TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הבינה המלאכותית יכולה כעת לסייע בהזמנת מסלול הטיולים המושלם


Helgi Páll Helgason. Head of AI at Travelshift Photo Business Wire
חידוש פורץ דרך בתחום תכנון הנסיעות: Travis, כלי תכנון לנסיעות שמופעל באמצעות בינה מלאכותית, מספק כעת מסלולי טיולים ממוטבים על בסיס העדפות הלקוח
מערכת טלנירי | 20/9/23, 19:39
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רקייאוויק, איסלנד, (BUSINESS WIRE):
Guide to Europe מכריזה על חידוש פורץ דרך בתחום תכנון הנסיעות: Travis, כלי תכנון לנסיעות שמופעל באמצעות בינה מלאכותית, מספק כעת מסלולי טיולים ממוטבים על בסיס העדפות הלקוח, קרבה של אטרקציות, תמהיל ייחודי של נתוני ביקורת, שעות פעילות ומשתנים קריטיים נוספים.
Travis, שמשתמש באלגוריתם AI גנרי מתקדם, מציע מבחר חסר תקדים של אטרקציות וממטב את המסלולים במטרה לספק חוויות נסיעות חלקה.
הצ'אטבוט מספק יותר מאשר תכנון קונבנציונלי, על ידי כך שהוא משלב את השירותים הטובים ביותר, בהתאמה אישית להעדפות הלקוח ולביקורות. כך המשתמשים יכולים להציג ולהזמין טיול שלם במסגרת תהליך הזמנה פשוט אחד.
לדברי ד"ר הלגי הלגסון, ראש ה-AI ב"Guide to Europe" והוגה הרעיון של Travis, "אנחנו שמחים להציג צ'אטבוט שמחולל מהפכה באופן שבו אנשים מתכננים את הטיולים שלהם. Travis מאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציות ולחפש את הטיול המושלם באמצעות שפה טבעית. אין צורך אפילו לציין יעד; ניתן פשוט להזין את החוויות הרצויות כמו מזג אוויר, אזור או תרבות. Travis יכול לחסוך זמן ולמנוע לחץ על ידי כך שהוא מאפשר ללקוחות להזמין במהירות טיולים שמתוכננים לעילא, בביטחון מלא".
הלגי מוסיף, "Travis הוא לא רק כלי לתכנון מסלולים; מדובר בפתרון שמשנה את כללי המשחק. באמצעות כמות עצומה של נתונים, הוא מתכנן את הטיול שלכם לפרטי פרטים, בדרך אשר עולה על יכולות אנושיות, הן מבחינת הדיוק והן מבחינת המהירות. לא מדובר רק בהזמנת הטיול – מדובר בהפיכת הטיול למושלם".
"עם ההשקה של השירות החדשני הזה, Guide to Europe מבססת את עמדתה בחזית הטכנולוגיה של התיירות ומציעה ממד חדשה לחלוטין בתחום תכנון הנסיעות, כמו גם באיתור ובהזמנה של חופשות באירופה".

מקור: Travelshift
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il