TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועית לשוק ההון


הראל פיננסים
מרווחי האג"ח הקונצרני המדורג בארה"ב מצדיקים חשיפה לאג"ח חו"ל. תשומת הלב של המשקיעים ממשיכה להתמקד באירופה שם המשך נתונים חזקים ממשיך לתמוך במחירי המניות
מניות – שבוע נוסף של התחזקות מדד ת"א 35 יותר ממדד ת"א 90
מדד נאסד"ק שהוביל את העליות בעולם השבוע כבר עם תשואה של 16.4% מתחילת השנה וקרוב מאד לשיא שנרשם בתחילת החודש. סקטורים בולטים לחיוב השבוע הם סקטור הבריאות ונגזרותיו (ביוטכנולוגיה, גנריקה ועוד), ההקשר הישראל כמובן טבע שעלתה 5.47%+, פריגו 3.1%+, מיילן 6.29%+ ואופקו שעלתה 7.04%+. סקטור נוסף במוקד הינו סקטור האנרגיה שהושפע מירידת מחירי הנפט וירד בסיכום שבועי כ 3%. בסקטור הפיננסים בארה"ב נערך השבוע מבחן לחץ וכל החברות עברו אותו בהצלחה, בלטו במיוחד גולדמן זאקס ואמריקן אקספרס.

מדד מנהלי הרכש באירופה עולה והמומנטום חזק, דבר שמוביל ליותר ויותר כסף לזרום ליבשת. הרבה אסטרטגים בשוק מסמנים אירופה IN וזה ע"ח חשיפה למניות בארה"ב, שווקים מתעוררים ונזילות.

גם אצלנו, מניות הפארמה, שעולות השבוע ומתאימות עצמן לנעשה בעולם, מושכות את מדד ת"א 35 לעלות יותר ממדד ת"א 90 ומתחילת החודש הפער לטובת ת"א 35 עומד על כ 6%.

אנחנו שומרים בתיק המניות שלנו על חשיפה גבוהה לשוק המניות בישראל באמצעות בחירת מניות מכל המדדים וזאת גם ללא קשר למדד שבו הן נסחרות, לצד חשיפה לחו"ל הממוקדת בארה"ב ואירופה.

קונצרני – מרווחי האג"ח הקונצרני המדורג בארה"ב מצדיקים חשיפה לאג"ח חו"ל
מרווחי האג"ח הקונצרני בעולם ממשיכים להיות בשפל במיוחד אלו בעלי דירוגי ההשקעה כאשר השבוע באג"חים מסוג HY המרווחים נפתחו מעט.

באפיק הקונצרני המקומי השבוע ראינו המשך תנודתיות גדולה יחסית, בעיקר בשל חברות הנדל"ן האמריקאיות בהן הסיכון גבוה יחסית לאור הפעילות שלהן ואופן גיוס החוב. אג"חים של חברת אקסטל הובילו את התנדותיות בירידות חדות. בסוף השבוע פורסם בעיתונות האמריקאית שמימון עבור הפרוייקט הגדול של חברת אקסטל נמצא במו"מ מתקדם עם בנקים אמריקאים וזה אמור לתת שקט למשקיעים השבוע, היום אגרות החוב של החברה עלו בכ 5% כ"א.

אנו מעריכים כי תנאי הרקע לא השתנו ומשקיעים ימשיכו לחפש מקומות להגדלת הסיכון ולפיכך האפיק הקונצרני, שהפגין ביצועים טובים, ימשיך לבלוט. עם זאת, לנוכח התשואות הנמוכות מבחינה אבסולטית ולאור הפער הנמוך במרווחים בין הדרוגים הגבוהים לנמוכים יש להערכתנו מקום להמשך טיוב החלק הקונצרני לדירוגי קבוצת ה A.

תיק השקעות – מניות בישראל, בעולם – ארה"ב ואירופה, אג"ח קונצרני מדורג בישראל ובחו"ל, אג"ח ממשלתי במח"מ בינוני
הכלכלה הישראלית ממשיכה להיות חזקה ומחירי המניות ממשיכים להיות יחסית נוחים בהשוואה לשווקי המניות בעולם. אנו ממשיכים להמליץ על חשיפה לשוק המניות הישראלי וזאת בצורה סלקטיבית.

אנו דוגלים בהמשך טיוב תיק האג"ח הקונצרני הישראלי (עלייה בדירוגים) ושילוב של מרכיב אג"ח בחו"ל מגודר מט"ח הנותן תשואה עודפת על אגרות ישראליות מקבילות וזאת גם בנזילות גבוהה יותר, בפיזור גבוה יותר וחברות גדולות ויציבות יותר.

באג"ח הממשלתי החלק הארוך של העקום אמנם מגלם תשואה גבוהה יותר (וזאת אף בניגוד לנעשה בעולם בעת האחרונה) אך הפיצוי תשואה שמתקבל לא מצדיק את הסיכון הגלום שם ולכן אנו מעדיפים לשמור על מח"מ בינוני. כמו כן משקל החלק השקלי בתיקים גבוה ממשקל החלק הצמוד בו עיקר החשיפה נעשית דרך האג"ח הקונצרני המדורג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il