TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת מצלאוי תבנה פרויקט פינוי בינוי ובו 78 דירות חדשות


קרדיט צילום מגדלור מדיה,
החברה קיבלה הסכמה של כל בעלי הדירות במתחם ופועלת לאישור התכנון מול מנהלת ההתחדשות העירונית של עיריית רמת גן

חברת מצלאוי, חלוצת הפינוי בינוי בישראל, תבנה פרויקט פינוי בינוי במתחם הרא"ה-לוחמי סיני ברמת גן, הכולל 78 יחידות דיור חדשות בשני בניינים בני 13 ו-8 קומות, שייבנו במקום שלושה בניינים בני 3 קומות ובהם 28 יח"ד שייהרסו ויפונו.


בקומת הקרקע קיימת חזית מסחרית אשר תיהרס ותבנה מחדש. חברת מצלאוי השיגה את הסכמתם של כל דיירי המתחם.

מדובר במתחם בשטח של 1.5 דונם ברחובות לוחמי סיני 23-הרא"ה 128+130. התוכנית המוצעת הינה בשטח של 1.83 דונם בתמהיל של דירות 3,4,5 חדרים, לרבות פנטהאוזים ודירות גן.


בפרויקט מתוכנן גם שטח ציבורי פתוח לרווחת התושבים בפינת רח' הרא"ה ולוחמי סיני, וכן 80 חניות תת קרקעיות. הפרויקט ממוקם במרחק של 250 מטר מתחנת מערכות הסעת המונים – הרכבת הקלה והמטרו. על התכנון אחראי משרד אדריכלות– CPSL המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית באזור זה.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבנין, "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שנתנו בנו את אמונם. אנו פועלים מול מנהלת ההתחדשות העירונית של עיריית רמת גן לקידום התכנון, לרבות הגשת 'תוכנית צל' לשאר המתחם הצמוד לפרויקט".

מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977 . החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי.


החברה היא חלוצת הפינוי בינוי בארץ עם הפרויקט הראשון שנבנה בישראל - בקריית אונו. מאז הקמתה מצלאוי בנתה אלפי יחידות דיור, לחברה יש כיום 17 פרויקטים בשלבים שונים בערים בת ים, קריית אונו, יהוד מונוסון, הרצליה, רמת השרון, תל אביב והוד השרון, בהיקף כולל של כ-4,000 יח"ד.


החברה השלימה בהצלחה פרויקטים של פינוי בינוי בערים קרית אונו, כפר סבא ויהוד והיא נמצאת בשלבי בנייה של פרויקטים נוספים בקרית אונו ובבת ים. משנת 2007 החברה הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il