TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

דניה תבנה לאסותא בית חולים חדש בראשל"צ


קרדיט הדמיה - אסותא מרכזיים רפואיים
הפרויקט כולל ביצוע עבודות קבלן ראשי למבנה בו שלוש קומות תת קרקעיות, קומת קרקע, חמש קומות עליונות וקומת גג, בשטח כולל של כ-32,000 מ"ר.
דניה, חברת הבניה והתשתיות של ישראל, מקבוצת לפידות קפיטל, תקים עבור אסותא ראשון בע"מ, את בית החולים החדש של הרשת בראשון לציון, בתמורה לסך של כ-275 מש"ח. הפרויקט כולל ביצוע עבודות קבלן ראשי למבנה בו שלוש קומות תת קרקעיות, קומת קרקע, חמש קומות עליונות וקומת גג, בשטח כולל של כ-32,000 מ"ר.

בית החולים יכלול חדרי ניתוח חדשניים ומתקדמים, עם ציוד רפואי שעומד בחוד החנית של הטכנולוגיה הרפואית בעולם, מכון דימות מתקדם, מחלקת אשפוז, מרפאות רופאים מומחים, מרכז לבריאות האישה, מכוני דיאליזה, גסטרו ופוטותרפיה מתקדמים, מרכז פיזיותרפיה חדשני, ומכון IVF עם הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם, ולצידם שירותים נלווים לטובת המטופלים, המלווים והמבקרים, ובהם בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר.

העבודות של דניה כוללות בין היתר את ביצוע עבודות השלד, האיטום, הגמר, המערכות האלקטרומכניות, מעטפת המבנה והמעליות בפרויקט. תקופת ההקמה של הפרויקט צפויה להמשך כשנתיים וחצי.
את עבודות החפירה והדיפון בפרויקט זה מבצעת חברת גאודניה, חברת הבת בקבוצת דניה, המתמחה בעבודות גיאוטכניקה ותת קרקע. פרויקט זה מצטרף לפרויקט בית חולים אסותא אשדוד, שבוצע בהצלחה על ידי דניה סיבוס עבור קבוצת אסותא וכן לפרויקט אסותא באר שבע שמבוצע על ידי דניה בימים אלה.
את אסותא ייצגו הן בפרויקט אסותא ראשון והן בפרויקט אסותא באר-שבע, עוה"ד יעל נאמן בר-שי ואביב פריאנטי מהרצוג, פוקס, נאמן ושות'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il