TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סטייקהולדר מזון מכריזה על עסקת מסחור ראשונה במגזר הפרטי בשווי של כמה מיליוני דולרים


plant-based-steak סטייקהולדר מזון
יצרנית החלבונים האלטרנטיביים המובילה בישראל ויצרנית הטופו הגדולה ביותר, משק ויילר, חתמה על מזכר הבנות לרכישת המדפסת של סטייקהולדר מזון, לרבות התוכנה הקניינית שלה ומנוי לדיו NutriBlend™ (תערובת חומרי גלם תזונתיים) לייצור בשר מהצומח עם היקף משוער של כמה מיליוני דולרים
מערכת טלנירי | 5/2/24, 18:59
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רחובות, ישראל, 25 בינואר, 2024, סטייקהולדר מזון (Steakholder Foods, נאסד"ק: STKH), חלוצה בטכנולוגיית בשר מתורבת והדפסת תלת מימד, הודיעה על התקשרות במזכר הבנות עם משק ויילר, יצרנית החלבון האלטרנטיבי והטופו המובילה בישראל. הסכם זה מייצג את עסקת המסחור הראשונה של החברה בישראל. במסגרת מזכר ההבנות, הצדדים הסכימו על מכירת מדפסת הבשר התלת מימדית של סטייקהולדר מזון למשק ויילר (מדפסת ה- Fusion Pro), יחד עם מנוי לתוכנה הייחודית של המדפסת - SH Software ותשלום חוזר לדיו הייחודי של סטייקהולדר מזון (- NutriBlend™ Ink).
במסגרת מזכר ההבנות, המדפסת של סטייקהולדר מזון תייצר, למיטב ידיעתה לראשונה בעולם, באמצעות הדפסת תלת מימד, סטייק בשר מודפס בהיקף תעשייתי. בעוד שההתקנה של המדפסת צפויה להסתיים בין הרבעון הרביעי של 2024 לרבעון הראשון של 2025, שיתוף הפעולה, המוערך בכמה מיליוני דולרים במהלך השנים הקרובות, מסמן צעד משמעותי בתעשיית הבשר הצמחי.

סטייק בהדפסת תלת מימד על בסיס צמחי של Steakholder Foods.

העיצוב המודולרי של מדפסת ה- Fusion Pro™, המסוגלת לייצר עד 500 ק"ג בשעה של מוצרים מודפסים בעלי מרקם באיכות גבוהה, מדגיש את המסירות המשותפת של החברות לחדשנות ולשיטות ייצור בר קיימא. שותפות זו משפרת את יכולות הייצור של משק ויילר ומייצגת צעד מכריע באבולוציה של טכנולוגיית הבשר הצמחית.


אבן דרך זו מסמלת את המעבר של סטייקהולדר מזון למסחור, ומגבשת את תפקידה כספקית קניינית של מדפסות תלת מימד לתעשיית המזון הצמחי והבשר המתורבת.
אריק קאופמן, מנכ"ל סטייקהולדר מזון אמר: "שיתוף הפעולה הזה מסמן אבן דרך משמעותית עבור סטייקהולדר מזון. זו מהפכה בנוף ייצור המזון. על ידי שילוב של מדפסת ה- Fusion Pro שלנו בפעילות של משק ויילר לצד המנוי שלהם לתוכנה ולאספקת הדיו שלנו, אנחנו לא רק מציגים את הפוטנציאל של הטכנולוגיה שלנו - אנחנו מציבים סטנדרט חדש לתעשייה. ההתקשרות הזו עם משק ויילר מחזקת את החזון שלנו לשנות את אופן ייצור המזון באמצעות טכנולוגיה חדשנית ומייצגת את המאמצים שלנו כחברת מחקר ופיתוח מהמובילות בתחומה להתחיל ולייצר מודל הכנסות".
יאיר אילון, סגן נשיא לפיתוח עסקי של סטייקהולדר מזון אמר: "שיתוף הפעולה הזה עם משק ויילר, אחת מיצרניות החלבון האלטרנטיביות המובילות, מגבש ומשפר את השלב המסחרי של סטייקהולדר מזון. הטכנולוגיה שלנו מסמנת צעד משמעותי קדימה, לא רק מקומית אלא בקנה מידה עולמי. ככל שאנו מרחיבים את הפעילות שלנו, אנו עומדים ליצור שותפויות אסטרטגיות נוספות כמו זו בשנת 2024, ולחזק עוד יותר את מעמדנו בשוק".
אולג קוליאבה, מנכ"ל משק ויילר אמר: "השותפות עם סטייקהולדר מזון מסמנת אבן דרך משמעותית עבור משק ויילר, הממצבת את המוצרים שלה בחזית השוק הצמחי. אנו נרגשים להרחיב את הפורטפוליו שלנו עם סטייק פרימיום על בסיס צמחי ומצפים להציג יותר מוצרי פרימיום. לשיתוף פעולה זה, המשלב טכנולוגיית הדפסה תלת מימדית חדשנית, יש פוטנציאל לשנות את כללי המשחק בתעשייה, מה שמוכיח את המחויבות שלנו לפתרונות מזון ברי קיימא מזינים, שיגדירו את השוק".

אודות דיו NutriBlend™
דיו NutriBlend™ הוא תערובת מותאמת אישית של מרכיבים מובחרים על בסיס צמחי המיועדים לשימוש במדפסות התלת מימד שלנו. חומרים חדשניים אלו משמשים כ"דיו" למדפסות שלנו, ומספקים בסיס מזין וטעים ליצירת מגוון מוצרים על בסיס צמחי. NutriBlend™ יוצר בקפידה כדי לספק שילוב הרמוני של טעם, מרקם ויתרונות תזונתיים, מה שמבטיח שהמוצרים המתקבלים המבוססים על הצומח, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטעם. עם התמקדות הן במצוינות קולינרית והן במודעות לבריאות, NutriBlend™ מגלם את המחויבות לייצר חלופות צמחיות טעימות ובריאות, באמצעות טכנולוגיית הדפסה תלת מימדית מתקדמת.




דיו NutriBlend™ של סטייקהולדר מזון.

אודות סטייקהולדר מזון
Steakholder Foods (סטייקהולדר מזון) בונה את המכונות, התוכנה וחומרי ההדפסה כדי לעזור להאיץ את תעשיות המזון המבוססות על הצומח והבשר המתורבת ולהביא אותן לתפוקה מלאה. החברה מציעה את מדפסות התלת מימד הקנייניות שלה, דיו להדפסה, תוכנת הפעלה ושירותים שוטפים כדי לעזור ליצרני מזון מכל הגדלים להגיע למיצוי יכולת הייצור שלהם.
באמצעות מגוון טכנולוגיות ושירותי הייצור שלה, סטייקהולדר מזון מציעה ליצרנים את היכולת לייצר מזון מהצומח המחקה את הטעם, המרקם והמראה של הבשר המסורתי – זאת כחלופה לחקלאות ודיג מתועש.
המומחיות שלנו טמונה ביצירת מוצרי בשר ופירות ים מהצומח עם מרקמים מורכבים, כמו סטייק בקר, דגים, שרימפס, צלופח ועוד. בעוד שההתמקדות הראשונית שלנו היא במוצרים צמחיים, אנו מפתחים תאים מתורבתים לאינטגרציה עם המוצרים הצמחיים בעתיד.
למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://steakholderfoods.com

על משק ויילר
חוות ויילר שהוקמה בשנת 1994 והוכרה כיצרנית הטופו הגדולה בישראל, מגלמת את פסגת החדשנות בייצור חלבון אלטרנטיבי. החברה מחויבת עמוקות לקיימות ובריאות, ומציעה קשת רחבה של מוצרים ידידותיים לסביבה ומזינים על בסיס צמחי. קו המוצרים האיכותי של משק ויילר כולל טופו ביתי, טופו במרקם רך וטופו מועשר בסידן. לאחרונה השיקה החברה קו מוצרי שניצל טופו חדש. הצעות אלו נותנות מענה למגוון העדפות תזונתיות, ומופצות על פני רשתות קמעונאיות, מסעדות וחברות קייטרינג, וממלאות אחר הדרישות המתפתחות של צרכנים בעלי מודעות בריאותית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il