TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בריינסווי מרחיבה את הגישה של המשרתים בצבא ארה"ב ל- Deep TMS™


בריינסווי
ומעמיקה את ההתקשרות עם Katie’s Way Plus
מערכת טלנירי | 20/9/23, 19:52
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב


רשת מובילה המספקת שירותי בריאות לקהילה הצבאית בארה"ב הזמינה 10 מערכות Deep TMS™ חדשות

ברלינגטון, מסצ'וסטס וירושלים, 20 בספטמבר, 2023 – בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מודיעה היום כי שותפתה הוותיקה, Katie’s Way Plus, חברה המספקת שירותים מקיפים בתחום בריאות הנפש המותאמים לצורכיהם המיוחדים של אנשי צבא סדיר, ותיקים ובני משפחותיהם, הזמינה 10 מערכות Deep TMS נוספות, מהלך אשר יותר ממכפיל את ההיצע הקיים שלה.

"זו הוכחה נוספת להתמקדות האסטרטגית המחודשת שלנו בלקוחות ארגוניים גדולים ברחבי ארה"ב”, מסר אריק הירט, סמנכ"ל המכירות של בריינסוויי ארה"ב. "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין בריינסוויי ו-Katie's Way Plus נועד להשפיע באופן מהותי על הטיפול בבעיות בריאות הנפש הקריטיות והייחודיות שעימן מתמודדים אנשי צבא, באמצעות מתן טיפול ברמה העולמית לאלה ששירתו את ארצם וכעת נזקקים לפתרונות מתקדמים כדי להתמודד עם מצבים מיוחדים".

"אנו שמחים לתמוך ב-Katie’s Way Plus ע"י מתן טיפול מיוחד למשרתים בצבא ארה"ב, ותיקים ומשפחותיהם", אמר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "טכנולוגיית Deep TMS המתקדמת של בריינסוויי הוכיחה יעילות קלינית ראויה לציון בטיפול בדיכאון וחרדה, ואנו בטוחים כי הרחבה זו תביא תקווה וריפוי למשרתים רבים בצבא האמריקאי".

"Katie’s Way Plus הוקמה לזכרה של בתי, קייטי, שהפסידה באופן טרגי במערכה אל מול הדיכאון", סיפר ג'ף מתיס, מייסד Katie’s Way Plus. "חרתנו על דגלנו להבטיח שאף משפחה אחרת לא תסבול כאב שכזה. המערכות הנוספות במסגרת ההסכם עם חברת בריינסווי תאפשרנה לנו להרחיב את ההיצע שלנו, לתת תקווה ובסופו של דבר - להציל חיים".

דיכאון הוא אחד הגורמים להתאבדות ומהווה סיבה לדאגה במיוחד בקרב קהיליית אנשי הצבא. ספטמבר הוא חודש המודעות למניעת התאבדות, שבו חשוב לציין את העובדה כי בממוצע 22 חיילי מילואים נוטלים את חייהם בכל יום.

טיפול Deep TMS של בריינסוויי מועבר באמצעות סליל טיפולי ייחודי השוכן בקסדה מרופדת, נוחה וידידותית למשתמש. המטופל ער, חיוני ומעורב בהליך הטיפולי. זמן הטיפול הוא עד שלושים דקות מתחילתו ועד סופו. עבור חלק מהמטופלים, ניתן ליישם פרוטוקול טיפול קצר יותר של שלוש דקות לסירוגין (iTBS). מרבית המועמדים לטיפול בדיכאון עמוק באמצעות Deep TMS כבר ניסו טיפולים תרופתיים אחרים שכשלו. מנתונים של כ-1400 חולים שטופלו בטכנולוגיית Deep TMS מאז שזו יצאה לשוק, עולה כי מטופלים שקיבלו שלושים טיפולים או יותר ב - Deep TMS הדגימו שיעור תגובה של 82% ושיעור הפוגה של 65%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il