TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תוך 3 חודשים: נמכר פרויקט משרדים שלם תמורת כ- 169 מיליון ש"ח‎‎


Boston Business Center קרדיט להדמיה ל- 3DVision
קבוצת איציק תשובה מכרה את כל שטחי המשרדים בפרויקט Boston Business Center בראשון לציון בכ-169 מיליון שקל

קבוצת איציק תשובה מדווחת על מכירת כלל שטחי המשרדים בפרויקט Boston Business Center בראשון לציון תמורת סכום כולל של כ-169 מיליון שקל ובתוך 3 חודשים בלבד.


מדובר בפרויקט משותף לקבוצת איציק תשובה ולקבוצת משקיעים מבוסטון בראשות יזם הנדל"ן הישראלי אלי גרטל בעלי חברת בר-אב, שייבנה במערב ראשון לציון בסמוך לקניון הזהב ומתחם הסינמה סיטי בהשקעה של כרבע מיליארד שקל.

הפרויקט ייבנה על מגרש בשטח 9 דונם ויכלול קומת קרקע מסחרית בשטח של כ-4,000 מ"ר, מעליה קומה חצי פתוחה של בתי קפה, ומעליה 6 קומות של משרדים בשטח של כ-11,000 מ"ר. בנוסף, יוקמו חניונים לטובת באי המקום בשטח כולל של כ-14,000 מ"ר.


על התכנון הופקד האדריכל המוביל אילן פיבקו. היתר הבנייה צפוי להתקבל בעוד 3 חודשים והאכלוס צפוי בעוד 36 חודשים. הקרקע לבניית הפרויקט נרכשה ע"י היזמים מחברה בבעלות יגאל ומשה גינדי במחיר של כ-60 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי למעלה מ-50% משטחי המשרדים שנמכרו הם לטובת שימוש עצמי. את הקומה השביעית והאחרונה של המגדל והיוקרתית ביותר בו, בשטח של כ-1,300 מ"ר, 505 מ"ר מרפסות ו-16 חניות, רכשה חברה אחת בסכום של כ-22 מיליון שקל למטרות השקעה. העסקה משקפת תמורה של 13,028 שקל למ"ר. בקומה ה-6 נמכרו משרדים ללא מרפסות תמורת 12,300 שקל למ"ר.

לדברי איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, "מכירת כלל שטחי המשרדים בפרויקט בתוך 3 חודשים בלבד משקפת את תנופת הבנייה והפיתוח שעוברת העיר ראשון לציון בשנים האחרונות, שהפכה אותה מעיר שינה לעיר מסחר ועסקים תוססת ופעילה.


אנו מזהים מגמה גוברת של מעבר חברות גדולות למרכזי התעסוקה במערב העיר, אזור שבו עיריית ראשון לציון משקיעה רבות כדי שיהווה מוקד משיכה למסחר, עסקים ובילוי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il