TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבטחת אימייל חכמה יותר עם תוספת למידה עמוקה ל- Sophos Email Advanced


sophos
Sophos Email מחוזק עם בינה מלאכותית. מגן על אימיילים ב- Microsoft Office365, Google G-Suite ו- Exchange 2003+. אותנטיקציה חזקה עם יכולות אנטי-פישינג באמצעות SPF, DKIM ו- DMARC. הגנה מנוהלת-ענן דרך Sophos Central.

Sophos (LSE: SOPH), מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי Power Communication וחברת אבנט תקשורת בע"מ, משיקה את Sophos Email Advanced, פתרון הגנת האימייל הראשון שמציע אבטחה בעלת יכולות חיזוי עם הגנת איומים אקטיבית (ATP), אותנטיקציה לאימייל עם יכולות אנטי-פישינג וכן סריקת אימיילים יוצאים ותמיכה במדיניות.


מחקר של SophosLabs גילה כי 75% מהנוזקות בארגון הן ייחודיות לאותו ארגון, דבר שמעיד כי מרבית ההתקפות הנן מסוג zero-day. הדרך היחידה להילחם בכך היא עם רשת נוירונים של למידה עמוקה שמשולבת בתוך טכנולוגית ה- sandboxing של Sophos Email ומאפשרת לחזות במהירות קבצים זדוניים שטרם נראו ונשלחו על ידי אימייל.


האימייל ממשיך להיות וקטור התקיפה העיקרי לפושעי הסייבר לשיגור קמפיינים מסוג פישינג ממוקד (spear-phishing), קמפיינים מקומיים או 'spray to pray'. חברת Sophos מעבדת מידע מיותר מעשרה מיליון תיבות דואר נכנס שמוגנות על ידי Sophos Email כל יום. כ- 80% מהאימיילים שסווגו כספאם נמצאו ככאלו המכילים מטען זדוני. כפי שראינו במהלך השנים האחרונות, אימייל הוא גם שיטה מרכזית להפצת כופרות.


מחקר שפורסם לאחרונה על ידי Sophos מראה כי יותר מ- 50% מהארגונים סביב העולם סבלו מהתקפת כופרה ב- 12 החודשים האחרונים. Sophos Email Advanced כולל טכנולוגיית CryptoGuard ב- sandbox על מנת לעצור כופרה לפני שהיא מצליחה להיכנס לתיבת הדואר הנכנס של העובד. הגנה נוספת כנגד כופרות והתקפות פישינג היא Time-of-Click protection, שסורקת את ה- URL בזמן ההקלקה, דבר שמונע התקפות מוסוות ומעוכבות. סריקת אימיילים יוצאים ותמיכה במדיניות מרובה יכולות למנוע מארגון שנמצא תחת סיכון מלהעביר נוזקה בשוגג או מלשלוח ספאם החוצה ללקוחות או שותפים, דבר שמצמצם את ההשפעה המצטברת של ההתקפה ומגן על המוניטין של הארגון.


"עם הגידול בפלטפורמות מבוססות ענן דוגמת Office365 ו- Google G-Suit, ארגונים זקוקים לפתרון אבטחת מידע מתקדם שמזהה איומי zero-day ונוזקות מתקדמות. כופרה-כשרות (Ransomware-as-a-Service – RaaS) וקיטים של נוזקות מאפשרים לפושעי הסייבר להתאים אישית ולשגר התקפות מורכבות יותר וממוקדות בקלות רבה יותר דרך האימייל," אמר ביל לוקצ'יני, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, קבוצת אבטחת המסרים ב- Sophos. "ה-IT זקוק לאבטחת מידע חכמה וברת חיזוי על מנת לזהות ולעצור את האיומים של היום. פלטפורמת הניהול מבוססת הענן Sophos Central של Sophos Email Advanced מספקת את הרמה הגבוהה ביותר לאבטחת כל פלטפורמת אימייל, דבר שמאפשר שוב לכל משתמש לסמוך על תיבת הדואר הנכנס שלו".


כאשר הוא מנוהל דרך פלטפורמת Sophos Central, פתרון Sophos Email הוא עמוד תווך מרכזי של מערך הגנת מידע אינטגרטיבי למשתמש הקצה. מומחי מערכות מידע יכולים לנהל את הגנת נקודות הקצה Intercept X לצד Sophos Email Advanced ופתרון ההדרכה למשתמש Phish Threat, דבר שמספק הגנה חזקה יותר לזיהוי וחסימת איומים ולהדרכת משתמשים כך שלא יהפכו לחוליה החלשה באסטרטגית אבטחת המידע. מידע אודות איומים מ- Sophos Email Advanced יכול לחזק מודיעין של Synchronized Security ולתרום למודיעין הכללי של הקהילה בתוך SophosLabs.

יכולות חדשות ב- Sophos Email כוללות:
הגנה אקטיבית מפני איומים (ATP)
Sophos Sandstorm – sandbox מבוסס ענן – והגנת URL מתקדמת.
בינה מלאכותית הבנויה בתוך ה- sandboxing של Sophos Email יכולה לזהות ולחסום נוזקות בלתי ידועות.
הגנת URL מתקדמת מבוססת Time-To-Click בודקת את המוניטין של האתר או הלינקים באימיילים לפני מסירתם ובזמן שאתם מקליקים – חוסמת התקפות מוסוות ומעוכבות.

אותנטיקצית אימייל נגד פישינג
שילוב של טכניקות אותנטיקציה SPF, DKIM ו- DMARC ואנליזת נושא האימייל.
SPF (Sender Policy Framework) על מנת להגדיר ולאשר מי יכול לשלוח אימיילים מדומיין מסוים.
מערכת אותנטיקצית אימיילDKIM (Domain Keys Identified Mail) מבוססת על מפתחות קריפטוגרפים א-סימטריים.
DMARC (Domain Massage Authentication Reporting & Conformance) על מנת לקבוע מה לעשות כאשר הודעה נופלת בבדיקות ה- SPF וה- DKIM.

סריקת אימיילים יוצאים ותמיכה במדיניות מרובה
סריקת ספאם ווירוסים של אימיילים יוצאים על מנת למנוע הפצה לא מכוונת של איומים ולשמור על המוניטין.
התאמה אישית של מדיניות אבטחת מידע ליחידים, קבוצות ודומיין שלם בתוך דקות.

אופציות לפריסה ומיקום עיבוד מידע
זמין דרך פלטפורמת הניהול Sophos Central המבוססת ענן.
Sophos Secure Email Gateways ניתן לפריסה כהתקן on-premises או בתוך הגרסה החדשה ביותר של Sophos XG Firewall.
מרכזים לעיבוד הודעות באירלנד, ארה"ב וגרמניה.
מיקום Sophos Sandstorm באירלנד, ארה"ב ויפן.

זמינות
Sophos Email Advanced זמין דרך שותפותיה הרשומות של Sophos סביב העולם. מידע נוסף ניתן למצוא באתר Sophos כאן. לרישום לניסיון של 30 יום הקליקו כאן.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.


מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il