TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Intelsat וגילת משיקות את פתרון Mobile Reach Solar 3G להרחבת כיסוי סלולרי באזורים מרוחקים


גילת
השירות המנוהל של Intelsat מבוסס על הפתרונות של גילת לאספקת קישוריות לרשתות 3G

Intelsat S.A. (נאסד"ק:I ), המפעילה של רשת התקשורת הגלובלית הראשונה באמצעות מערך הלוויינים המוביל שלה, וחברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעות היום על פתרון משותף, לאספקת תשתית 3G למקומות המרוחקים ביותר ברחבי העולם, בהם שירותי תקשורת יבשתיים אינם מתאפשרים.
Mobile Reach Solar 3G הינו פתרון מנוהל שירות מנוהל מקצה לקצה עבור מפעילות רשת סלולרית (MNOs) אשר מעוניינות להרחיב את שטחי השירות שלהן לאזורים מרוחקים ביותר בהם פריסת רשת תקשורת יבשתית אינה כלכלית. הפתרון המקיף הכולל גם הזנה סולארית, משלב שירותים מלוויני הקיבולת הגבוהה מסוג EpicNG של Intelsat עם מערכות ה-VSAT של גילת לתאים סלולריים ולתמסורת לווינית. שילוב זה מספק למפעילת הרשת הסלולרית את כל הנדרש בכדי להרחיב את שירותי 3G ולהקים תאים סלולריים ברדיוס של 2.5 ק"מ, כולל אספקת חשמל, עמוד תקשורת, וכלל הציוד הלווייני והסלולרי.
Mobile Reach Solar 3G הינה תחנת בסיס סלולרית קטנה המחוברת באמצעות לוויין וניתנת לניוד ולהתקנה בידי מספר אנשים מצומצם. הפתרון נועד למפעילות רשת סלולרית המעוניינות להרחיב את שירותיהן ולספק מענה לצרכי השוק, בבמקומות בהם קיימת אספקת חשמל לא יציבה המתבססת על מנועי דיזל או לחילופין לא קיימת אספקת חשמל כלל. במקומות אלו, תחזוקת ציוד ואספקת דלק עלולים להיות החלק המאתגר והיקר ביותר בהפעלת תחנות סלולריות מסורתיות.


"תחום התקשורת עובר שינוי של ממש הנובע מכך שפיתוחים טכנולוגיים הופכים קישור של אזורים חסרי שירות לכלכלי יותר. שירות ה- Mobile Reach Solar 3Gהינו דוגמא לאפשרות הרחבת השוק המתאפשרת באמצעות שירותים יעילים יותר מלווייני EpicNG של Intelsat," אמר ג'ון פיליפ ג'ילט, סמנכ"ל פס רחב ב-Intelsat. "אחד היתרונות הגדולים ביותר בלוויין היא היכולת לאפשר בקלות כיסוי לאזורים בהם הקישוריות היבשתית מוגבלת. שילוב עובדה זו עם פתרונות מבוססי אנרגיה סולארית יאפשרו ללקוחותינו להרחיב את הרשתות שלהם בעלות משתלמת. כתוצאה מכך, אזורים אלו ייהנו מהיתרונות הנלווים לקידמה דיגיטלית. החידושים שלנו פותחים יישומים ושווקים חדשים".


"פתרון ה-turnkey כולל תחנת בסיס סלולרית קטנה, טרמינל לוויני בעל ביצועים גבוהים ושימוש יעיל ברוחב הפס, להפחתת עלויות הציוד וההתקנה, תוך הפחתת סיכוני הפריסה ויצירת גידול מידי בבסיס המנויים של המפעיל," אמר רון לוין, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בגילת. " Mobile Reach Solar 3G מאפשר למפעילות רשת סלולרית להקצות משאבים למקומות בהם הם הכי נדרשים, אם להרחבת טווח הרשתות הקיימות או לשיפור ביצוע ואיכות השירות למנויים הקיימים".

אודות Intelsat
Intelsat S.A. (נאסד"ק:I ), הינה המפעילה של רשת התקשורת הגלובלית הראשונה, המספקת שירותי וידאו ופס רחב באיכות גבוהה ועלות משתלמת לכל מקום בעולם. הרשת הגלובלית של Intelsat משלבת בין מערך הלוויינים הגדול בעולם לבין תשתית יבשתית, שירותים מנוהלים וארכיטקטורה פתוחה, המאפשרת ללקוחות לייצר הכנסות ולספק דור חדש של שירותי רשת. אלפי ארגונים המשרתים מיליארדי אנשים ברחבי העולם מסתמכים על Intelsat לאספקת קישוריות פס רחב בכל מקום, שידורי וידאו במגוון פורמטים, תקשורת לוויינית מאובטחת ושירותים ניידיםאמינים. התוצאה הסופית הינה עולם חדש לגמרי, המאפשר לנו לדמיין את הבלתי אפשרי, קישוריות ללא גבולות ושינוי האופן בו אנו חיים. למידע נוסף בקרו באתר: www.intelsat.com

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il