TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פארק עתידים תל אביב ישמש כ sandbox לחברות טכנולוגיה וסטארטאפים


פארק עתידים תל אביב צילום רון איילון
לטובת ביצוע פיילוטים, שמצריכים סביבה עירונית או סביבת מרחב משרדית
הנהלת פארק עתידים תל אביב מודיעה היום, שתאפשר לחברות טכנולוגיה ולסטארטאפים לבצע פיילוטים למוצרים שלהם בתחומים שונים בגבולות הפארק העסקי, בהתאם לקריטריונים שיקבעו ע"י פארק עתידים תל אביב.

עד היום רק לחברות סטארטאפ, שפעלו מתוך מעבדת החדשנות ניתנה האפשרות להשתמש בפארק כמעבדה חיה לבחינת המוצרים שהם מפתחים. החל מהיום כל חברה, שזקוקה לסביבה עירונית או סביבת מרחב משרדית, תוכל להגיש בקשה למעבדת החדשנות המפרטת את סוג הטכנולוגיה, הצרכים לטובת הניסוי החי, סטטוס רגולטורי, אישורים משפטיים ועוד וכל בקשה תיבחן לגופה.
פארק עתידים מהווה סביבה אידיאלית לפיילוטים בתחומי התקשורת, איכות סביבה, תחבורה, לוגיסטיקה, מים, אנרגיה, תאורה, חקלאות, ניהול מבנים ועוד. בנוסף, גם רשות החדשנות הכירה בפארק, כשדה ניסוי חי וכבר פרסמה קולות קוראים לסטארטאפים להשתמש בפארק על מנת לבצע פיילוטים.

המבנה של פארק עתידים תל אביב הבנוי כמתחם עירוב שימושים המדמה סביבה עירונית חיה ונושמת בלב העשייה החדשנית בסביבה טכנולוגית עם ערך מוסף גדול, תמיכה בפיתוח העסקי, בשיתוף מתמשך ואיכותי עם האוניברסיטה ועיריית תל אביב, כל אלה מייצרים בסופו של דבר, ערך משמעותי לחברות הזקוקות לביצוע ניסויים חיים.

בפארק התקיימו כבר מספר רב של פיילוטים ע"י חברות מסחריות כך למשל בוצע פיילוט לעמדות טעינה אלחוטיות לקורקינטים, טכנולוגיית רדארים לניטור תנועה, רובוטים למשלוחים, מערכות תאורה חכמה, חיישני פחי אשפה ועוד

איל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב:" השילוב של מבנה הפארק, מיקומו האסטרטגי במרכז הארץ יחד עם האקו סיסטם של חדשנות פורצת דרך, שאנו מטפחים בפארק באמצעות מעבדת החדשנות, יכול לתרום לחברות רבות, שעוסקות בעולמות תוכן שונים ומגוונים. אנחנו קוראים לחברות סטארטאפ להשתמש בכל הערכים והתשתיות הקיימות אצלינו לטובת קידום ופיתוח המוצרים שלהם, שיתכן שבעתיד ישפרו את איכות חייהם של כלל הציבור".

גבי קמינסקי, מנכ״ל סיטיזון: ״סביבת המעבדה החיה שלנו משרתת בהצלחה את הסטארטאפים של תכנית סיטיזון ב-4 השנים האחרונות, ומהווה את המקום הראשון שמאפשר להם מצד אחד לבחון את הטכנולוגיות שהם מפתחים בסביבת אמת, תוך חיכוך עם היומיום של סביבה עירונית, ומצד שני במינימום מכשולים וחסמים בירוקרטיים. אני שמח מאוד על כך שפארק עתידים תל אביב מציע את הערך המוסף הזה כעת גם לחברות נוספות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il