TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

התקדמות בפרויקט פינוי בינוי ענק של קבוצת נתיב בקריית חיים המזרחית‎‎

מעל 200 בעלי דירות במתחם חתמו על הסכמי פינוי בינוי. נתיב תבנה שכונה חדשה עם כ-3,300 יח"ד חדשות

פרויקט הפינוי בינוי הענק של קבוצת נתיב בקריית חיים מתקדם: החברה קיימה כנס חתימות חוזים וזכתה להיענות גבוהה מצד בעלי הדירות – מעל ל-200 בעלי דירות חתמו על חוזים עם החברה ביום ההחתמות הראשון.


הפרויקט נמצא במתחם בן צבי צייטלין המתפרס על פני שטח של כ-100 דונם בקרית חיים המזרחית.

במסגרת הפרויקט קבוצת נתיב תהרוס ותפנה מתחם עם כ-660 דירות קיימות במבני שיכונים ישנים, ותבנה במקומן שכונה חדשה עם כ-3,300 יח"ד חדשות.


הפרויקט כולל גם הקמת שטחי מסחר, בניית תשתיות, פיתוח סביבתי, שטחים ציבורים פתוחים ופארקים, הקמת מוסדות ציבור ומוסדות חינוך, התאמת האזור ועוד.


כיום בשכונה קיימות דירות בשיכונים של בנייני רכבת בני יותר מ-50 שנה. חלק לא קטן מהדירות הן דירות משכנות (דוגמת חברות עמידר החדשה ושיקמונה), הדירות ישנות, השטחים הציבוריים מוזנחים וקיימים מפגעים רבים בשטח.

לדברי שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב, "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שנתנו בנו את אמונם, ההיענות ביום ההחתמות הראשון הייתה גדולה מאוד, ואנו נמשיך לפעול על מנת להחתים את שאר הדיירים על הסכמי פינוי בינוי.


להערכתי מדובר בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול והמשמעותי ביותר בצפון הארץ, ואחד הגדולים בארץ. זהו פרויקט פורץ דרך בהיקפיו עם השפעה עצומה על ההתפתחות של קרית חיים והעיר חיפה.

הפרויקט נמצא כעת בשלבי תיאום ראשוניים מול עיריית חיפה ואנו בטוחים שנקבל רוח גבית מהעירייה לפיתוח השכונה"

לקבוצת נתיב פעילות ענפה בקריות ובכל הארץ - החברה בונה ומתכננת כיום כ-11,000 יחידות דיור. 7,500 דירות מתוכן מקודמות במסגרת התחדשות עירונית בפריסה ארצית והשאר בפרויקטים יזמיים על קרקעות שבבעלותה בכל רחבי הארץ, כולל פרויקטים בפריים לוקיישן קו ראשון לים ובלב אזורי הביקוש.

קבוצת נתיב מביאה עימה לפרויקטים שהיא מקדמת כיום עוצמה ידע וניסיון רב של 30 שנה עם אלפי דירות שאוכלסו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il