TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

השלב השלישי בפרויקט "הגנים התלויים" של אאורה ישראל יוצא לדרך


הגנים התלויים היא "שכונת מגורים משנה פני יישוב" בלב המרכז המשגשג של יהוד-מונוסון, ומהווה את פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול והמצליח במדינה
הדירות בשלב ג' בפרויקט ישווקו בשבועיים הקרובים במחירי pre-sale מיוחדים המגלמים הנחה של כ-6.5% ממחיר הדירה:
מחיר דירת 4 חדרים יחל ב- 1.65 מיליון שקל, מחיר דירת 5 חדרים יחל
ב- 1.84 מיליון שקל, דירת 6 חדרים החל מ- 2.0 מיליון שקל

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהחברות המובילות בישראל בתחום הבנייה למגורים, הודיעה על תחילת שיווק השלב השלישי בפרויקט הדגל של החברה – "הגנים התלויים" ביהוד-מונוסון. בשלב השלישי ישווקו מגוון דירות בנות 4, 5 ו- 6 חדרים בשני מגדלי יוקרה בני 14 קומות. בשבועיים הקרובים, בשלב ה-Pre-Sale, ישווקו הדירות בהנחה של 6.5% ממחיר המחירון: דירת 4 חדרים תימכר במחיר של החל מ- 1,650,000 ₪, דירת 5 חדרים החל ממחיר 1,840,000 ₪ ודירת 6 חדרים החל מ- 2 מיליון ₪.
בתחילת שנת 2015 יחל שיווק השלב האחרון בפרויקט, שלב ד', הכולל 5 בניינים בני14 קומות וכ- 300 יחידות דיור בסך הכל, כמו גם כ- 4,000 מ"ר של שטחי מסחר.
"הגנים התלויים" הוא פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול והמצליח ביותר במדינת ישראל. מדובר ב"פרויקט משנה פני יישוב" שהפך להיות, בתוך שנים מעטות, לבו של המרכז המשגשג של היישוב יהוד-מונוסון, כבר לאחר השלמת אכלוסם של 8 מתוך 15 מגדלי המגורים בפרויקט. בסך הכל יוקמו במסגרת הפרויקט למעלה מ-900 יחידות דיור. הפרויקט כולל מגדלי מגורים בסטנדרט גבוה, עם מרחב קהילתי ירוק, לובי מפואר וחניה תת-קרקעית ופרטית, הכל בקרבה ללב הפועם של היישוב.
מעבר לרמת הבניה הגבוהה והיצע של מגוון דירות, גולת הכותרת בפרויקט היא "הגנים התלויים". ההשראה לגנים אלה שאובה מאחד משבעת פלאי תבל: הגנים התלויים בבבל. סגנון הבניה הייחודי והראשון מסוגו בנוף הבניה הישראלי מציע אפשרות ליהנות מגן פרטי תלוי בין שמיים וארץ כחלק בלתי נפרד ממרפסת הדירה. בגינות התלויות שבקומות המגורים השונות הושקע ידע רב וטכנולוגיה מתקדמת המאפשרים בילוי משפחתי בגינה שיש בה עציצים, עצים זעירים ושיחים, על דשא טבעי, בגינות הפרטיות שנמצאות בקומות הבניין השונות לצד המרפסת.
גודלה הממוצע של הגינה הוא 9 מ"ר, והיא חוברת, כאמור, למרפסת שמש צמודה שגודלה 15 מ"ר כך שהדיירים נהנים ממרחב פתוח ופורח בגודל יוצא דופן של 24 מ"ר. כל אחת מהגינות נהנית ממערכת השקיה ממוחשבת נפרדת וממערכת איטום להגנה משורשים עבותים.
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל אמר היום, "הגנים התלויים" אינו עוד פרויקט מגורים. מדובר בפרויקט שהוא ציון דרך ביישוב ובמדינה. הצלחנו לשקם ולבנות מחדש את מרכז היישוב, להשפיע על הסביבה כולה ולהיות מודל לדרך שבה ניתן לשנות את חוויית המגורים בישראל ולהשתוות למתקדמות שבארצות העולם. היישוב יהוד-מונוסון משגשג, בין היתר, בזכות היותו ממוקם בקרבה לכל מרכזי העסקים, התעשייה, התרבות והמסחר של המדינה, ויתחבר למטרופולין דן באמצעות רכבת קלה ותחבורה ציבורית מתקדמת.
"הגנים התלויים" היא שכונה מובילה ביישוב שהפכה להיות אבן שואבת לאוכלוסיות חזקות מהסביבה ולמשפרי דיור ביישוב. השכונה מתאפיינת באוכלוסייה תוססת ומדהימה שנהנית מחוויית מגורים ייחודית, מחיי קהילה עשירים, ומתנאי מגורים שבעבר היו רק בגדר חלום. בשלב הנוכחי הוספנו למפרט הדירות ממדים נוספים שעד כה ניתן היה לקבל רק במגדלי יוקרה בתל-אביב. אני מאמין שההתחדשות העירונית היא הדרך לפתרון בעיית הדיור בישראל ויכולה לשנות ולקדם את סטנדרט המגורים במדינה ולקדם אותו לזה המקובל במתקדמות שבארצות העולם. ההצלחה של "הגנים התלויים" היא ההוכחה הטובה ביותר לכך".

אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, היא חברה יזמית מהמובילות בישראל בתחום ייזום פרויקטים למגורים בישראל. החברה מקדמת כיום 20 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון, שיווק ובניה בהיקף של כ- 4,000 יחידות דיור ונחשבת כאחד השחקנים המובילים בישראל בפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית. אאורה נסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב (תחת השם אאורה השקעות).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il