TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

דן אנד ברדסטריט חושפת את דירוג ההתחדשות העירונית ל-2023‎‎

חל גידול של כ-40% במספר הפרויקטים של פינוי בינוי, שנמצאים בשלב של היתר בניה. מיד לאחר תל אביב-יפו בולטת העיר ירושלים, בה הוכפלו מספר הפרויקטים

נצפה גידול במספר הפרויקטים שנמצאים בשלבים מתקדמים - תל אביב-יפו מובילה במספר הפרויקטים בתמ"א 38 ובפינוי בינוי ובשנת 2022 כמעט הכפילה את כמות הפרויקטים שנמצאים בשלבי בניה (לעומת 2021).

בין השנים 2021-2022 חל גידול של כ-46% במספר הפרויקטים שנמצאים בשלב של אישור תב"ע.
כמו כן, חל גידול של כ-40% במספר הפרויקטים של פינוי בינוי, שנמצאים בשלב של היתר בניה. מיד לאחר תל אביב-יפו בולטת העיר ירושלים, בה הוכפלו מספר הפרויקטים שנמצאים בשנת 2022 בביצוע (לעומת 2021).

חברת "אנשי העיר" טיפסה למקום הראשון בדרוג בעיר תל אביב-יפו והיא עומדת על 52 פרויקטים סה"כ.
שילה זברו וייס, מנהלת מחלקת Duns 100 בדן אנד ברדסטריט: "על פי נתוני דן אנד ברדסטריט, בשנת 2022 חלה עליה של %40 במספר היתרי הבניה שהתקבלו בפרויקטים של פינוי בינוי.

בפרויקטים במסגרת תכנית תמ"א 38 נרשמה עלייה של 29% במספר היתרי הבניה שהתקבלו במהלך אותה תקופה.

על מנת להמשיך לראות צמיחה בענף, חיוני לייצר וודאות גבוהה יותר. המשבר המתמשך בתחום הנדל"ן, מדגיש את הצורך בקידום ומימוש פרויקטים של התחדשות עירונית.


עליית הריבית החדה הזניקה את עלויות המימון של היזמים והביאה להאטה בענף הנדל"ן. לגורמים כמו עליית ריבית, ירידה במכירות ואי ודאויות תכנוניות תהיה השפעה מהותית על רמת הסיכון של היזמים בשנת 2023 ואנו ממליצים לעקוב באופן שוטף אחר מצבן של חברות הפועלות בתחום.

בנוסף, ערי השבר הסורי-אפריקני אינן ערוכות לרעידת האדמה הבאה. תכנית תמ"א 38 הביאה בעיקר לפרויקטים באזורי הביקוש במקום במקומות בעלי הסיכון הגבוה ביותר. לצורך כך, יש צורך במימון מתאים ובסיוע מהממשלה מהרשויות המקומיות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il