TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הקמת בתי דיור מוגן ציבורי לקשישים‎‎

בתי דיור מוגן ציבורי לקשישים בהיקף כולל של 3,000 יחידות דיור, כאשר בשלב הראשון יבנו 1,500 יחידות

משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון חתמו על הסכם עם הסוכנות היהודית להקמת בתי דיור מוגן ציבורי לקשישים בהיקף כולל של 3,000 יחידות דיור, כאשר בשלב הראשון יבנו 1,500 יחידות

לאחר עבודת מטה מקצועית של משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון והסוכנות היהודית, חתמו הצדדים על הסכם להגדלת מלאי הדיור הציבורי בפרויקט משותף לממשלה ולסוכנות.

על פי ההסכם, ייבנו בשלב הראשון 1,500 יחידות דיור המיועדות לקשישים הזכאים לדיור ציבורי, ובהמשך יהיה ניתן להגדיל את ההסכם ב- 1,500 יחידות דיור נוספות.

הסכם זה הוא המשך ישיר של הסכם דומה שנחתם עם הסוכנות היהודית בשנת 2016, במסגרתו נבנו כ- 2,650 יחידות דיור והוא אבן דרך משמעותית בשיתוף הפעולה של הממשלה עם הסוכנות היהודית.

על פי ההסכם, הדירות שייבנו בפריסה ארצית, ינוהלו על ידי הסוכנות היהודית באמצעות חברת עמיגור, תוך מתן שירותים חברתיים איכותיים ודאגה לרווחת הדיירים.

בתי הדיור המוגן ימוקמו בפריסה ארצית במגוון ערים ובין היתר בנוף הגליל, באר שבע, נתיבות, רעננה, חדרה, לוד, תל אביב ועוד.

שר האוצר, אביגדור ליברמן: "ההסכם הינו הצלחה במספר מובנים - אנחנו גם מגדילים את היצע הדיור, גם מקימים דיור ציבורי איכותי אשר נותן מענה משמעותי לממתינים, גם בפריסה ארצית וגם בהסכם כלכלי וכדאי למדינה ולסוכנות.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "הסכם לבניית 3,000 יחידות דיור ציבורי לקשישים שחתמנו הוא צעד חשוב להגדלת המלאי לדיור הציבורי.


 מהרגע הראשון שלי במשרד הצבתי את היעד של הגדלת המלאי של הדיור הציבורי מאוד גבוה בסדר עדיפויות שלנו, ואני שמח להשלמת המהלך החשוב הזה.


קשישים נזקקים הם האוכלוסיה החלשה ביותר במדינת ישראל והם מהווים כשני שליש מכלל הממתינים לדיור ציבורי, ולכן הפרוייקט החדש עם הסוכנות היהודית ועמיגור זה צעד חברתי מהמדרגה הראשונה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il