TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

המרכז המסחרי הראשון בשכונת נווה-שמיר בבית שמש יוצא לדרך


אלירן דדון סמנכל גוהרי השקעות צלם - ארן דולב
המסחרי הראשון שיוקם בשכונת נווה-שמיר בבית שמש. המרכז המסחרי יכלול קומת מסחר ושתי קומות תעסוקה היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-45 מיליון ₪.
חברת גוהרי השקעות, שבבעלות אנשי העסקים יוסף גוהרי ודוד אפריאט, צפויה להתחיל בקרוב את בניית המרכז המסחרי הראשון בשכונת נווה-שמיר בבית-שמש, זאת לאחר שהתקבל היתר בנייה להקמת המבנה מאת הוועדה-המקומית. המרכז המסחרי, שתוכנן ע"י משרד האדריכלים פרימוביץ'-בס, יוקם על קרקע בשטח של כ-2 דונם ויכלול בסה"כ 4,500 מ"ר בנוי בשלוש קומות מעל מרתף חניה תת-קרקעי. בקומה הראשונה ישווקו שטחי מסחר להשכרה, ובשתי הקומות העליונות ישווקו להשכרה שטחי משרדים המותאמים לבעלי מקצועות חופשיים, מרפאות ושירותים נוספים לתושבי השכונה החדשה. בגג המבנה מתוכנן Roof-Top בשטח של כ-450 מ"ר אשר צופה מזרחה לנוף הרי ירושלים ועמק האלה, ועתיד לשמש לעריכת אירועים פתוחים תחת כיפת השמיים. המרכז המסחרי צפוי להישאר בבעלות החברה תחת זרוע הנכסים המניבים, והיקף ההשקעה המוערך בפרויקט הנו כ-45 מיליון ₪.

שכונת "נווה שמיר" (רמה ה) היא שכונה חדשה בבית שמש, שתכלול עם השלמתה כ-3,000 יח"ד בקירוב. השכונה ממוקמת בחלקה הדרום מזרחי של העיר בית שמש, ומשקיפה על עמק האלה וסמוכה לגן הלאומי בית-נטיף. השכונה תכלול מוסדות ציבור וחינוך, פארקים, גני-שעשועים וקאנטרי קלאב.

עו"ד אלירן דדון, סמנכ"ל החברה, ציין כי שכונת נווה שמיר היא שכונה חדשה ומשמעותית בבית-שמש המתפתחת, עם תמהיל אוכלוסייה מגוון. השכונה תוכננה להיות עצמאית ולכן כוללת את כלל השירותים הנדרשים לתושביה, והחלה להתאכלס בעת האחרונה. אנחנו שמחים להיות החלוצים לבנות ולהקים את המרכז המסחרי הראשון בשכונה, ומצפים להתחיל ולהשלים את הבנייה בהצלחה ובהקדם. במקביל אנו מתחילים את שיווק השטחים המסחריים ושטחי התעסוקה, ובכוונתו לייצר תמהיל מסחר ותעסוקה רבגוני שיענה על צרכי השכונה המתפתחת.

התקופה העסקית המאתגרת שבה אנו נמצאים מוכיחה לנו שוב, היום יותר מתמיד, כמה חשוב שלחברה יזמית יהיה גם זרם הכנסות משמעותי, יציב וקבוע, שיאפשר לחברה להמשיך לרכוש, לבנות ולפעול בענף הנדל"ן בתנאי ריבית גבוהה שמאיימת לשתק את הכלכלה, וגם כאשר קצב השיווקים והמכירות נבלם כמעט לחלוטין בעקבות השפעתם של תהליכים מאקרו-כלכליים במשק ובעולם.

פרויקט נווה שמיר בבית שמש, כמו גם מרכזים מסחריים ולוגיסטיים אחרים שהחברה יוזמת ומקימה כיום באזורים שונים בארץ, נועד לחזק את זרוע הנדל"ן המניב של החברה, ולמסד את איתנותה הפיננסית לדורות קדימה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il