TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אוסטרליה-ישראל רוכשת כ-29% ממניות אספן גרופ תמורת כ-261 מיליון שקל


שלומי עקריש וגיא פרג. קרדיט באדיבות החברה
אוסטרליה-ישראל נמצאת בשליטת אנשי העסקים שלומי עקריש והאחים ניומן
רוני צארום מסר: "אני שמח על האמון של אוסטרליה-ישראל בחברה ומשוכנע כי הרוכשים יתרמו מניסיונם הרב בתחומי הנדל"ן להמשך צמיחה והשבחת החברה. אין לי ספק כי כניסתם של המשקיעים החדשים לאספן גרופ תוביל ליצירת ערך משמעותית לחברה ובעלי מניותיה בשנים הקרובות".
אבן ניומן ושלומי עקריש מסרו: "אספן גרופ הינה חברה מצוינת עם נכסים איכותיים במיקומים אטרקטיביים. במהלך השנים הקרובות, נפעל לפתח ולהשביח את נכסי החברה, תוך בחינה מתמדת של רכישות נוספות והרחבת פעילותה העסקית של החברה, בדגש על הפעילות בישראל".
חברת הנדל"ן המניב אספן גרופ דיווחה היום כי חברת אוסטרליה-ישראל, שבשליטת אנשי העסקים שלמה עקריש ואבן ניומן, חתמה על הסכם לרכישת כ-29% ממניות אספן גרופ, בתמורת כוללת של כ-261 מיליון שקל.
על פי תנאי ההסכם, במועד החתימה תשלם הרוכשת סך של כ-25 מיליון שקל כמקדמה שיועברו לנאמן. תשלומים נוספים בסך כ-145 מיליון שקל יועברו בכפוף לתנאים מתלים, ויתר התמורה בסך כ-67 מיליון שקל תשולם עד שנה וחצי לאחר מועד התקיימות התנאים המתלים. ההסכם כולל מנגנון התאמה לתמורה ככל והרוכשת תבקש לדחות את מועד השלמת העסקה השני.
את חברת אוסטרליה-ישראל ייצגו משרד עורכי הדין גורניצקי ושות' ואת אספן גרופ ייצג עו"ד ארז רוזנבוך.
חברת הנדל"ן הציבורית אוסטרליה-ישראל, בבעלות אבן ניומן ושלומי עקריש, שהינם בעלי ניסיון בענף הנדל"ן והמסחר בישראל. אבן ניומן (יחד עם אחיו ריקי), הוא מבעלי המניות הראשונים ברשת מקס סטוק (לאחר ההנפקה מכרו האחרים את אחזקותיהם בהיקף של כ-330 מיליון שקל) ובשנת 2021, חברו האחים לאיש הנדל"ן שלומי עקריש ורכשו את החברה הבורסאית מן הגורן (ששמה שונה לאחר מכן לאוסטרליה-ישראל).
אספן גרופ נרכשה על ידי צארום בשנת 2005 מידי אליעזר פישמן, כשהייתה חברת נדל"ן בסדר גודל קטן שפעלה רק בשוק הישראלי, וסבלה מגירעון תזרימי. מאז, גובשה בחברה תכנית ארגון מחדש, שהביאה לחיזוק איתנותה הפיננסית של אספן גרופ, לצד פיתוח עסקי משמעותי, בעיקר בתחומי הנדל"ן המניב. כיום, החברה מתמחה בנדל"ן מניב, בעיקר בתחומי המשרדים והמסחר, ושוקי הפעילות המרכזיים שלה הם בישראל ובהולנד. שווי נכסי החברה מוערך היום למעלה מכ-5 מיליארד שקל, ובקופת המזומנים של החברה (נכון ל-30.6.23) כ-430 מיליון שקל. כמו כן, החל משנת 2022 פועלת אספן גרופ גם בתחום המלונאות ודיון מוגן בשוק הישראלי, וזאת לאחר שרכשה 50% מחברת פאי סיאם. במסגרת פעילות הנדל"ן בישראל, החלה אספן גרופ לפתח גם זרוע פעילות בתחום הלוגיסטיקה. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il