TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין זכתה במכרז בעלי דירות


מתחם אלמגור החדש בנווה שרת בתל אביב תכנון שנהב כנען אדריכלים הדמיה OLIN
לביצוע פרויקט פינוי בינוי במתחם "אלמגור" בצפון תל אביב
בעלי הדירות המיוצגים על ידי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת ההנדסה וקסמן גוברין גבע, כבר קידמו את התב"ע למתחם המאפשרת בניית 260 יח"ד חדשות
החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, חברת וקסמן גוברין גבע, ובעלי הדירות במתחם "אלמגור" בצפון תל אביב, בחרו בחברת אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין לביצוע פרויקט פינוי בינוי במתחם "אלמגור" בצפון תל אביב. במסגרת כנס שנערך אמש, לבחירת היזם. על פי התב"ע החדשה ב"מתחם אלמגור" הממוקם בסמוך לאזור תעסוקה "עתידים" ושכונת צהלה, יהרסו 104 דירות ישנות ויוקם פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בבניינים של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות, ובסה"כ כ-260 יח"ד חדשות. הדירות ייהנו מפתרונות מיגון ונגישות, חניון תת קרקעי ועוד. במסגרת התוכנית הוקצה מגרש חדש בשטח של 1000 מ"ר ביעוד למבני ציבור.
על המתחם חלה תוכנית בניין עיר חדשה, אותה קידמו בעלי הדירות באמצעות החברות המנהלות הנמצאת בשלב שלפני החלטה למתן תוקף.
במכרז התמודדו מספר רב של חברות, מהגדולות והמובילות בארץ, ולשלב הגמר עלו 4 חברות. במסגרת הכנס, נציגי החברות הופיעו מול בעלי הדירות אשר בחרו בסופו של ההליך בחברת אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין, שהציעה את התמורות הגבוהות ביותר לבעלי הדירות וזכתה לציון הגבוה ביותר על פי הפרמטרים שנקבעו במכרז. כמו כן, נציגות בעלי הדירות התרשמה מאיכות הבנייה של החברה, מניסיונה הרב בבניית פרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב ומהמפרט הגבוה בפרויקטים שבנתה בעיר. אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין תתקשר בתקופה הקרובה בהסכם עם בעלי הדירות להקמת הפרויקט בנוסח שאושר וסוכם במהלך הליך המכרז.
הפרויקט נוהל ב"מודל החברתי", בו בעלי הדירות הם יזמי ההליך והם אלו המקדמים אותו. עם השלמת שלב אישור התב"ע, בעלי הדירות ערכו כאמור את המכרז לבחירת היזם שיתקשר איתם בהסכם פינוי בינוי וילווה אותם בהליכי הרישוי, הפינוי וההריסה והבנייה של הפרויקט החדש.
לדברי ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, "למרות התקופה המאתגרת, הייתה התעניינות רבה במכרז שכן מדובר בעסקה עם הרבה וודאות בהשוואה לעסקאות פינוי בינוי רגילות. בעלי הדירות כבר מאוגדים ומיוצגים והתוכנית אושרה ולמעשה מדובר בעסקת קומבינציה עם קרקע זמינה. בהיבט המימון, שהפך לנושא קריטי בעקבות העלאות הריבית בשנה האחרונה, יש לפרויקט יתרון כי הוא צפוי לצאת לשיווק בעוד כשנתיים עם השלמת הרישוי ולכן היזמים לא צריכים לממן מעכשיו את עלות הקרקע או את הבנייה ולשלם עלויות מימון כבדות עד לתחילת הבנייה בפועל".

יוסי שלו מנכ"ל חברת וקסמן גוברין גבע, המנהלת את הפרויקט הוסיף: "הפנייה ליזמים עם תכנית בתוקף ודיירים מאוגדים באמצעות מכרז היא מצב אידיאלי שבו כולם מרוויחים. הדיירים מקבלים את התמורה המיטבית אבל גם היזמים מקבלים וודאות מירבית, וחוסכים זמן ומשאבים על תקופת הארגון והתכנון. במתחם אלמגור הפקדנו תכנית עם בינוי איכותי, תוך תשומת לב והתחשבות במיקום הייחודי, הסמוך לנחל פרדסים ולשלוחה קסומה של פארק הירקון. אנו גאים בהוצאת התוכנית והמכרז אל הפועל ובשיתוף הפעולה הפורה עם בעלי הדירות".
אדריכל גיל שנהב, כנען שנהב אדריכלים, שתכננה את הפרויקט ציין כי התכנון האדריכלי של מתחם אלמגור משלב את כל הניסיון שרכשנו ב-15 שנים האחרונות בתכנון פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונת נווה שרת. הפרויקט יכלול הרחבת כבישים, פתיחת רחוב ללא מוצא אשר יאפשר זרימת תנועה באופן חופשי וישחרר פקק תחבורתי. הפרויקט ישפיע על כל הסביבה הקרובה, לדוגמא, באמצעות יצירת שבילים להולכי רגל שישדרגו את הקישוריות בין הרחובות. המתחם טובל בירק, החניות תת קרקעיות ויש חיבור אינטגרלי והרמוני עם המתחמים הסמוכים.
רון חן, בעלים ומנכ"ל אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין: " אנו מודים לבעלי הדירות ולשותפינו, על האמון והתהליך המשותף שנוהל בצורה מקצועית ושמחים לצאת איתם לדרך חדשה למימוש הפרויקט ואכלוסו בהתאם לשביעות רצון כולם. כחברה המתמחה בהתחדשות עירונית בתל אביב - יפו, אנו רואים את ההתפתחות המואצת של העיר ושמחים על כל שכונה ואזור שעובר פיתוח. לצד זאת, אחד מערכי הליבה ומהתרבות הארגונית של החברה היא שותפות מלאה עם בעלי הדירות ובהתאם לזאת אנו פועלים. היכרות ושותפות עם הדיירים, מסייעת להפנים את צרכיהם ובכך להקים עבורם את הפרויקט שיתאים לחזונם".
את בעלי הדירות ייצג משרד עורכי הדין יריב בר-דיין ואת הנציגות ייצג משרד עוה"ד אילן גלזר.
החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מומחית בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי היא פועלת כבר למעלה מעשור ועד כה אישרה 9 תב"עות , אכלסה כ- 1000 דירות, היא מקדמת כ- 30 פרויקטים בהליכים שונים ומייצגת כ- 2500 משפחות ברחבי הארץ.
חברת וקסמן גוברין גבע, חברת ההנדסה הגדולה בארץ, פועלת מזה 30 שנה בניהול פרויקטים הנדסיים מורכבים ומעניקה ללקוחותיה ניהול פרויקט מקצה לקצה ( משלב התכנון, הרישוי, מכרזים, ניהול ביצוע ופיקוח וכן ניהול תב"עות מהמורכבות בארץ ) . וקסמן מעניקה שירותי ניהול תכנון סטטוטורי בתחום ההתחדשות העירונית ואישרה עשרות תב״עות עבור רשויות , יזמים וכן עבור דיירים מאוגדים במתחמי התחדשות עירונית ברחבי הארץ .
אנשי העיר, מקבוצת רוטשטיין נדל"ן היא חברה יזמית בתחום הנדל"ן למגורים המתמחה בפרויקטי התחדשות עירונית בתל אביב - יפו. החברה היא מהמובילות בישראל בתחום, ובעלת ניסיון והיכרות מעמיקה עם העיר תל אביב ורזומה עשיר הכולל למעלה מ-60 פרויקטים בשלבי תכנון וביצוע שונים במהלך של למעלה מעשור. אנשי העיר היא אחת מהחברות הראשונות בישראל שסיימה ואכלסה פרויקטי תמ"א 38, והראשונה להוציא לפועל פרויקט מסוג הריסה ובניה מחדש ברובע 4 בתל אביב. החברה ועובדיה פועלים על פי תפיסה הדוגלת בשמירה על קשר הדוק עם הקהילה ואנו משקיעים בפעילויות ופרויקטים עבורם ועבור אוכלוסיות שונות בעיר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il