TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רבעון שני של צמיחה חיובית


פעילים ניהול תיקי לקוחות
סיכום של עונת הדוחות לרבעון 4. עידן דויטש, מנהל תיקי השקעות בדסק חו"ל, פעילים ניהול תיקי השקעות
כ-79% חברות ממדד ה-S&P 500 דיווחו את תוצאותיהן לרבעון הרביעי. למרות חששות ממיתון והאטה בכלכלה שתפגע בסנטימנט הצרכנים, מסתמן רבעון של צמיחה משמעותית שנובעת מהתייעלות של החברות בין השאר בדרך של צמצום כוח אדם והפחתת עלויות. עד כה כ-75% מהחברות דיווחו על רווח גבוה יותר וכ-65% דיווחו על הכנסות גבוהות יותר מצפי האנליסטים.
בשקלול של התוצאות עד כה והצפי של החברות שעדיין לא דיווחו, ניתן לראות צמיחה חיובית של כ-3.2% ברווחיות ו-4% בהכנסות. ככל ונתון זה ישמר עד לסיום עונת הדוחות, זה יהיה הרבעון השני ברציפות בו ניתן יהיה לראות צמיחה חיובית בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
אחת המגמות הבולטות ברבעון הנוכחי הינה הטמעה של חדשנות וכלים בתחום הבינה המלאכותית שתורמת אף היא להתייעלות של החברות, אנו רואים זאת גם בחברות התשלומים כגון מאסטרקארד שבאמצעות כלים של בינה מלאכותית מנטרת בצורה טובה יותר את התנהגות הצרכנים ואת מיקרוסופט שהחלה להטמיע כלי AI במוצריה.
7 מתוך 11 הסקטורים במדד ה- S&P500תרמו לצמיחה החזקה בהובלת סקטור התקשורת, הצריכה המחזורית והטכנולוגיה. מהצד השני סקטור האנרגיה, החומרים, בריאות ופיננסים הציגו תוצאות שהיו נמוכות בהשוואה לרבעון המקביל שנה אחורה.
בסקטור התקשורת שמוביל את העליות מתחילת השנה ראוי לציין את הדוחות של META שעלתה כ-20% בסיום יום המסחר לאחר שדיווחה על הכנסות של כ-40 מיליארד דולר והודיעה לראשונה כי תתחיל לחלק דיבידנד.
חברה מעניינת נוספת הינה יצרנית השבבים ARM. החברה שהונפקה רק בחודש ספטמבר האחרון במחיר של 51 דולר, עלתה כ-48% לאחר פרסום הדוח האחרון, לאחר שהציגה הכנסות של כ-820 מיליון דולר והעלתה את תחזיות ההכנסות והרווח.
מבין החברות הגדולות החברה היחידה שעדיין לא דיווחה הינה חברת אנבידיה, שתפרסם את תוצאותיה לרבעון ביום רביעי הקרוב, ה- 21 לחודש ותשפוך אור על תחום השבבים לתעשיית ה-AI ובכך תסתיים עונת הדוחות עבור מרבית החברות הגדולות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il