TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חלל-תקשורת חתמה על המשך התקשרות עם חברה בינלאומית

חלל-תקשורת הודיעה היום כי ממשיכה את ההתקשרות עם חברת תקשורת בינלאומית, אשר מספקת שירותי תקשורת לכלי שייט באמצעות הלוויין עמוס 17, עד לסוף שנת 2024.
חלל-תקשורת הודיעה היום כי ממשיכה את ההתקשרות עם חברת תקשורת בינלאומית, אשר מספקת שירותי תקשורת לכלי שייט באמצעות הלוויין עמוס 17, עד לסוף שנת 2024.

ההכנסה הצפויה מתקופת השירות המוארכת תסתכם בסך של כ- 2.1 מיליון דולר.

החברה ממשיכה לגדול בצבר ההזמנות שלה עקב היישום האסטרטגי והמעבר להיות ספקת שירותים ופתרונות תקשורת מקיפים, הכוללים לא רק תקשורת לוויינית אלא גם שירותים נלווים.

דן זייצ'ק, מנכ"ל של חלל-תקשורת, ציין כי המאמצים בתחום המכירות והמשך היישום של התכנית האסטרטגית לצמיחה, תרמו להמשך ההתקשרות הנוכחית.2023. חלל-תקשורת ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי ולהגדיל את צבר הזמנות חתום.

בחודש שעבר, דיווחה חלל-תקשורת על עסקה למתן שירות תקשורת באמצעות הלוויינים עמוס 3 ועמוס 7, תמורת כ-25 מיליון ש״ח. הדיווח הגיע לאחר שחלל-תקשורת הציגה דוחות לרבעון הראשון 2023 בו היא רשמה שיפור ברווחיות החברה אשר הביא לשיא ב- EBITDA, שהסתכם בכ-18.4 מיליון דולר. ההכנסות החברה הסתכמו בשנת 2022 בכ-98 מיליון דולר, וברבעון הראשון של 2023 הסתכמו ההכנסות בכ-24 מיליון דולר. בנוסף, החברה רשמה תזרים החברה מפעילות שוטפת, הסתכם בכ-32 מיליון דולר, וצבר ההזמנות הסתכם לסך של כ- 233 מיליון דולר, מתוכו צבר ההזמנות ללוויין עמוס 17 הסתכם בכ- 59 מיליון דולר.

אודות חלל-תקשורת:
חלל-תקשורת הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה היא ספקית פתרונות תקשורת לוויינים והבעלים של צי לווייני עמוס, הכולל את הלוויין הדיגיטלי רחב הפס (HTS) המתקדם עמוס-17, אשר מרחיב את רשת הפריסה של החברה לאפריקה, המזרח התיכון ואסיה. חלל-תקשורת, אשר החלה פעילותה ב- 1992, ביססה עם השנים את מעמדה כחדשנית בתחומה, כמספקת פתרונות ושירותים מתקדמים מבוססי קישור לווייני, טכנולוגיות מוטמעות ואופטימיזציה לרשת וכשותפה אסטרטגית של לקוחותיה. החברה מספקת כיסוי לוויני נרחב ואמין על אפריקה, אסיה, אירופה והמזרח התיכון.

באמצעות הלוויינים עמוס-3, עמוס-4, עמוס-7, ועמוס-17, יחד עם מערך תחנות קרקעיות (Teleports) מציעה החברה פתרונות הכוללים, בין השאר, שירותים מנוהלים ומקצועיים, פתרונות Turn-Key, Cellular Backhaul, פתרונות Trunking ושירותי לוויין לשידור נתונים ופס רחב. בין לקוחות החברה: ספקי אינטרנט, מפעילי טלקום ומפעילים סלולריים, מפעילי שידורי טלוויזיה (DTH / OTT), אינטגרטורים ברשת וסוכנויות ממשלתיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il