TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ZCG מודיעה על המשך שותפות עם Scuderia Ferrari


ZCG_Ferrari
מאריכה את השותפות ושיתוף הפעולה המוצלחים לקראת עונת פורמולה 1 לשנת 2024
מערכת טלנירי | 6/2/24, 22:52
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ניו יורק (BUSINESS WIRE):
קבוצת Z Capital Group ("ZCG") הודיעה היום שהיא חתמה כשותפה בצוות עם Scuderia Ferrari לעונת הפורמולה 1 לשנת 2024. המחויבות תמשיך את השותפות המוצלחת בין ZCG ו-Scuderia Ferrari שהחלה בשנת 2023.
השותפות של 2023 כללה יוזמות שיתופיות וחדשניות רבות, ובמהלך עונת הפורמולה 1 לשנת 2024, ZCG שואפת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם Scuderia Ferrari כדי להרחיב את היוזמות הללו ולמצוא דרכים חדשות ויצירתיות לעניין את מעריצי הפורמולה 1 ברחבי העולם לאור החשיפה הבינלאומית של ZCG.
Scuderia Ferrari תחשוף את מכונית הפורמולה 1 לשנת 2024 שלה ביום שלישי, 13 בפברואר, 2024. כשותפה בקבוצה, ZCG תציג את הלוגו שלה באופן בולט על גבי הלבוש לאורך אליפות העולם בפורמולה 1 לשנת 2024, החל מהגראנד פרי של בחריין ב-2 במרץ. בנוסף למיקום הלוגו, שותפות זו כוללת שיתוף פעולה רחב יותר ומעורבות רבת פנים, המדגישה מחויבות משותפת לקידום ההצלחה והצמיחה של השותפות בין Scuderia Ferrari ו-ZCG.
"אנו גאים מאוד במערכת היחסים שלנו ומצפים להמשיך בתמיכה שלנו ב-Scuderia Ferrari ולהתבסס על הצלחת השותפות שלנו בעונת 2023", אמר ג'יימס זני, מייסד, נשיא ומנכ"ל ZCG. "Ferrari פורצת בעקביות את גבולות החדשנות וההתרחבות הגלובלית. ZCG חולקת את החזון של Scuderia Ferrari למצוינות ולצמיחה אסטרטגית, ואנו צופים בשקיקה לשיתוף פעולה נוסף שיכול להביא את החוויה וההתרגשות של פורמולה 1 למעריצים נוספים ברחבי העולם."
"אנו שמחים לחדש את השותפות שלנו עם ZCG, איתה אנו חולקים תשוקה למצוינות ואת הרצון לפרוץ את גבולות החדשנות, מבלי לאבד את הערכים והסמכות הנובעים מעשרות שנות ניסיון בתחומים שלנו", אמר לורנצו ג'ורג'טי, מנהל הכנסות מירוצים ראשי של Scuderia Ferrari. "אנחנו להוטים להמשיך לעבוד עם ZCG כדי להגיע לקהל רחב עוד יותר שנוכל לחלוק איתו את החוויה הייחודית של פורמולה 1 והעולם המיוחד מאוד של Scuderia Ferrari."
פורמולה 1 עלתה בפופולריות בשנים האחרונות כאחת מתחרויות הספורט המוטורי המרגשות והיוקרתיות בעולם, במיוחד ברחבי ארצות הברית. מספרי הצפייה בטלוויזיה בארה"ב הוכפל מ-2018 ל-2023, עם ממוצע של 1.11 מיליון צופים בכל מירוץ במהלך עונת 2023. ZCG נותרה מחויבת לתמוך בצמיחה של פורמולה 1 באמצעות שותפותה עם Scuderia Ferrari, הקבוצה המצליחה ביותר בהיסטוריה של ספורט זה.
אודות ZCG
ZCG מובילה בתעשייה והינה מורכבת מניהול נכסים בשווקים פרטיים, שירותי ייעוץ עסקי, פיתוח טכנולוגי ופתרונות.
במשך כמעט 30 שנה, המנהלים של ZCG השקיעו עשרות מיליארדים בהון ויש להם רקורדים מובילים בתעשייה בתחום הון פרטי ואשראי.
ל-ZCG יש כ-7 מיליארד דולר של AUM בניהול נכסים, והמשקיעים בה הם מהמשקיעים המוסדיים הגדולים והמתוחכמים ביותר, לרבות קרנות פנסיה, הקדשים, קרנות, קרנות הון ריבוניות, בנקים מרכזיים וחברות ביטוח.
ל-ZCG יש צוות עולמי המורכב מלמעלה מ-400 אנשי מקצוע. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.zcg.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il