TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

Epson מסיימת את 2022 עם צמיחה בהכנסות של 19.1 אחוז.


קרדיט דוניצה.
ההכנסות של פתרונות ההדפסה למגזר העסקי עמדו על 1.76 מיליארד דולר, עלייה של 20.6% בהשוואה לשנה שעברה. על פי הדו״ח, נרשמה קפיצה של 10% במכירות

הדו״ח הבורסאי השנתי המסכם של שנת הכספים 2022 של חברת Epson, ענקית ההדמיה היפנית, מראה כי השנה הסתיימה עם צמיחה בהכנסות של 19.1%.


החברה מדווחת על מכירות בהיקף של 2.5 מיליארד דולר, בהשוואה לשנה שעברה והרווח עלה ב-13.3% משנת 2021 לשנת 2022 ועמד של סך של 105.12 מיליון דולר.

ההכנסות של פתרונות ההדפסה למגזר העסקי עמדו על 1.76 מיליארד דולר, עלייה של 20.6% בהשוואה לשנה שעברה.


על פי הדו״ח, נרשמה קפיצה של 10% במכירות מדפסות מבוססות טכנולוגיית הזרקת הדיו, כשמדפסות מכלי דיו בעלות הקיבולת הגבוהה מובילות את הקטגוריה וההכנסות ממכירת הדיו עלו ב-6%.

עוד מציין הדו״ח כי ההכנסות ממכירת מדפסות הזרקת דיו מחלקתיות המיועדות בעיקר למשרדים, צמחו משמעותית, בעיקר בעקבות הקלת מגבלות האספקה והתאוששות בתחום ההדפסה המשרדית, כמו גם השקת מוצרים חדשים.

״התמונה בזירה הישראלית בהחלט משקפת את התמונה העולמית״, אומר ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב- Epson ישראל.


״יותר ויותר חברות חזרו למשרדים ולסגנון העבודה של טרום הקורונה והביקוש לפתרונות המחלקתיים עלה בהתאם. בשוק מסתמנת גם נטישה של יותר ויותר גופים גדולים את טכנולוגיית הדפסת הלייזר והמעבר לפתרונות הדפסה, דוגמת מדפסות Heat Free, שפחות מזהמים ופחות זוללי אנרגיה״.

לשנת הכספים 2023, Epson צופה צמיחת בהכנסות וברווח הנקי.

המכירות של מדפסות הזרקת דיו למשרד ולבית, כמו גם של מדפסות הזרקת דיו מסחריות ותעשייתיות צפויות לגדול עקב ההקלות במגבלות ההיצע, בעוד שירידה במחירי המכירה באה לידי ביטוי בשינוי האיזון בין היצע וביקוש. עלויות הלוגיסטיקה צפויות לרדת עקב שינוי תעריפי ההובלה הימית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il