TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אפולו פאוור מדווחת על אבן דרך משמעותית: קבלת תו תקן ליריעות הסולאריות הגמישות שלה בארה"ב ובאירופה

בנוסף מדווחת החברה על הסכם הפצה בלעדי בהיקף של מיליוני שקלים, לשילוב היריעות הסולאריות בציי משאיות מסחריות בטורקיה
מערכת טלנירי | 27/9/23, 20:29
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "תו התקן שקיבלנו היום למוצר שלנו ולמפעל שהקמנו בישראל ושנחנך בתחילת השנה הינו הישג משמעותי המעיד על אמינותו הגדולה של המוצר ויאפשר לנו למכור ולהתחבר לרשת החשמל במדינות רבות בעולם – בדגש על השוק האירופאי והאמריקאי. תקן זה בא בתזמון מוצלח עם ההסכם להפצת המוצרים שלנו בטורקיה ונראה כי זהו שלב נוסף וחשוב בדרך להפיכת אפולו פאוור למובילת שוק בתחום שימוש באנרגיה סולארית בציי רכב מסחריים"

אפולו פאוור הישראלית מדווחת היום (יום ד') על קבלת אישור מעבדת Solar PTL , המהווה תו תקן למערכות סולאריות התקף בארה"ב ובאירופה. מדובר בתו תקן למוצרים פרי פיתוחה של אפולו פאוור המבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית קלה וגמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

המוצרים פותחו במפעל "אפולו כרמל" שחנכה החברה בחודש ינואר האחרון, והם מהווים דגם משודרג בעל יעילות סולארית גבוהה יותר אשר מיוצר במפעל חדשני ואוטומטי שצפוי להיות בעל כושר ייצור שנתי מקסימלי של כ- 190 מגה וואט. משמעות הדבר כי ליריעות הסולאריות קלות המשקל והגמישות, פרי פיתוחה של החברה, התקבל תקן המאפשר חיבור לרשת החשמל ובכך להפיק חשמל מאנרגיה ירוקה.

בנוסף, חושפת אפולו פאוור כי חתמה עם חברה טורקית על הסכם בלעדיות, להפצה של מוצר ה- Apollo Charger, המיועד למשאיות ואוטובוסים, בטורקיה, בהיקף מינימלי שנע בין 3.7 מיליון עד 5.7 מיליון ₪ . החברה הטורקית מתמחה בשילוב ידע וטכנולוגיה בתחום התחבורה והרכב, והינה חלק מקבוצה העוסקת בין היתר בתחומי התחבורה, התיירות, וההשקעות, בישראל ו/או בחו"ל.

שילובן של היריעות הסולאריות הגמישות של אפולו פאוור תופס תאוצה ועניין רב בקרב חברות ישראליות וחברות מהעולם, והן משמשות לצורך הפחתת פליטת פחמן דו-חמצני וחיסכון בצריכת דלק תוך חיסכון כספי. את היריעות הגמישות ניתן להתקין על כל כלי תחבורה כבד, וכך לנצל את שטח הגג הגדול שיש בכל משאית ואוטובוס.

בפיילוטים של אפולו פאוור בתחום נרשם חסכון של 5-8% מצריכת הדלק של הרכב. התקנת יריעה סולארית על משאית בודדת יכולה להפחית את פליטת ה-CO2 בכארבעה טון בשנה ולהפחית באופן משמעותי את צמצום הרעש במרכזי הערים. היריעות הגמישות של אפולו עברו בדיקות מחמירות במעבדות מובילות באירופה, ובזכות טכנולוגיה מיוחדת וגמישות, הן עמידות בפני תזוזות, טלטלות ופגעי מזג אוויר, והן כמעט ואינן נזקקות לתחזוקה או טיפול.

אלפי מוצרי after market של החברה כבר הותקנו במגוון כלי רכב (לרבות אוטובוסים, משאיות, כלי רכב צבאיים ורכבים פרטיים) כולל ע"י חברות מובילות, ועשרות פיילוטים על גבי כלי רכב שונים בגיאוגרפיות שונות הסתיימו בהצלחה, תוך הוכחת חסכון בדלק וצמצום פליטות. על כן פועלת החברה לקידום הפצת הפתרון שפיתחה בעולם, במקביל לפיתוח פתרון למשאיות קירור ופיתוח ייעודי למשאיות מסוג סמי-טריילר (גורר-תומך). לאור זאת, רואה החברה בשוק ציי המשאיות והאוטובוסים מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות.



אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il