TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קיסטון: אגד זכתה במכרז אשכול עוטף ירושלים מערב‎


נבות בר קרדיט תמר מצפי
להערכת אגד, עלות הקמת האשכול הכוללת רכש אוטובוסים, חניונים, טכנולוגיה ותמלוגים למדינה, צפויה לעמוד על כ-340 מיליון ש"ח
אגד (48%) זכתה בהליך תחרותי להפעלת קווי שירות באשכול עוטף ירושלים מערב, לתקופת הפעלה של 10 שנים. להערכת אגד, עלות הקמת האשכול הכוללת רכש אוטובוסים, חניונים, טכנולוגיה ותמלוגים למדינה, צפויה לעמוד על כ-340 מיליון ש"ח, והיא תמומן ברובה במימון Non-Recourse וכן בדרך של הזרמות הון עצמי על ידי אגד.

הכנסות אגד מהפעלת האשכול צפויות לעמוד על ממוצע של כ-220 מיליון ש"ח בשנה, כאשר ההכנסות צמודות לסל מדדים בהתאם לתנאי המכרז.

באשכול עוטף ירושלים כ-15.2 מיליון ק"מ שירות לשנה בהתאם למפת הבסיס, המהווים תוספת של כ-8% לק"מ שירות המופעלים על ידי אגד היום בכלל האשכולות. האשכול מורכב מהפעלת קווים בינעירוניים בין בני ברק לירושלים, ראש העין לירושלים, פתח תקוה לירושלים וקווים עירוניים ופרבריים בעוטף ירושלים המערבי (מבשרת ציון וגבעת זאב).

במסגרת המכרז התחייבה אגד להעמיד לטובת האשכול מצבת מינימלית של 200 אוטובוסים, מתוכם כ-110 אוטובוסים עירוניים הממונעים בגז טבעי דחוס, כאשר המצבת תגדל בהתאם לתנאי המכרז ולהצעה של אגד. כמו כן, האוטובוסים של האשכול צפויים לשרת כ-5.5 מיליון נוסעים בשנת הפעלה מלאה ראשונה של כלל האשכול.

בהתאם להוראות המכרז, הפעלת האשכול תחל בשתי פעימות, כאשר פעימה ראשונה תחל תוך 9 חודשים ממועד ההודעה על הזכייה ותכלול הפעלה של קווים בינעירוניים, ופעימה שנייה תחל תוך 21 חודשים ממועד ההודעה על הזכייה ותכלול הפעלה של כל הקווים באשכול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il