TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ODDITY, חברת האם של IL MAKIAGE, משקיעה 100 מיליון דולר בביוטק

Revela פיתחה פלטפורמה ביוטכנולוגית למציאת מולקולות חדשות עבור מוצרים בתחום הוולנס, תוך שימוש בבינה מלאכותית ומודלים ביולוגיים מתקדמים לגילוי מולקולרי
מערכת טלנירי | 30/4/23, 17:46
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ODDITY, פלטפורמה טכנולוגית בתחום ה- DTC וחברת האם של המותגים IL MAKIAGE ו- SpoiledChild, מכריזה היום על רכישה בשווי 76 מיליון דולר של חברת Revela האמריקאית, סטארט-אפ ביוטכנולוגי מוביל בתחום גילוי מולקולרי, תוך שימוש בבינה מלאכותית ומודלים ביולוגיים מתקדמים.

עם הרכישה, ODDITY תקים את ODDITY LABS בבוסטון ארה״ב, תוך השקעת 25 מיליון דולר נוספים בהקמת מעבדה מתקדמת.


ODDITY LABS יהווה מרכז מו״פ ביוטכנולוגי שיהווה מנוע ליצירת המוצרים העתידיים של ODDITY. הסינרגיה בין החברות תאיץ את הפיתוח של מוצרים מוגנים בפטנט, שנבדקו והוכחו מדעית וקלינית ונמצאו כיעילים יותר באופן משמעותי בהשוואה לפתרונות קיימים ומסורתיים הקיימים כיום בשוק.

"ODDITY מנצלת את החוסן הפיננסי שלה כדי להמשיך ולהמציא מחדש את שוק הביוטי והוולנס תוך כדי חיזוק היתרון התחרותי וביצור העליונות הטכנולוגית שלנו בקטגוריה", אמר אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל ODDITY.

"עם יותר מ-40 מיליון משתמשים, יותר מ-2 מיליארד נקודות מידע ועשרות אלגוריתמים של למידת מכונה, ODDITY מקדימה בשנים רבות את התעשייה בכל הנוגע לטכנולוגיה.


עם הרכישה של Revela אנחנו ממשיכים להשתמש בחדשנות כמנוע צמיחה, והפעם סביב פיתוח מוצרים מגובים מדעית והבאת טכנולוגיה מוכחת מתחום הפארמה לעולמות הביוטי והוולנס.


 שילוב הטכנולוגיה של ODDITY והמדע של Revela ישנה את המשחק עבור התעשייה - יחד נגדיר מחדש את יעילות המוצרים באמצעות מנוע גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית לטובת המשתמשים שלנו.


קו המוצרים הנרחב ומוגן הפטנטים של ,Revela במגוון קטגוריות, יושק תחת המותגים הנוכחיים והעתידיים של ODDITY כחלק מאסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה".

Revela, שנוסדה בשנת 2021, מחוללת מהפכה בעולמות הביוטי והוולנס כפלטפורמת הביוטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתעשייה, והמובילה בגילוי מולקולות באמצעות תהליך מבוסס בינה מלאכותית.

"ההתקדמות ביכולות חישוביות מחד ובביולוגיה מולקולרית מאידך הובילה לקפיצה משמעותית ביכולות המחקר והפיתוח.


כעת אנו יכולים להבין טוב יותר את המסלולים הביולוגיים המניעים את התנהגותם של תאים, וגם לזהות מולקולות חדשות שמשפיעות על ההתנהגות הזו כדי לספק תוצאות רצויות, בדרכים שלא היו אפשריות קודם לכן", אומר ד"ר אוון ז'או, שותף מייסד ומנכ"ל Revela.


 "טכנולוגיה זו, שכבר נמצאת בשימוש נרחב בתעשיית התרופות, מאפשרת לנו ליצור מוצרים ממוקדים ויעילים ביותר במגוון רחב של קטגוריות בעולמות הביוטי והוולנס, ולעשות זאת במהירות וביעילות ".

Revela כבר רשמה פטנטים על רכיבים של מולקולות קטנות שבבדיקות קליניות הראו שיפור משמעותי ומוכח ביעילות בהשוואה לפתרונות הקיימים לעור ולשיער.


ל-Revela מאות מולקולות הנמצאות בפיתוח כיום, המשתרעות על פני מגוון רחב של שימושים בתחומי הביוטי והוולנס.


מולקולות חדשות אלו ישולבו במותגים הנוכחיים והעתידיים של ODDITY, וימשיכו בפיתוח על מנת להביא לשוק את הדור הבא של מוצרים ופתרונות.

"הקמנו את Revela כדי לשנות את תעשיית הביוטי והוולנס, שדורכת במקום מחוסר השקעה במדע ובטכנולוגיה", אומר ד"ר ז'או, מייסד ומנכ"ל Revela, "בעוד שהביוטכנולוגיה פרצה דרך בגילוי מולקולות, עולמות הביוטי והוולנס נשארו מאחור, והם מגישים לצרכנים גרסאות של מרכיבים מיושנים ולא אופטימליים שהיו בשימוש במשך עשרות שנים.


יחד עם ODDITY, שמביאה לשולחן טכנולוגיה ויכולות אונליין שאין שני להן, נשנה את הפרדיגמה הזו ונגדיר מחדש את התעשייה".



אודות ODDITY
ODDITY, שלה מטה בניו יורק, ומרכז פיתוח בתל אביב, מעסיקה למעלה מ-250 עובדים, כאשר הזרוע הטכנולוגית של החברה מהווה למעלה מ-40% ממצבת עובדיה.

החברה בנתה את הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בתעשייה, וזאת באמצעות שימוש בלמידת מכונה וראייה חישובית על מנת לזהות את צרכי המשתמשים ולפתח פתרונות המותאמים להם אישית בעולמות הביוטי והוולנס.


לחברה אשר למעלה מ 95% מהכנסותיה מגיעות מאונליין, מעל 40 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

בינואר 2022 השלימה החברה סבב השקעה של 130 מיליון דולר אשר שיקף לחברה שווי של 1.5 מיליארד דולר.

ODDITY LABS
עם רכישתRevela , ODDITY תבנה את ODDITY LABS בבוסטון, תוך השקעת 25 מיליון דולר נוספים בהקמת המעבדה המתקדמת בתעשייה מסוגה. ODDITY LABS


 יהווה מרכז מחקר ופיתוח ביוטכנולוגיה שיביא חדשנות פורצת דרך לקו המוצרים העתידי של ODDITY, באמצעות גילוי ופיתוח של מולקולות קטנות, פרוביוטיקה, פפטידים, ושיטות ביולוגיות נוספות.


הוא נבנה כדי לחולל מהפכה בשוק באמצעות טכנולוגיות ייחודיות ומוגנות פטנט, כולל גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית, ובסיס הנתונים הפנוטיפי המתקדם בעולם שמאפשר להבין את המנגנונים הביולוגיים המניעים את התנהגות התאים לקבלת התוצאות הרצויות במוצרים שונים בקטגוריות הביוטי והוולנס.

ODDITY LABS תנוהל על ידי צוות המייסדים של Revela: ד"ר ג'או מצטרף ל-ODDITY כמנהל מדעי ראשי (Chief (Scientific Officer.


ד"ר דיוויד זאנג, ששימש כ- CSO של Revela, מצטרף כראש תחום ביו-הנדסה (Head of Bioengineering) ואבי בופאנה, ששימש כ- CTO של Revela, מצטרף כראש הפלטפורמה לביולוגיה חישובית (.(Head of Platform

" ביוטכנולוגיה ובינה מלאכותית שינו את חוקי המשחק בתחום גילוי התרופות, ואנחנו מיישמים את הטכנולוגיות הללו לראשונה בתחום הביוטי והוולנס בהשקעה מסיבית", אמר הולצמן.


"בעוד שהמתחרים שלנו תקועים בעבר, רכישת Revela תאפשר לנו לבנות את עתיד המו"פ לקטגוריה, בדיוק כפי שעשינו במרכז הטכנולוגי שלנו בתל אביב".

גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית
גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית מקנה יכולות טרנספורמטיביות ופורצות דרך בפיתוח מוצרים, המתאפשרות על ידי ההתקדמות הטכנולוגית בעולמות הביולוגיה הסינתטית, ריצוף גנומי, רובוטיקה ובינה מלאכותית.


הגישה הטכנולוגית כבר מוכחת ונמצאת בשימוש נרחב בתחום הביוטכנולוגיה לגילוי תרופות. Revela היא הראשונה לממש ולאפשר יישום תעשייתי של גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית לעולמות הביוטי והוולנס, מה שמאפשר ל-Revela לזהות מולקולות קטנות שהן יעילות ובטוחות ביותר, ולעשות זאת ביעילות כלכלית ועם זמני פיתוח מואצים.

תהליך רב-שלבי זה ממנף טכנולוגיות ביולוגיות וחישוביות כדי לאפשר גילוי ואופטימיזציה של מולקולות חדשות:

• עשרות אלפי מולקולות נבחנות ומסוננות באמצעות מבחנים המיושמים על גבי רקמות ביולוגיות.

• התוצאות מוזנות לסט מודלים של למידה עמוקה כדי לאפשר הרחבה של הבדיקה למיליוני מולקולות

פוטנציאליות.

• מולקולות מובילות מזוהות ונבחרות על ידי אימות מעבדתי "In Vitro".

• בדיקות בטיחות מקיפות נערכות הן בסימולציות והן "Ex-Vivo" לפני פיתוח המוצר.

• בדיקות קליניות לבני אדם נערכות כדי לאמת את התוצאות.


לאחר זיהוי ההרכב המנצח, המולקולות ממשיכות לעבור אופטימיזציה כדי לאתר את הנוסחא המיטבית עבור היישום הנבחר, תוך שימוש בכימיה רפואית ואופטימיזציה מבוססת מנגנונים ביולוגיים כגון ריצוף RNA, עגינה

מולקולרית ואלגוריתמים של ייצוג מולקולות.


אודות REVELA
Revela מפתחת פלטפורמה ביוטכנולוגית המגלה מולקולות חדשות עבור מוצרים בתחום הביוטי והוולנס, תוך שימוש בבינה מלאכותית ומודלים ביולוגיים מתקדמים לגילוי מולקולרי.


הצוות של Revela מביא עימו מומחיות ברמה עולמית מהרווארד ו-MIT בתחומים של ביולוגיה סינתטית, High throughput screening, פיתוח בדיקות ומודלים ברקמות ביולוגיות ולמידת מכונה.


ב- Revela השקיעו קרנות הון סיכון מהמובילות בעולם, ביניהן Khosla Ventures, Maki.VC, Montage Ventures וקרנות מובילות אחרות.

ד"ר אוון ז'או, מנכ"ל ומייסד שותף של Revela, הוא ביולוג סינתטי עם היסטוריה ארוכה של שימוש בטכנולוגיות הביו-טק החדשות ביותר כדי להביא חדשנות פורצת דרך לתחומים בסטגנציה.


בעל תואר ראשון בהנדסה כימית מ-Caltech ודוקטורט בהנדסה כימית מפרינסטון, שם היה חלוץ בשימוש באופטוגנטיקה בהנדסה מטבולית וטיפול בחלבונים.


אוון הוא המחבר הראשי של פרסומים ב- Nature Chemical Biology, Nature Biotechnology, Nature ועוד.


לפני ייסוד Revela נבחר ד"ר ז'או כאחד מ- 20 מדענים מצטיינים על ידי קרן Rhodes לשמש כעמית מחקר מדעי ב-Wyss Institute for Engineering Insured Biologically ב- אוניברסיטת הרווארד. שם, אוון פיתח גישה מהפכנית להפעלה סלקטיבית של תרופות בהתבסס על ה-RNA של התא נשוא העניין.

ד"ר דיוויד זאנג, CSO ומייסד שותף של Revela, הוא מומחה באימונולוגיה וביו-הנדסה עם רקורד של פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הטיפול בסרטן.


הוא פרסם בכתבי עת מובילים כולל Nature Biotechnology, Nature Materials ו-Nature Communications.


בעל תואר B.S. מאוניברסיטת מקגיל, תואר M.A.Sc מאוניברסיטת טורונטו ותואר דוקטור מאוניברסיטת הרווארד, שם פיתח טכנולוגיות בחזית המדע לטיפול בסרטן עם אחד היועצים המדעיים של Revela - פרופסור דיוויד מוני מאוניברסיטת הרווארד שהינו מוביל עולמי בתחומי הנדסה חיסונית ומכנו-טרנסדוקציה. טכנולוגיות אלו משמשות כיום חברת ביו-פארמה הנמצאת בשלבים קליניים.

אבינאש בופאנה, CTO ומייסד שותף של Revela, הוא מדען מחשב מומחה בשיטות חישוביות לגילוי מולקולות וביולוגיה של מערכות.


בעל תואר B.S.E מאוניברסיטת פרינסטון שם יצר אלגוריתמים חדשניים לפיתוח טיפולי מבוסס גנומיקה, ופרסם בכתבי עת מובילים כולל Nature Cell Biology.


 בעברו עבד עם בית הספר לרפואה של הרווארד, ה-NIH ועם פרופסור קונור קולי, פרופסור להנדסת חשמל ומדעי המחשב ב-MIT, היועץ המדעי הראשי של רבלה שהינו פורץ דרך בתחום ההנדסה הכימית החישובית ושנבחר על ידי פורבס לרשימת 30 המדענים המובילים מתחת לגיל 30.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il