובתי קפה ושאר מוקדי פנאי ובילוי, חנויות למוצרי חשמל, חנויות אופטיקה, חנויות לציוד ספורט ועוד.

החברה מציינת, כי לאחר שמרבית העסקים במרכזים המסחריים היו סגורים בימים הראשונים של המלחמה, מדי יום רואים גידול בתנועת הצרכנים ופתיחה כמעט מלאה של החנויות במרכזים.

קרן כליפה, מנכ"לית חטיבת G City ישראל, ציינה כי "מדינת ישראל מצויה במלחמה שנכפתה עליה. אנו ערים למצב המורכב ועוקבים בדריכות אחר המתרחש ברמה המדינית וברמה העסקית, ונמצאים בקשר יומיומי עם שוכרינו. אנו מחזקים את בחירת מרבית השוכרים במתחמי G City לפתוח את החנויות, זוהי שעתו של העורף להילחם על החזרה לשגרה. G City, כחברות אחרות במשק, מושיטה יד ומסייעת לתושבי הדרום ולמשפחות רבות שאיבדו את יקיריהן ואת בתיהן. אנחנו נמצאים בחודש של סולידריות ומדהים לראות את רוחב הלב והערבות ההדדית בחברה הישראלית בתקופה קשה זו. החוזק והחוסן שלנו תלויים בעשייה המשותפת. אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ומתפללים לשלום החטופים והנעדרים".

ג'י סיטי, בשמה הקודם גזית גלוב היא חברת נדל"ן גלובלית המחזיקה, מפתחת ומנהלת מרכזי קניות מעוגני סופרמרקטים ונכסים לשימושים מעורבים מבוססי מסחר קמעונאי באזורים אורבניים ברחבי ישראל, צפון אמריקה, ברזיל, מרכז ומזרח אירופה והמדינות הנורדיות. החברה נסחרת בבורסת תל אביב (TASE) תחת הסימול "GCT". נכון ל-30 ביוני 2023, ג'י סיטי מנהלת תחתיה כ-99 נכסים המתפרשים על שטח להשכרה בהיקף של כ-2.2 מיליון מ"ר, עם שווי כולל של כ-37 מיליארד שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il