TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת YBOX נדל"ן מוכרת את זכויותיה במתחם "בילו" בחדרה תמורת סך של 100 מיליון שקל ‎‎

חברת YBOX נדל"ן באמצעות חברת הבת וויי בוקס הכפר הלבן בע"מ, התקשרה בהסכם למכירת יתרת זכויותיה בשלושה מתחמי מקרקעין בשטח כולל של כ-52 דונם במתחם "בילו"



חברת YBOX נדל"ן באמצעות חברת הבת וויי בוקס הכפר הלבן בע"מ, התקשרה בהסכם למכירת יתרת זכויותיה בשלושה מתחמי מקרקעין בשטח כולל של כ-52 דונם במתחם "בילו" בצפון מזרח חדרה, תמורת סך של כ-100 מיליון ₪ בתוספת מע"מ והצמדה.


חלק החברה במקרקעין הינו 35% ויתרת הזכויות מוחזקות על ידי שותף. שווי הזכויות של וויי בוקס בקרקע הינו כ-59 מיליון ש"ח.


החברה צפויה לרשום כתוצאה מן העסקה ולאחר שתושלם רווח בסך של כ-40 מ' ₪ ותזרים מזומנים של כ-70 מיליון ש"ח.

החברה ושותפתה קיבלו בפברואר הצעה לרכישת המקרקעין תמורת סך של 255 מיליון ש"ח. בהמשך לכך, השותף החליט למכור את המקרקעין והציע לוויי בוקס להיענות להצעה או לרכוש את זכויותיו בקרקע בהתאם להוראות הסכם השיתוף, תמורת 166 מיליון שקל.

וויי בוקס מדווחת היום, כי לאחר מאמצים רבים מצידה, היא הצליחה כאמור לקבל הצעת רכש לקרקע בתנאים עדיפים משמעותית ביחס להצעת שותפתה, לרבות בקשר לזהות הרוכש ויכולותיו הפיננסיות, והחליטה להתקשר בהסכם מכר.

בהתאם לעיקרי ההסכם, הרוכש ירכוש מוויי בוקס ושותפתה את מלוא הזכויות במקרקעין במצבם כפי שהם (AS-IS) במועד חתימת הסכם המכר, כאשר בתמורת לחלקה של החברה בקרקע, ישלם הרוכש כ-100 מיליון ש"ח בשלבים ובכפוף לתנאים.

את החברה ייצג בהסכם עו"ד הראל יריב ממשרד גולדבלט גינדס יריב – עורכי דין.

לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל קבוצת YBOX נדל"ן, "ההסכם למכירת הקרקע בחדרה מגיע בעיתוי מושלם לחברה ולבעלי המניות שלה.


בשנים האחרונות החברה מנהלת מלחמה עיקשת מול עיריית חדרה, עקב חוסר רצונה לקדם את פיתוח המקרקעין למרות התחייבויותיה כמו גם דרישותיה לתשלום היטלי השבחה המבוססים על תוכניות ערטילאיות.


החברה ניהלה מאבק משפטי מתיש שהגיע עד לביהמ"ש העליון למימוש זכויותיה. אנו שמחים על מכירת זכויותינו בקרקע, שצפויה להניב לחברה תזרים מזומנים נאה"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il