TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת אלמוג משיקה פרויקט חדש


אלמוג RED אשקלון הדמיית יום קרדיט 3D
קבוצת אלמוג מודיעה על תחילת השיווק בפרויקט חדש בעיר היין אשקלון. פרויקט RED אשקלון אשר עתיד לכלול 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות
קבוצת אלמוג מודיעה על תחילת השיווק בפרויקט חדש בעיר היין אשקלון. פרויקט RED אשקלון אשר עתיד לכלול 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות, מחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת" והאחרות מיועדות לשיווק בשוק החופשי.

הפרויקט מתאפיין בתכנון עכשווי המיועד ליצור חוויית מגורים מודרנית ומיטבית לדיירים, עם הקפדה מרבית על רמות התכנון והגימור. אלמוג RED אשקלון יכלול תמהיל מגוון – דירות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן, ופנטהאוזים. לכל דירה מוצמדים מחסן וחניה. הפיתוח הסביבתי תוכנן בזיקה לפארק הגדול של השכונה בשילוב צמחייה ים תיכונית, כחלק בלתי נפרד מהחוויה היום יומית של הדיירים.
מחיר דירה בפרויקט הינו החל מ-1.9 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר עם גינה בשטח של כ-61 מ"ר. בתקופת המכירה המוקדמת תציע החברה תנאי מימון מיוחדים לרוכשים הראשונים, כאשר מי שתשווק את הפרויקט היא חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.

שכונת עיר היין באשקלון היא מהיפות והאיכותיות בישראל, ותוכננה כשכונה אוטונומית שנועדה לענות על כל צרכי התושבים, ללא צורך בנסיעה מחוץ לשכונה. עיר היין משלבת בין חיים אורבניים, טבע קרוב וחיי קהילה. היא תכלול את כל השירותים שתושבים זקוקים להם – גני ילדים, בית ספר, מבני ציבור, מגרשי ספורט ומתקני כושר, מרכז מסחרי, גני שעשועים ועוד.

בשנים הקרובות צפויות להיבנות בשכונה כ-11 אלף יח"ד ומעל ל-800 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, אשר יכללו פארק תעשייה חדש ופארק הייטק על שטח של כ-85 אלף מ"ר.

עיר היין ממוקמת בחלקה הצפוני של אשקלון על שטח עצום של כ-4,000 דונם, כאשר כ-150 דונם מיועדים לריאות ירוקות החוצות את השכונה לאורכה ולרוחבה. בחלקה המערבי של השכונה יוקם פארק שישתרע על כ-450 דונם לרווחת התושבים, אשר ישלב שחזור של הנחל שעובר במקום ואלמנטים נוספים של מים. בשכונה אתר ארכיאולוגי ובו מפעל יין עתיק מהתקופה הביזאנטית שהעניק לעיר אשקלון ולשכונה את שמה.

תושבי האזור נהנים מנגישות גבוהה, כאשר תחנת הרכבת של אשקלון מוקמת בסמוך לשכונה, והמיקום בצפון העיר מאפשר יציאה וכניסה מהירים. צירי התנועה המרכזיים במרחק דקות נסיעה, ומאפשרים עבודה במרכז הארץ.

רקפת להב, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אלמוג, אומרת כי "זהו הפרויקט הראשון שלנו באשקלון, עיר שרשמה התפתחות עצומה בשנים האחרונות ונהנית מביקוש גבוה הנובע מנגישות נוחה באמצעות רכבת ורכב פרטי, איכות חיים וקרבה לחוף הים לצד בנייה ענפה של שכונות אוטונומיות עם היצע דירות מגוון. השכונה תוכננה באופן הוליסטי ונותנת מענה לכל הצרכים של תושבים כיום – נגישות, תעסוקה, פנאי, תרבות, ספורט ועוד, כל זה במחיר שצעירים עדיין יכולים לעמוד בו ולהבטיח לעצמם דירה חדשה בשכונה חדשה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il