TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צים בחרה בפתרון ה-Contact Centers של סיסקו- שווי העיסקה מוערך בכ-3 מיליון דולר


חברת סיסקו
צים בחרה בפלטפורמת הענן של סיסקו לסביבת ה- Contact Center שלה בעשרות מדינות סיסקו גברה על מיקרוסופט, אוויה, פוליקום ו- HP

צים שרותי ספנות משולבים בע"מ בחרה בפתרון של סיסקו, חברת ה-IT המובילה בעולם, כפלטפורמת הענן שלה עבור ה-Contact Centers שלה ב-45 מדינות ברחבי העולם. שווי העסקה נאמד בכ-3 מיליון דולר.
המערכת שנבחרה נועדה להוות תשתית למערכת ה-SmartCS של חברת צים, שהיא נדבך מרכזי באסטרטגיה העסקית ממוקדת-הלקוח של החברה. המערכת תהווה חלק ממהלך רחב לשדרוג רמת השירות ללקוח ושיפור חווית הלקוח במשרדי צים בכל העולם.
העסקה כוללת את פורטפוליו ה- Contact Centers המלא של סיסקו ואת פתרון ה- LAN /WAN החדש. ההטמעה כבר בוצעה בנציגויות צים באיטליה ויוון. לאור החשיבות בה רואה חברת צים את נושא שדרוג מערכות השירות ללקוח, והיותו חלק מן האסטרטגיה לטווח ארוך של החברה, בבחירה בסיסקו היו מעורבים הדרגים הבכירים ביותר בצים ובהם מנכ"ל החברה. המעבר לפתרון של סיסקו יאפשר לצים גמישות עסקית משופרת, ישדרג את נהלי העבודה בחברה ואת ממשקי העבודה מול לקוחותיה.
הבחירה בפתרון של סיסקו תאפשר לצים לנהל את ההוצאות התפעוליות (Opex) לעומת הוצאות ההון (Capex) ולחזות עלויות עתידיות ובכך לאפשר ניהול יעיל וחסכוני של משאבים. ניהול ריכוזי של ה-IT והאחדה של השירותים לעובדים יפשטו את הליכי העבודה בארגון ויאפשרו סטנדרטיזציה בין משרדי החברה במדינות השונות. לצים תתאפשר גמישות רבה יותר בניוד עובדים, הקמת משרדים, הקטנת הסיכונים הטכנולוגיים ויציאה מהירה יותר לשוק עם אפליקציות Contact Centers. היא תסייע גם להאצה של השגת מטרות האסטרטגיה העסקית של צים ויעדי SLA (Service Level Agreements).
מערכת ה- HCS (Cisco Hosted Collaboration Solution) של סיסקו, פתרון קצה לקצה בתחום ה- Contact Centers מאפשרת לצים את הגמישות העסקית הדרושה לה.
לדברי דודי אבני, סמנכ"ל שירות לקוחות בצים: "אחרי למעלה משלוש שנים בהן בחנו פתרונות שונים בתחום ה- Contact Centers, בחרנו בפלטפורמה כוללת של סיסקו, שנמצאה המתאימה ביותר לצורך שלנו בפתרון גלובלי שיאפשר לנו לייעל את העבודה בין המדינות ברחבי העולם וישדרג משמעותית את צורת העבודה מול לקוחותינו. התרשמנו מהצוותים המקצועיים של סיסקו מישראל, איטליה וצרפת, שהתאימו לנו בדיוק את הפתרון הדרוש לנו, שמאפשר יעילות, חיסכון, גמישות ויציאה מהירה לשוק."
לדברי אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו: " אנחנו גאים להיות הבחירה של מובילת שוק כמו צים, ללוות אותה לעידן החדש בתחום ה- Collaboration. האתגרים העומדים בפני חברות בינלאומיות מורכבים, בעיקר בהקשרים של גמישות ארגונית, שירות וממשק עם הלקוח, ניהול תהליכי עבודה ויצירת סטנדרט אחיד, התרחבות למדינות נוספות ועוד. במהלך העבודה המשותפת, הותאמו הפתרונות הרלוונטיים לצרכיה המדויקים של צים ואני סמוך ובטוח כי תהליך זה יסייע לחברה להמשיך להוביל את השוק, גם אל עידן חדש".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il