TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת מצלאוי נבחרה על ידי הדיירים להקמת פרויקט פינוי בינוי


סמי מצלאוי יור ובעלים חברת מצלאוי צילום מגדלור מדיה
בו כ-400 דירות במתחם קק"ל-הזית בבת ים
חברת מצלאוי, חלוצת הפינוי בינוי בישראל, נבחרה על ידי הדיירים במתחם קק"ל-הזית בעיר בת ים להקמת פרויקט פינוי בינוי. במסגרת הפרויקט, מצלאוי תהרוס ותפנה 134 יחידות דיור קיימות ב-11 בניינים ישנים, ותבנה במקומם 390 יחידות דיור חדשות בשני מגדלי מגורים בני 28 קומות ושני בניינים בבנייה מרקמית בגובה 8 קומות, עם קומת מסחר בקרקע ומבנה ציבור.
הפרויקט משתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר בין הרחובות קרן קיימת לישראל, ברל כצנלסון, המעפילים והזית. תמהיל הדירות מגוון, ויכלול דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. בעלי הדירות הקיימים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של כ-18 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר וסטנדרט גבוה. הפרויקט כולל גם לובאי כניסה ראשיים מעוצבים ולובי קומתי מעוצב, מועדון דיירים, חדר אופניים, חניון תת קרקעי עם הכנה לטעינת רכבים חשמליים לדיירי הבניין, מעליות מתקדמות, ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה. על התכנון אחראי משרד רן בלנדר אדריכלים.
לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, "בשעה טובה ומוצלחת פרויקט נוסף יוצא לדרך. הפרויקט הזה מצטרף לארבעה פרויקטים גדולים שאנו מקדמים בעיר – פרויקט רובע איילון עם כ-1100 יח"ד שכבר בבניה, ו-3 פרויקטים בשלבי תכנון שונים: מתחם רוטשילד בהיקף של כ-560 יח"ד, פרויקט משה סנה בהיקף של כ-400 יח"ד ופרויקט סמטת הוורדים בהיקף של כ-130 יח"ד. לאחר החגים החברה תקדם את המשך התכנון לפרויקט החדש מול המינהלת להתחדשות עירונית ואגף ההנדסה של עיריית בת ים".
בסביבת הפרויקט מוסדות חינוך, תרבות וציבור, חנויות שכונתיות וגינות ירוקות. האזור מתאפיין גם בנגישות תחבורתית גבוהה – עם יציאה לנתיבי איילון ושלל אמצעי תחבורה ציבורית, וקרבה לתחנת קוממיות של רכבת ישראל.
מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי. החברה היא חלוצת הפינוי בינוי בארץ עם הפרויקט הראשון שנבנה בישראל - בקריית אונו. מאז הקמתה מצלאוי בנתה אלפי יחידות דיור, לחברה יש כיום 19 פרויקטים בשלבים שונים בערים בת ים, קריית אונו, יהוד מונוסון, הרצליה, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן והוד השרון, בהיקף כולל של מעל 5,000 יח"ד שייבנו במהלך 2024-2025. החברה השלימה בהצלחה פרויקטים של פינוי בינוי בערים קרית אונו, כפר סבא ויהוד והיא נמצאת בשלבי בנייה של פרויקטים נוספים בקרית אונו ובבת ים. משנת 2007 החברה הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il