TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

החל השלב הראשון של הקמת העיר כסיף

היום (ג') א' בתמוז תשפ"ג, 20.6.2023 התכנסה בעיר החרדית החדשה "כסיף" ישיבה ראשונה של הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה-כסיף.
הוועדה המיוחדת, שבה חברים נציגים של משרדי הבינוי והשיכון, הפנים, התחבורה, הבריאות והמשפטים, מטה התכנון הלאומי ומינהל התכנון, התכנסה יחד לישיבה חגיגית וראשונה.
במהלך הישיבה הוצג הרקע הכללי והתכנוני של העיר והיכרות עם תכנית "רובע ראשונים". חברי הוועדה עודכנו בדבר הראייה הרב שנתית לתקופת עבודתה של הוועדה, כולל מינוי יועץ משפטי זמני ותפקוד ותפעול הוועדה.
בעיר החדשה, הממוקמת בבקעת ערד, מתוכננים שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-350 אלף מ''ר וכ-20,000 יחידות דיור. כמו כן, מתוכננים גם מרכז רפואי, אזור מדע, היי-טק וטכנולוגיות. העיר צפויה לאכלס כ-100-125 אלף תושבים.
ההחלטה על הקמת העיר מהווה חלק מסל פתרונות שלם המיועד לתת מענה למצוקת הדיור במגזר החרדי, וכן תקדם ותתרום להרחבת ההתיישבות בנגב.

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "כינוס הוועדה היום הינו צעד משמעותי וחשוב לתכנון, פיתוח ואכלוסה בעתיד של העיר כסיף, שיעניקו תנופה התיישבותית לחבל ארץ שלם ולטובת כלל האזור. יישוב, הפרחה, שגשוג ומיצוי מלוא הפוטנציאל של חבלי הארץ, הינו יעד מרכזי בעבודת משרד הבינוי והשיכון ושליחות שאנו רואים את קיומה היום.
אנו מתכננים להשקיע מאות מיליוני שקלים במטרה לסבסד פיתוח ולהגדיל את היצע הדיור בכל רחבי הארץ ללא יוצא מן הכלל. ההבנה במשרד היום כי לא קיים פתרון אחד למשבר הדיור צריך גם וגם וגם הגדת ערים קיימות, הקמת ערים, באזורי הביקוש ומחוצה לו, יש פתרונות שונים לאנשים שונים. אני סמוך ובטוח כי לצד אנשי המקצוע במשרדנו וכלל הגורמים, נגיע להישגים ואכלוס העיר כסיף יהיה בהקדם, פנינו קדימה להמשך עשייה ובניית הארץ״.

יו"ר מטה התכנון הלאומי במשרד הפנים, נתן אלנתן: "כבר לפני 15 שנה כשהייתי חבר במועצה הארצית כנציג עיריית ת״א נחשפתי לנושא החלום של העיר כסיף. אני שמח שהיום אנו נמצאים ב״ה בשלב של הוצאה מהכח אל הפועל לתוכניות המפורטות של העיר. יש במדינה חוסר עצום ביח״ד לציבור החרדי, מטה התכנון בראשותי בין המטלות שלקח על עצמו לטפל ולקדם את נושא הדיור בציבור החרדי, אני צופה עד סוף העשור שנגיע למאה אלף יח״ד לציבור החרדי.
"אני מבקש להודות לרב אריה דרעי שעם הקמת הממשלה וכניסתו לתפקיד שר הפנים נתן הנחיה ברורה לקדם את העיר כסיף ביעילות ומהירות. ואלמלא הנחייתו היינו עדיין בשלבים הקודמים. תודה לשר הפנים שליווה ללא פשרות להתקדמות התכנית, תודה לכל אלה שעסקו בכל השנים בתכנון וקידום התכנית".

יו"ר הועדה המיוחדת לתכנון ולבניה כסיף ונציג משרד הפנים, ליאור שחר: " קראנו הבוקר בהלל בתפילה 'זה היום עשה ה׳ נגילה ונשמחה בו'. היום זהו יום חג עבור העיר כסיף. אני שמח ונרגש מהקמת עיר בישראל ובכך אנו מקיימים את דברי ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן גוריון: 'כי רק במאמץ מלוכד של עם מתנדב ומדינה מתכננת ומבצעת נוכל למשימה הגדולה של הפרחת השממה וישובה', תפקידינו ופועלנו בוועדה יובילו להקמתה ולאכלוסה בהקדם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il