TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

שוק הנדל"ן מתעורר: ביקוש של כ-150 מיליון שקל מצד הגופים המוסדיים בהנפקת אג"ח של אפי קפיטל נדל"ן


אפי שקדי מנכל ויור אפי קפיטל. קרדיט: טל גבעוני
החברה החליטה לגייס 96.5 מיליון שקל בריבית של 8.5%
החברה יצאה בהנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה ג'). במסגרתה, התקבלו ביקושים של 150 מיליון שקל והחברה החליטה להיענות לביקושים בגובה- של 96.5 מיליון שקלים. האג"ח הינו במח"מ ל-2.9 שנים ונושא ריבית שיקלית קבועה בשיעור של 8.5%. בהנפקה נרשמה השתתפות גדולה ומכובדת של גופים מוסדיים מהמובילים בישראל, דבר המצביע על הבעת האמון שהם רוכשים לחברה ולביצועיה.

על פי נתוני החברה כפי שפורסמו, הרווח הגולמי המצטבר מכלל הפרויקטים בביצוע ותכנון עומד על כ-1.3 מיליארד שקל. לאפי קפיטל יש כיום 1,941 יחידות דיור בשיווק וביצוע לצד 25 אלף מ"ר של נכסי נדל"ן מניב.

לאחרונה פתחה החברה שיווק בשני פרויקטים חדשים בנהריה ובאשקלון. החברה מציינת שמתוך 216 יח"ד בפרויקט אפי על הפארק בנהריה היא מכרה 115 יח"ד וחתמה על 3 הצעות רכישה שאינן מחייבות וכן בפרויקט אשקלון שלב ג' מכרה 12 יח"ד וחתמה על 5 הצעות רכישה שאינן מחייבות – העודפים בגין שני פרויקטים אלה ישועבדו לטובת מחזיקי סדרה אג"ח ג'.

כמו כן החברה מציגה פרויקטים בתכנון בהיקף של כ- 5,000 יח"ד וכ- 138 אלף מ"ר של נכסי נדל"ן מניב אשר מיועדים להיכנס לביצוע עד סוף שנת 2024 לפי תחזיותיה.

את ההנפקה הובילו בהצלחה דיסקונט חיתום וברק קפיטל

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל מציין: "אני שמח על האמון של הגופים המוסדיים בחברה. הסכום שגייסנו יעזור לנו בהמשך הצמיחה וההתפתחות שלנו עם קידום הפרויקטים הקיימים. בשנה הקרובה אנו צפויים להתחיל ביצוע של כ-5,000 יחידות דיור ברחבי הארץ עם עשרות פרויקטים באזורי הביקוש ובפריפריה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il